Missä olet saanut hyvää palvelua?

No mä haluaisin antaa hyvää palautetta Järvenpään Emotionista. Ne tädit siellä on aivan ihania ja jaksavat joka kerta kysyä tarrenko apua vaikka tunnistavat mut kun meen vaan katselamaan. :flower: Siitä kaupasta tulee tosi positiivinen fiilis.
 
spraitti
Täytyy kyllä sanoa et gigantissa saatiin tosi hyvää palvelua viimeksi, kun käytiin uusi telkkari ostamassa.
Hiukan aran olonen myyjä, mutta tuntui reilusti kertovan huonoista ja hyvistä puolista. Oli jopa valmis hiukan tinkimään tuotteen hinnasta. (tuohan on todella harvinaista kyseissä liikkeessä.)
Puhui meille molemmille ja esitteli eri vaihtoehtoja. Sekä tuli ihan itse kysymään tarvitaanko apua, kun pyörittiin siellä 200 telkkarin joukossa hiukan eksyneinä. :D

 
mimmi
Joskus vuosia sitten Vaasan Arnoldsilla oli kerran kyllä niin ihana myyjätyttönen, että yllätin itsenikin ja kehuin häntä naamatusten.

Toinen paikka missä saa hyvää palvelua on Takalan eläinklinikka Nurmossa. Pisteet Samille siitä, että jaksaa paneutua asiaan kuin asiaan, vaikka kyseessä olisi pelkkiä "puskapolleja".
 
-Kelassa olen ihan paskan palvelun lisäksi saanut myös aivan loistavaa palvelua.
-Meidän lähiSiwassa oikeastaan aina.

Ja tossa Kirkonkylällä ensimmäiseksi tulee mieleen K-Supermarket, molemmat korukaupat, agrimarketissa aina siihen asti, kun hevososaston myyjä sai säästösyistä kenkää (nyt se pulju onkin boikotissa ko. syystä.)
Ja sitten meidän apteekissa on aivan superhyperihana palvelu, ne on jeesanneet mun kotileipuriuraa ihan väsymättä.

-Aktia-pankissa olen saanut hyvää palvelua, ainakin aina viimeistään siinä vaiheessa kun uhkaan vaihtaa pankkia :D

Ai niin, Teboil. Tuo ihana vanhanajan Teboil =)

Enemmän olen saanut hyvää, kuin huonoa palvelua. Usein se huono vaan tuppaa jäämään mieleen.
 

Yhteistyössä