Mirena kierukasta kysymyksiä!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Te joilla on Mirena niin miten sujui laiton jälkeinen aika? Tuliko vuotoja? Kipuja?

Nyt on Tiistaina eli toissapäivänä laitettu Mirena. Ja edelleenkään ei mitään vuotoja/tiputtelua ole tullut. Hyvä niin mutta mua peloteltiin siellä että tiputtelua saattaa olla puolikin vuotta!

Lopetin yhdistelmä pillerit maanantaina ja tiistaina kierukka. Kuinka teillä on elimistö tähän kapistukseen sopeutunut?

Pientä maha/ selkä kipuilua kyllä on mutta uskoisin sen olevan normaalia....?
 
vierailija
Te joilla on Mirena niin miten sujui laiton jälkeinen aika? Tuliko vuotoja? Kipuja?

Nyt on Tiistaina eli toissapäivänä laitettu Mirena. Ja edelleenkään ei mitään vuotoja/tiputtelua ole tullut. Hyvä niin mutta mua peloteltiin siellä että tiputtelua saattaa olla puolikin vuotta!

Lopetin yhdistelmä pillerit maanantaina ja tiistaina kierukka. Kuinka teillä on elimistö tähän kapistukseen sopeutunut?

Pientä maha/ selkä kipuilua kyllä on mutta uskoisin sen olevan normaalia....?
 
vierailija
Mulle laitettiin kesäkuun lopussa. Ei mitään kipuja. Pientä ruskeaa tuhrua vuotaa lähes joka päivä. Pikkuhousunsuojalla pärjää. Mitään ns. kuukautisia ei enää ole tullut. Laitettiin runsaiden vuotojen takia. Olen tyytyväinen, eiköhän nääkin pian lopu nämä tiputtelut.
 

Yhteistyössä