Missä teidän koiranne nukkuu yöt?

  • Viestiketjun aloittaja "hauhau"
  • Ensimmäinen viesti
Meillä oli selvää heti alusta asti, ettei pentu saa tulla sohvalle. Pennulla on oma rottinkinen sänky alakerrassa, jossa saa nukkua. Sen lisäksi iso pehmoinen tyyny yläkerrassa, siinä tilassa, missä itsekin nukun.
Sänkyihin ja sohville ei mitään asiaa meidän talossa. =)
 
Meidän koira nukkuu öisin useimmiten portin takana kodinhoitohuoneessa, missä myös oma peti on. Joskus saattaa saada nukkua vapaasti talossa, ja silloin nukkuu joko eteisessä ovea vahtimassa tai minun ja mieheni makkarin lattialla, sängyn vieressä.
 
,.,.,.
meillä nukkuu mieheni ja minun välissä :) ei ole koko yötä siinä, siirtyy välillä lattialle vilvoittelemaan ja siitä taas sänkyyn jalkopäähän, mutta illalla nukkumaanmenorituaaliksi on tullut se, että koira tulee väliimme ja sit suukotellaan,rapsutellaan ja leperrellään. koiramme on jo aika vanha ja vuosia ei varmasti montaa enään jäljellä ole.
 
"vieras"
Toinen nukkuu mun kainalossa ja toinen jalkopäässä alku yön, sit ku tulee kuuma ni siirtyvät lattialle. Ja juu ei sais nukkua sängyssä, mutta... On ne niin ihania lämpöpattereita, kun itse on niin kylmäverinen. Pentuna toinen nukku olkkarissa, sillon meillä oli kissa joka nukku mun jaloissa. Ja tää toinen nukku meijän sängyn alla.
 
koiruli
Meillä pentu opetettiin nukkumaan omalle petilleen. Mutta tässä neljän vuoden aikana oppi on unohtnut...Kun ruvetaan nukkumaan, koira kantaa kaikki unilelunsa meidän sänkyyn (joka iltainen rituaali) ja nukkuu nalleineen ja nukkeineen meidän sängyssä. Yleensä jalkopäässä, joskus miehen tai mun peiton alla.
 
Mie laitoin ihan oman pedin koiralle, kun se pentuna tuli, mutta yhtäkään yötä se ei siinä nukkunut. Pentuna ja vähän vanhempana sen lempi nukkumapaikka oli sängyn alla, mutta sitten ostimme jenkkisängyn ja nyt koiralla mahtuu vain pää sinne alle. Nyt koira nukkuu osan yöstä sängyn vieressä ja osan yötä olohuoneessa, sitä en tiedä nukkuuko siellä sitten lattialla vai sohvalla.
 
Vanhempi koira omisi meidän ikean nojatuolin ja nukkuu öisin joko siinä, meidän sängyn alla tai sitten meidän sängyssä. Ollaan kyllä koitettu ettei se tulisi meidän sänkyyn mut välillä kumpikaan meistä ei huomaa kun se hiipii sinne :D
Nuorempi koisii makkarin nurkassa tai kylppärin oven edessä.
 

Yhteistyössä