Missä Hgin keskustassa Sampopankki, jossa käsitellään paperirahaa?

  • Viestiketjun aloittaja Kohta vaihtuu pankki...
  • Ensimmäinen viesti
apua!!
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja sinna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sinna:
No joka ikisessä pankissahan sä voit latoa seteleitä tiskiin ja saada ne tilillesi!! Vain kolikot ne ainakin nordeassa lähettää muualle laskettaviksi ja niiden näkyminen tilillä vähän kestää.
Ainakin pääkaupunkiseudulla on isoimmilla pankeilla lukuisia toimipisteitä joissa ovat kaikki muut palvelut paitsi kassapalvelut.
No joo,mä luulin että puhuttiin ihan normipankeista!
Ehkä teillä siellä Perähikiällä toimii noin... Meillä pääkaupunkiseudulla hoidetaan pankeissa lähinnä lainat, säästäminen ym. neuvottelut. Päivittäiset raha-asiat hoidetaan INTERNETISSÄ!
mä van ihmettelen mihin mä lykkään nipun rahaa, cd-asemaan vai usbiin?

meillä kun täällä perähikiällä käytetään käteistä edelleen...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja apua!!:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja sinna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sinna:
No joka ikisessä pankissahan sä voit latoa seteleitä tiskiin ja saada ne tilillesi!! Vain kolikot ne ainakin nordeassa lähettää muualle laskettaviksi ja niiden näkyminen tilillä vähän kestää.
Ainakin pääkaupunkiseudulla on isoimmilla pankeilla lukuisia toimipisteitä joissa ovat kaikki muut palvelut paitsi kassapalvelut.
No joo,mä luulin että puhuttiin ihan normipankeista!
Ehkä teillä siellä Perähikiällä toimii noin... Meillä pääkaupunkiseudulla hoidetaan pankeissa lähinnä lainat, säästäminen ym. neuvottelut. Päivittäiset raha-asiat hoidetaan INTERNETISSÄ!

meillä kun täällä perähikiällä käytetään käteistä edelleen...
en yhtään ihmettele. käytössä olevat vähäiset varat ja heikko laskutaito johtaa siihen että on pakko käyttää käteistä jotta tajuaa kuinka paljon rahaa on käytössä.
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta vaihtuu pankki...:
Prkl menee hermot Sampon nettisivuihin, en todellakaan löydä sieltä tietoa, missä osoitteessa Helsingin keskustassa voin laittaa tililleni rahaa, siis latoa tiskillä seteleitä virkailijan kouraan niin että näkyvät sitten saman tien tilillä!!!
Osaako joku neuvoa? Kiitos...
Rautatieasemalla esimerkiksi, siinä laiturin 11 vieressä olevassa rakennuksessa, missä on myös Nordea.
Siellä on automaattikin, jolla voit itse syöttää rahat tilillesi.
 
apua!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja apua!!:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja sinna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sinna:
No joka ikisessä pankissahan sä voit latoa seteleitä tiskiin ja saada ne tilillesi!! Vain kolikot ne ainakin nordeassa lähettää muualle laskettaviksi ja niiden näkyminen tilillä vähän kestää.
Ainakin pääkaupunkiseudulla on isoimmilla pankeilla lukuisia toimipisteitä joissa ovat kaikki muut palvelut paitsi kassapalvelut.
No joo,mä luulin että puhuttiin ihan normipankeista!
Ehkä teillä siellä Perähikiällä toimii noin... Meillä pääkaupunkiseudulla hoidetaan pankeissa lähinnä lainat, säästäminen ym. neuvottelut. Päivittäiset raha-asiat hoidetaan INTERNETISSÄ!

meillä kun täällä perähikiällä käytetään käteistä edelleen...
en yhtään ihmettele. käytössä olevat vähäiset varat ja heikko laskutaito johtaa siihen että on pakko käyttää käteistä jotta tajuaa kuinka paljon rahaa on käytössä.
ei, vaan firmassa maksetaan edelleen käteisellä, ne on saatava vietyä välillä tiskille, sit on saatava vaihdettua kassaan pienempää rahaa yms.
 
