missä asennossa menetit neitsyytesi, ja saitko orgasmin?

  • Viestiketjun aloittaja jami
  • Ensimmäinen viesti
The titityy
Lähetyssaarnaaja ja minä päällä oli asennot.
Ei orkkua, kuten ei vielä kymmenen vuoden jälkeenkään. En saa pelkällä yhdynnällä, tarvitsee sormia tai kieltä.
 
höh
no ootte te kans aika patjoja olleet, kun ette saaneet. uskomatonta että nykyajan naiset on noin lampaita, ei mitään osaa vaatia.

sain itse 3 kertaa, en tyytynyt mihinkään miehen tyydyttämiseen silloinkaan. ja ikää 16v
 
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
no ootte te kans aika patjoja olleet, kun ette saaneet. uskomatonta että nykyajan naiset on noin lampaita, ei mitään osaa vaatia.

sain itse 3 kertaa, en tyytynyt mihinkään miehen tyydyttämiseen silloinkaan. ja ikää 16v

Ai, naisia? Kyll musta on 14 vuotias kaukana naisesta, niin kyllä 16 vuotiaskin.
 
Vieras

No siinä voikin melkoista tietotaitoa jo vaatiakin kun ihan ekaa kertaa on sängyssä..
Alla olin ja en saanu..ja the titiyytä voin peesata; ei edelleenkään pelkällä yhdynnällä :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
no ootte te kans aika patjoja olleet, kun ette saaneet. uskomatonta että nykyajan naiset on noin lampaita, ei mitään osaa vaatia.

sain itse 3 kertaa, en tyytynyt mihinkään miehen tyydyttämiseen silloinkaan. ja ikää 16v

Ai, naisia? Kyll musta on 14 vuotias kaukana naisesta, niin kyllä 16 vuotiaskin.
niin miustakin 15v on kaukana naisesta, ei sen puoleen olen vissiin patja ikuisesti kun en ole saanut vielkään. siellä taas höyryää joku mikä ei asioista tiedä. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
On muuten äärest harmillista, että silloin kun noi asiat ovat usealle ajankohtaisia on tyytyminen lähes samanikäisiin taitamattomiin pojankloppeihin. :/
Onneks ittellä oli 12 vuotta vanhempi mies :whistle: :D
Epäreilua.

Sä et sitten enää ollut "sakko"iässä vai oliko tapaus vaan ylirohkea?
Mä olin silloin 16 eli en enää sakkolihaa :D Kyseinen mies on jo valitettavasti kuollut syöpään :( Oltiin yhdessä 9kk joista puoli vuotta kihloissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
No höh, :( , Scarlett, en mä enää olekaan kade.

:hug:
Ei me enää viime vuosina oltu tekemisissä, mutta kyllähän se tuntuu kun eka oikea rakkaus ja seurustelukumppani kuolee. Tiedän asian olleen todella vaikea vanhemmilleen, koska mies oli heidän ainoa lapsensa.
 

Yhteistyössä