Minun työhakemukseni? miltä kuulostaa?

  • Viestiketjun aloittaja arvostelkaa tämä myös
  • Ensimmäinen viesti
arvostelkaa tämä myös
Sihteerin virkaan vahvuutenani pidän tietotekniikan käyttöön liittyvää osaamista, tarkkuutta, huolellisuutta ja vastuullisuutta työssä sekä yhteistyökykyä ja asiakaspalvelutaitoja.
Tähän asti kaupanalalla töitä tehneenä tiimityöskentely taitoni ovat eduksi.
Olen myös työskennellyt pienimuotoisesti esimiestehtävissä
ja näin ollen vastuunkantaminen ja paineensietokyky tuovat vain minun parhaimmat puoleni esiin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan käsittämätöntä kapulakieltä, vaikeaselkoisia lauseita. Koetapa hioa vähän yksinkertaisemmaksi ja selkeämmäksi.
Mutta jos pesti on kelalle tai verovitastoon, niin hakemus on täydellinen!
No juuh, toivotaan että ap on sinne hakemassa. Ei tuo kirjoittaminen muuten vaikuta olevan vahvimpia puolia.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
"-- paineensietokyky tuo parhaat puoleni esiin." Siis mikä tuo mitä?
pitöisikö kirjoittaa paineen alla työskentely tuo parhaat puoleni esiin?

kerro mitkä OVAT ne parhaat puolet.

Tai voit vain laittaa: pystyn hyvin työskentelemään myös paineen alla.
 
vieras
edes tehotyönantaja ei toivo puristavansa koko aikaa työntekijää paineessa, joten olisi hyvä saada parhaat puolet esiin myös normaalitilanteessa. Mä jättäisin tuon pois.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
"-- paineensietokyky tuo parhaat puoleni esiin." Siis mikä tuo mitä?
pitöisikö kirjoittaa paineen alla työskentely tuo parhaat puoleni esiin?
Siis mitä ne sun parhaat puolet on? Se sitä työnantajaa varmaan kiinnostaisi. Vaikka lyhyesti pitää osata itseään mainostaa, kannattaa miettiä mitä oikeasti haluaa sanoa, eikä vaan kirjoitella jotain sanahelinää. Tuolla tekstillä et erotu joukosta, eikä työnantaja saa sinusta mitään "oikeaa kuvaa".
 
vv
turhaa sanavääntelyä mikä ei sano yhtään mitään.

"Tähän asti kaupanalalla töitä tehneenä tiimityöskentely taitoni ovat eduksi." Eduksi mille, kenelle? Tuo ei yksinkertaisesti tarkoita mitään tai korkeintaan, että niiden pitäisi olla eduksi, mutteivat ole.
... tiimityöskentelytaitoni ovat erinomaiset

Samoin tuo viimeinen lause on hölmö ja tarkoitukseton.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja arvostelkaa tämä myös:
Sihteerin virkaan vahvuutenani pidän tietotekniikan käyttöön liittyvää osaamista, tarkkuutta, huolellisuutta ja vastuullisuutta työssä sekä yhteistyökykyä ja asiakaspalvelutaitoja.
Tähän asti kaupanalalla töitä tehneenä tiimityöskentely taitoni ovat eduksi.
Olen myös työskennellyt pienimuotoisesti esimiestehtävissä
ja näin ollen vastuunkantaminen ja paineensietokyky tuovat vain minun parhaimmat puoleni esiin.
Muuten tosi hyvä mutta -vastuun kantaminen- (ei siis yhteen). Ymmärsin hyvin.
 
W
Alkuperäinen kirjoittaja arvostelkaa tämä myös:
Sihteerin virkaan vahvuutenani pidän
Outo sanajärjestys saa tämän kuulostamaan todella kapulakieliseltä.

tietotekniikan käyttöön liittyvää osaamista,
Tästä voisi lyhentää parilla sanalla, niin kuulostaisi selkeämmältä.

tarkkuutta, huolellisuutta ja vastuullisuutta työssä sekä yhteistyökykyä ja asiakaspalvelutaitoja.
Miksi listassa on välillä sekää ja välillä ja? Eikö voisi olla vain tyyliin a, b, c, d ja e?

