Missä pienet lastenvaatteet kannattaa myydä?

Meillä olis varmaan 8 banaanilaatikollista pieniä vaatteita ja haluaisin mahdollisimman pienellä vaivalla niistä eroon. Näin köyhänä opiskelijana en halua niitä lahjoittaa mihinkään enkä antaa pois, sillä ajattelin että voisin niillä rahoilla ostaa uusia vaatteita lapsilleni.

Mikä paras vaihtoehto; huutis? nettikirpparit? itsepalvelukirpparit? vai mikä?
 
"Santtu"
Jos siistejä, laadukkaita ja merkkejä joukossa niin huutis, muuten itsepalvelukirppis. Nää oli mun veikkauksia miten kannattais, mutta varmaan joku enemmän tietävä saisi kommentoida.
 
"heh"
Samaa mieltä kuin edellinen. Eli merkkivaatteet ja juhlavaatteet huutikseen, tavalliset käyttövaatteet kirpparille. Oma vaivansa on kyllä kaikissa vaihtoehdoissa. Helpoimmalla pääsee jos on joku tuttu joka tarvii ja käy penkomassa haluamansa sopivalla könttähinnalla. Tai laittaa neuvolan ilmoitustaululle ilmoituksen että saa tulla penkomaan.
 
"vieras"
MLL:n kirppistä minä olen harkinnut. Ei kestä kuin puoli päivää, joten vaikka tarvitsee olla paikalla, ei mene kuin tuo yksi päivä ja vähän järjestelyaikaa. Vaikka hinnat ovat siellä yleensä kirppareita selkeästikin halvemmat, ihmiset tulevat sinne tosissaan ostamaan ja pöytämaksu ei ole kuin jokusen euron. Niitä 50 sentin - 1 euron vaatteita saa myydä aika läjän jo kattaakseen monen kympin pöydän hinnan. Kauppa on näyttänyt käyvän hyvin, itse olen aina lähtenyt ostamaan repun ja kassin tavaraa täyteen.

Kalliimmat vaatteet sitten huutikseen.
 

Yhteistyössä