Missä asut ja viihdytkö?

  • Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
Helsingissä, n. 7km keskustaan.
Rauhallinen, hyvä, vehreä, vanha asuinalue ( ei mikään lähiö ).

Viihdyn erinomaisesti, olen aina asunut näillä kulmilla.
Kauemmaksi enkä lähemmäksi keskustaa en halua perheen kanssa.
Palvelut lähellä, hyvät sekä nopeat yhteydet julkisilla ja omalla autollakin.
 
rtee
Oulussa ja en viihdy. Asunu täällä liian pitkään, paikat liian tuttuja, ei mitään uutta ja ihmeellistä. Haluan asua suurkaupungissa, jossa on koko ajan menoa. Ulkomaille ois tarkoitus tässä muuttaa.
 
uulalaa
Tampereella asun ja olen ihan ok viihtynyt. Mutta olen levoton luonne ja tuntuu että olisi kiva katella uusia maisemia. Olisi kiva asua meren äärellä, kuten Turussa. Turku viehättää muutenkin historiansa takia...
 
"vieras"
Rovaniemi. Kaupungin tuntumassa vanhalla omakotitaloalueella. Rauhallinen sijainti ja kaikki on kuitenkin vieressä. Viihdyn hyvin Rovaniemellä. Tämä on hieno kaupunki, mahtavat harrastusmahdollisuudet, kansainvälinen paikka, sopivan pieni ja silti riittävän suuri.
 
Mäntsälässä.

Viihdyn tällä tontilla. Mulle on periaatteessa yksi lysti minkä kunnan alueella tämä pläntti sijaitsee.
Sikäli tietysti kiva että näinkin lähellä pk-seutua, niin sukulaiset ja kaverit viitsii vaivautua kylään välillä.
 
vitsi varmaan
[QUOTE="vieras";23504827]Rovaniemi. Kaupungin tuntumassa vanhalla omakotitaloalueella. Rauhallinen sijainti ja kaikki on kuitenkin vieressä. Viihdyn hyvin Rovaniemellä. Tämä on hieno kaupunki, mahtavat harrastusmahdollisuudet, kansainvälinen paikka, sopivan pieni ja silti riittävän suuri.[/QUOTE]


Rovaniemikö kansainvälinen ?
 
"vieras"
Asun Kouvolassa, maalla. En osaa kuvítella asuvani muualla, kun olen asunut täällä koko elämäni. Ja kyllä ie ihan hyvin viihdyn, kun en tiedä muustakaan. Tykkään asua omassa rauhassa.
 
"vieras"
Asun Kouvolassa, maalla. En osaa kuvítella asuvani muualla, kun olen asunut täällä koko elämäni. Ja kyllä mie ihan hyvin viihdyn, kun en tiedä muustakaan. Tykkään asua omassa rauhassa.
 
Huom harmaana
[QUOTE="Lila";23504978]Espoossa ja viihdyn todella hyvin. Rauhallinen asuinalue ja hyvät liikenneyhteydet. Iso kauppakeskus runsaan kilsan päässä.[/QUOTE]

Samoin. Tosin meillä on sinne kauppakeskukseen kaksi kilometriä, siis Selloon.
Viihdyn erinomaisen hyvin, rauhallinen omakotialue.
 
Tampere, 9 km keskustaan, vehreä, vanha omakotitaloalue. Kauppaa vähän matkaa, mutta ei haittaa. Eskari ja koulu hyvän matkan päässä, ja yksi bussi kulkee. Viidymme erinomaisesti, ei lähiöiden murheita.
 

Yhteistyössä