pankkilaisen puoliso
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En ymmärrä miksi turkulainen puuttuu peliin jos kyseessä on Helsinkiin liittyvät asiat. Varsinkaan kun ei sulla näytä olevan mihinkään kohtaan oikeaa vastausta. Se taitaa olla totta, et turkulaiset on tyhmiä, todistit sen juuri.
Mutta se tästä aiheesta, löytyykö niitä Sampon Helsinkiläisiä asiakkaita? =)
Ja te hesalaiset ootte just niin tylyjä ja huumorintajuttomia kuin olen aina ajatellutkin! Ja vinkkaa sille yrityksellesikin että siirtyy internettiin niin ei tarvii sihteeritypykän juoksennella setelituppojen kanssa pitkin stadia! Etkä taida kovin koulutettu sihteerikkökään olla kun kaksplussan palstoilta yöllä neuvoa kyselet! Peesaan nimimerkki sinnaa - soita sinne pankin asiakaspalveluun ennemmin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta vaihtuu pankki...:
Prkl menee hermot Sampon nettisivuihin, en todellakaan löydä sieltä tietoa, missä osoitteessa Helsingin keskustassa voin laittaa tililleni rahaa, siis latoa tiskillä seteleitä virkailijan kouraan niin että näkyvät sitten saman tien tilillä!!!
Osaako joku neuvoa? Kiitos...
Rautatieasemalla esimerkiksi, siinä laiturin 11 vieressä olevassa rakennuksessa, missä on myös Nordea.
Siellä on automaattikin, jolla voit itse syöttää rahat tilillesi.
Kiitos ystävällisestä vastauksesta!
Voitko vielä kertoa, kummassa päässä laituri 11 on? Elielin aukion puolella vai Rautatientorin puolella? En itse käytä junia, niin ei ole tullut asemallakana vierailtua laitureita tarkemmin tutkien... =)
Mietin vaan nyt sitä nopeaa parkkeerausta...
 
apua!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta vaihtuu pankki...:
Prkl menee hermot Sampon nettisivuihin, en todellakaan löydä sieltä tietoa, missä osoitteessa Helsingin keskustassa voin laittaa tililleni rahaa, siis latoa tiskillä seteleitä virkailijan kouraan niin että näkyvät sitten saman tien tilillä!!!
Osaako joku neuvoa? Kiitos...
Rautatieasemalla esimerkiksi, siinä laiturin 11 vieressä olevassa rakennuksessa, missä on myös Nordea.
Siellä on automaattikin, jolla voit itse syöttää rahat tilillesi.
Kiitos ystävällisestä vastauksesta!
Voitko vielä kertoa, kummassa päässä laituri 11 on? Elielin aukion puolella vai Rautatientorin puolella? En itse käytä junia, niin ei ole tullut asemallakana vierailtua laitureita tarkemmin tutkien... =)
Mietin vaan nyt sitä nopeaa parkkeerausta...
voi taivas, ota hyvä nainen taksi, johan sillä selviät.

p.s.kannattaa vaihtaa työpaikkaa, missä ei käsitellä rahaa ollenkaan, ettet joudu usein ongelmiin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En ymmärrä miksi turkulainen puuttuu peliin jos kyseessä on Helsinkiin liittyvät asiat. Varsinkaan kun ei sulla näytä olevan mihinkään kohtaan oikeaa vastausta. Se taitaa olla totta, et turkulaiset on tyhmiä, todistit sen juuri.
Mutta se tästä aiheesta, löytyykö niitä Sampon Helsinkiläisiä asiakkaita? =)
Ei löydy, koska me helsinkiläiset ollaan vaihdettu viisaina aikapäiviä sitten muuhun pankkiin tilimme...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja pankkilaisen puoliso:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En ymmärrä miksi turkulainen puuttuu peliin jos kyseessä on Helsinkiin liittyvät asiat. Varsinkaan kun ei sulla näytä olevan mihinkään kohtaan oikeaa vastausta. Se taitaa olla totta, et turkulaiset on tyhmiä, todistit sen juuri.
Mutta se tästä aiheesta, löytyykö niitä Sampon Helsinkiläisiä asiakkaita? =)
Ja te hesalaiset ootte just niin tylyjä ja huumorintajuttomia kuin olen aina ajatellutkin! Ja vinkkaa sille yrityksellesikin että siirtyy internettiin niin ei tarvii sihteeritypykän juoksennella setelituppojen kanssa pitkin stadia! Etkä taida kovin koulutettu sihteerikkökään olla kun kaksplussan palstoilta yöllä neuvoa kyselet! Peesaan nimimerkki sinnaa - soita sinne pankin asiakaspalveluun ennemmin.
Kiitos luonneanalyysista, mutta pieleen menee, ihan niin kuin tuo ammattiveikkauskin.
Kuten ensimmäisessä viestissäni totesin, olen viemässä rahaa OMALLE tililleni, en firman. Ainut asia, miten firma liittyy asiaan, on se, että mulla on firman parkkimittari autossa ( turkulaiset ja muut vähä-älyiset; minulla ei ole mitään tolppaa autossani ).

Ja mitä tulee tähän palstalla kyselyyn, yöllä täällä on usein fiksujakin ihmisiä.
Et näemmä ole lukenut ketjua kovin tarkkaan läpi ennen kuin ryhdyit spekuleeraamaan, sillä olisit huomannu, että ensimmäinen konttori aukeaa klo 6.45. Ja sun mainostama puhelinpalvelu klo 9.00.

