Missä ne kirjekuoret on?

Mutta en siitä pallerosta erota, onko siinä keskustelussa mun omia viestejä :/
Vähän elättelin toiveita, että tää johtuis adblockista, mutta ei kai sitten. Mikäköhän idea tässäkin nyt sitten on? Ei mua ainakaan kiinnosta kytätä ja muistella jokaista otsikkoa, että vastasinkohan tuohon vai en. Ennen sen näki samantien.

Aina pitää pilata kaikki :kieh:
 
Vieläkö muistat vanhaa palstaa, jossa otsikko muuttui lihavoiduksi, kun olit kertaalleen avannut sen? :|

Korjaus: Taisikin mennä tuo lihavointiasia juuri toisin päin...
 
Viimeksi muokattu:
:snotty: Mihin vaiheeseen ihmiskunnan historiaa tämä sijoittuu? Oliko meillä älypuhelimet silloin, vai veivattiinko puhelimia?
Ei meillä ainakaan älypuhelimia ollut. Eikä wlania. Uskoakseni mulla ei myöskään ollut noin montaa lasta, joten kyllä tästä aika monta vuotta jo on :D Olin ensin varmaan pari vuotta harmaa, sitten mustuin jotta mun olisi helpompi seurata niitä keskusteluja joihin olen osallistunut. Ympyrä sulkeutuu :|
 
  • Tykkää
Reactions: Rigel
Mä käyn täällä kyllä toisinaan niin vähän, että puolet porukasta on ehtinyt välissä vaihtua ja ne loput puolet on mut autuaasti unohtanut :D Kun en ole mikään seurapiirihai. Mutta erityisesti siksi olisi kiva erottaa ne keskustelut, mitkä on itseä kiinnostanut. Kun useimmat ei.

Varmaan kohta saadaan taas joku uudistus, onhan nää samat värit olleet täällä jo varmaan kuukausia :O Jospa tämäkin ongelma sitten tästä vahingossa korjaantuisi :)
 
mä...
Tää palsta on kuollut näiden uudistusten vuoksi. Huomaan itsekin surffailevani yhä enemmän av:lla, kun siellä uusia juttuja tulee sivun verran samassa ajassa kuin täällä kolme alotusta.
 
vieras*
Miksi niitä uudistuksia edes tehdään, jos porukka oli tyytyväinen vanhaan? Muistan sen ajan tosiaan, jolloin luettu aloitus muuttui boldatusta tavalliseksi ja siinä versiossa olis pitänyt pysyä.
 

Yhteistyössä