Tähän asti kaupanalalla töitä tehneenä tiimityöskentely taitoni ovat eduksi.
Ihan tolkuton lauserakenne. Sano selvemmin, esimerkiksi: "Olen työskennelyt kaupan alalla, joten tiimityöskentelytaitoni ovat hyvät."

Mutta kyseenalaistan tuon sisällön silti, koska tuo yrittää nyt väittää, että kaikilla ihmisillä, jotka ovat työskennelleet kaupan alalla, olisi hyvät tiimityöskentelytaidot. Eli täyttä tuubaa.

Olen myös työskennellyt pienimuotoisesti esimiestehtävissä
Miten niin pienimuotoisesti?

ja näin ollen vastuunkantaminen ja paineensietokyky tuovat vain minun parhaimmat puoleni esiin.
Taas aivan käsittämätön lauserakenne... *huokaus* Ja mitä tuo "vain" tuolla välissä tekee? Kuten edellä jo sanoinkin, sano tämä asia yksinkertaisesti, äläkä kiertele ja kaartele, koska kirjoittaminen ei selvästikään ole parhaita puoliasi.

Jos tämä hakemus olisi osoitettu minulle, en missään nimessä valitsisi sinua. Sori.
 
re
Alkuperäinen kirjoittaja arvostelkaa tämä myös:
Sihteerin virkaan vahvuutenani pidän tietotekniikan käyttöön liittyvää osaamista, tarkkuutta, huolellisuutta ja vastuullisuutta työssä sekä yhteistyökykyä ja asiakaspalvelutaitoja.
Tähän asti kaupanalalla töitä tehneenä tiimityöskentely taitoni ovat eduksi.
Olen myös työskennellyt pienimuotoisesti esimiestehtävissä
ja näin ollen vastuunkantaminen ja paineensietokyky tuovat vain minun parhaimmat puoleni esiin.
"Sihterin tehtävään","kaupan alalla", ja kuten joku aiemmin korjasi: "tiimityöskentelytaitoni"

Ja jotenki näin ton viimeisen korjaisin: "Pienimuotoisissa esimiestehtävissä olen pääsyt tuomaan esille parhaita puoliani eli vastuullisuutta ja hyvää paineensietokykyä."
 
vieras
Ja jotenki näin ton viimeisen korjaisin: "Pienimuotoisissa esimiestehtävissä olen pääsyt tuomaan esille parhaita puoliani eli vastuullisuutta ja hyvää paineensietokykyä."
Jos se pienimuotoinen tarkoittaa että olet tuurannut lomilla ja poissoloissa, sano se suoraan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja jotenki näin ton viimeisen korjaisin: "Pienimuotoisissa esimiestehtävissä olen pääsyt tuomaan esille parhaita puoliani eli vastuullisuutta ja hyvää paineensietokykyä."
Jos se pienimuotoinen tarkoittaa että olet tuurannut lomilla ja poissoloissa, sano se suoraan.
Olen toiminut esimieheni sijaisena, jossa olen päässyt tuomaan esille parhaita puoliani eli vastuullisuutta ja hyvää paineensietokykyä.
 
Hmmm
Mun mielestä antaa aika ailahtelevaisen kuvan susta, kun ekassa lauseessa luettelet sun vahvuuksia ja sitten vikassa lauseessa tuleekin ihan eri ominaisuuksia, jotka nimeet sun parhaiks puolikseks. Eikö sulla oo mitään muuta kerrottavaa ittestäs, kun lista adjektiiveja?
 
jotain vinkkiä eteenpäin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen toiminut esimieheni sijaisena, jossa olen päässyt tuomaan esille parhaita puoliani eli vastuullisuutta ja hyvää paineensietokykyä.
Sano sitten näin. Ja nivo myös nuo asiakaspalvelutaidot ja yhteistyökyky aiempaan työhön.

Toivon mukaan kerrot jo hakemuksen otsikkorivillä hakevasi sihteerin työtä, älä turhaan toista sitä hakemuksessa. Vaikka sinä unohtaisit kesken työtehtäväsi mitä aloitit tekemään työnantaja luultavasti ei unohda.

Aloitusvirkkeen voisi lyhentää esim. näin: "Vahvuuksinani ovat (älä esitä tätä mielipideasiana!) tietotekniikkataidot, tarkkuus ja huolellisuus."
 

Yhteistyössä