Kiitos ja hei, käyn aamulla Länsiterminaalin kautta, ja jos ei siellä onnistu, kurvaan steissille!
Minun puolestani voitte jatkaa aiheesta (
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:
uskomaton ketju :D
Kieltämättä jumituin ihan mukavuuden halusta tähän koneelle hieman aiottua pidemmäksi aikaa sattuneesta syystä... =D
En usein käy täällä, ja syykin taitaa olla selkeä; kysyt mitä tahansa yksinkertaista asiaa, ja aina on takuuvarma tappelu pystyssä! =D
 
yön ilo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:
uskomaton ketju :D
Kieltämättä jumituin ihan mukavuuden halusta tähän koneelle hieman aiottua pidemmäksi aikaa sattuneesta syystä... =D
En usein käy täällä, ja syykin taitaa olla selkeä; kysyt mitä tahansa yksinkertaista asiaa, ja aina on takuuvarma tappelu pystyssä! =D
Tää on ihan parasta hupia kun yksinkertaiset ihmiset kyselee yksinkertaisia asioita ja vähän fiksummat vedättää niitä kun ne on niin tosissaan! Hubaa!
 
Kantakaupunki
Huh huh, sanoisin että Helsinkiläisenä hävettäisi, jos hetkeäkään uskoisin että tämä kiukkuaja olisi oikeasti Helsingistä.

Kokemuksesta väitän ettei ole, tai sitten on "Korson helsingiläinen" tai puolivuotta täällä asunut henkilö. Kummasti on perustietämys kotikaupungista puutteellista.

Itse aikoinani huomasin tänne muutettuani, että kaikki ne ennakkoluulot joita maakunnissa pääkaupunkiseutulaisista on, ovat ennakkoluuloisia eivätkä pidä paikkaansa, tämä on todella ystävällinen kaupunki jossa soisin jokaisen asuvan jossain vaiheessa elämäänsä.

Niin tai näin viestin aloittaja voisi nyt vähän löysätä sitä pipoa!!
 
Talletusautomaatti
Tietääkö kukaan paljonko Sampopankki veloittaa talletusautomaatin käytöstä, vai veloittaako mitään? Entä viive, näkyykö heti tilillä vai kuluuko pankkipäiviä?
 
"poikia3"
Huh huh, sanoisin että Helsinkiläisenä hävettäisi, jos hetkeäkään uskoisin että tämä kiukkuaja olisi oikeasti Helsingistä.

Kokemuksesta väitän ettei ole, tai sitten on "Korson helsingiläinen" tai puolivuotta täällä asunut henkilö. Kummasti on perustietämys kotikaupungista puutteellista.

Itse aikoinani huomasin tänne muutettuani, että kaikki ne ennakkoluulot joita maakunnissa pääkaupunkiseutulaisista on, ovat ennakkoluuloisia eivätkä pidä paikkaansa, tämä on todella ystävällinen kaupunki jossa soisin jokaisen asuvan jossain vaiheessa elämäänsä.

Niin tai näin viestin aloittaja voisi nyt vähän löysätä sitä pipoa!!
Musta ap:n ei tarvitse löysätä pipoaan lainkaan. Ensinnäkin pankit pääkaupunkiseudulla käyttävät nimitystä konttori tavallisista pankeistaan, myös niistä, joissa ei käsitellä käteistä rahaa. Kaikki muut pankkiasiat noissa konttoreissa kuitenkin hoituvat.

Toisekseen minäkään en ymmärrä, miksi ihmeessä muualta Suomesta olevat ihmiset tulevat ollenkaan ketjuun, jossa selvästi kysellään Helsingin keskustassa sijaitsevaa pankkikonttoria.

Esim. Kauniaisissa on Sampopankki, siellä ei käsitellä käteistä rahaa lainkaan, eikä tästä löydy tietoa Sampopankin nettisivuilta. Käteisen rahan käsittely on vähentynyt myös pankeissa, joten pankeille on vain järkevää, pitää myös tälläisiä konttoreita, joissa rahaa ei käsitellä.

Niitä palvelupisteitä, joissa on supistetut palvelut löytyy toki myös, usein niin, että niissä on päiväsaikaan normaalit palvelut ja iltaisin voi esim. ajanvarauksella neuvotella laina-asioista.
 
vom
Nykyään on todella omituista touhua kun raha ei kelpaa pankeille. Kävin kerran yttämässä maksaa rahalla Tapiolan vakuutusmaksua Tapiola pankissa. Ei kelvannut raha. No En sitten viitsinyt maksaa tuota laskua koskaan. Ulosottomieskin sanoi, ettei sitä tarvitse maksaa ele raha kelpaa.
 
"miksi"
Miksi toisten ihmisten kysymyksiin ei voi vastata asiallisesti vaan pitää alkaa aina aukomaan päätään? Sehän nyt on se ja sama mitä ihmiset kyselee, jos et osaa ystävällisesti ja asiallisesti vastata, älä vastaa mitään.
 

Yhteistyössä