Mirena runsaisiin kuukautisiin

"vieras"
Minulla kesti melkein vuoden, että menkat loppuivat kokonaan. Se Niagaraan verrattava vuoto väheni kuitenkin oleellisesti heti seuraavista kuukautisista. Välillä oli aika lailla tuhru vuotoa kierron välillä ja meinasin jo luopua koko kapistuksesta, mutta onneksi jaksoin sinnikkäästi sillä tämä menkaton elämä on ihanaa :).
 
[QUOTE="vieras";28106852]Minulla kesti melkein vuoden, että menkat loppuivat kokonaan. Se Niagaraan verrattava vuoto väheni kuitenkin oleellisesti heti seuraavista kuukautisista. Välillä oli aika lailla tuhru vuotoa kierron välillä ja meinasin jo luopua koko kapistuksesta, mutta onneksi jaksoin sinnikkäästi sillä tämä menkaton elämä on ihanaa :).[/QUOTE]

Tuhrutelkoon ja tiputelkoon ihan vapaasti, sekin on joulu nykytilanteeseen verrattuna :D
 
Mulla oli tiputteluvuotoa noin kolme viikkoa molempien laittojen jälkeen ja sen jälkeen menkat tuli noin kaksi kertaa vuodessa kestoltaan max kaks päivää ja pärjäsi ihan pikkuhousunsuojalla.

Nyt jonotan aikaa kierukanpoistoon tähystyksessä. Se kun viimeksi laitettiinkin liian aikaisin synnytyksen jälkeen ja on tällä hetkellä vähän hukassa tuolla jossain. Ei siis tiedetä, että onko se kohdussa osittain vai kokonaan vatsaontelossa..
 
mulla
Pari kuukautta oli tiputtelua kuukautisten välillä Mirenan laiton jälkeen. Sen jälkeen vajaa vuosi tosi niukat kuukautiset ja nyt ei ole ollut 2 ja puoleen vuoteen vuotoja ollenkaan. Jes!
 
Mulla oli tiputteluvuotoa noin kolme viikkoa molempien laittojen jälkeen ja sen jälkeen menkat tuli noin kaksi kertaa vuodessa kestoltaan max kaks päivää ja pärjäsi ihan pikkuhousunsuojalla.

Nyt jonotan aikaa kierukanpoistoon tähystyksessä. Se kun viimeksi laitettiinkin liian aikaisin synnytyksen jälkeen ja on tällä hetkellä vähän hukassa tuolla jossain. Ei siis tiedetä, että onko se kohdussa osittain vai kokonaan vatsaontelossa..
hui.: /
 
Ensimmäisen kierukan laiton jälkeen meni n. 3 kk että loppui, mutta sitten alkoi uudestaan, ja lääkäri vakuutti, että saattaa mennä vuosikin ennenkuin loppuu. vuoto oli runsasta, ja gynen polilla sit huomattiin, että kierukka oli tipahtanut kokonaan pois :) Siellä laittoi gyne uuden, ja vuoto loppui melkein saman tien. Kierukka oli mulla 6 vuotta, nyt on vaihdettu uuteen hormonikierukkaan, ja vuotoja ei ollenkaan. On tää mahtava fiilis niiden Niagaroitten jälkeen :) :)
 
"vieras"
Mulla hävisi vuodot kokonaan niiksi 8 vuodeksi, joina mulla se yksi ja sama Mirena oli. Kun se poistettiin, palasi kierto tasaisen säännöllisenä takaisin. Nyt sitten parin kuukauden kuluttua syntyy lapsi, joten hedelmällisyyteenkään ei vaikuttanut. Otan uuden Mirenan kyllä heti kun vain sellaisen saan.
 
[QUOTE="vieras";28111568]Mulla hävisi vuodot kokonaan niiksi 8 vuodeksi, joina mulla se yksi ja sama Mirena oli. Kun se poistettiin, palasi kierto tasaisen säännöllisenä takaisin. Nyt sitten parin kuukauden kuluttua syntyy lapsi, joten hedelmällisyyteenkään ei vaikuttanut. Otan uuden Mirenan kyllä heti kun vain sellaisen saan.[/QUOTE]

Jos se toimii mulla, niin en suostu eroomaan siitä ennen vaihdevuosia :D
 

Yhteistyössä