Mirenasta

Minulla ei mitään ongelmia. Kierukka laitettiin keskellä kiertoa ja vain yhden pikkuhoususuojan käytin asettamispäivänä. Sen jälkeen vuotoa tuli vasta parin viikon kuluttua, kun tuli menkat. Sitten tuon jälkeen tuli vielä kahdet menkat ja sen jälkeen sitten pientä tuhrua kerran kuussa. Nyt ei minkäänlaista vuotoa ole ollut neljään kuukauteen.
 
Kierukan laiton jälkeen vuotoa oli n. 2viikkoa ja sen jälkeen ei mitään. Käytännöllisesti katsoen minulla ei ole ollut kuukautisvuotoa puoleentoista vuoteen (niin kauan kierukka minulla on ollut).
Mutta ovulaatio oireet ovat paljon rankemmat kuin ennen kierukkaa.
 
Mitä tarkoitat ovulaatio-oireilla? Musta tuntuu et mulle ilmaantunut pms-oireet kierukan laiton jälkeen (todella ärtyinen, univaikeuksia, muutun aivan kuin toiseksi ihmiseksi!!). Mulla ollut mirena jo pari vuotta mut en oo tajunnu joka kuukautista tosi ärtyisyyttä yhdistää mirenaan.. Voiko mirena aiheuttaa pms-oireita? Kokemuksia? Onko muita joilla tullut ko. oireita mirenan laiton jälkeen??

Runsaat vuodot mulla oli alkuun noin 8 kk, nyt eka kuukausi kun ei menkkoja.. Tähän asti jotain vuotoa kerran kuukaudes..
 

Yhteistyössä