missä vaiheessa jouluvalmistelut?

mulla kuusi odottaa kellarissa, koristeet kaapissa ja yksiäkään jouluvaloja en oo laittanu vielä katellaan jos viikonloppuna laittelis jotain... lahjoja oon ostanu yhen pojille ja muuten kaikki kohtalaisen hakusessa....

kinkkuja oon katellu kaupassa ja vähän miettiny et mitä ruokaa yms...
 
Meillä
Jouluverhoja vaihdeltu ja kyntteliköt ikkunoissa. Pienten lahjat ostettu ja jotain pitää vielä ostaa. Kinkun haen tukusta muutamaa päivää ennen joulua (saa jo puoleen hintaan :). Joulukuusta ei vielä olla haettu. Viikonloppuna laitan punaiset matot lattiaan.
 
Prismasta kävin juuri lasten lahjat ostamassa kun -15% leluista ja vaatteista. Kinkun ostin samalla. Jouluvalot kävin vinnistä etsimässä... ei vain yhtään huvittaisi alkaa noita virittelemään mutta vielähän tässä ehtii :wave:
 
Verhot on paikoillaan, samoin joululiinat ja yksi kynttelikkö. En nyt tiedä miten muuten sitä voisi koristella asuntoa, kynttilöitä pitäisi ostaa joulusempia. Ja parvekkeelle joku kiva, kultainen valo, jos sellaisen mistään löydän.

Teen kaikki laatikot ym. itse. Enpä tiedä mistä alottaisin, piparkakkutaikinasta varmaan?
 
Yhdet valot on ikkunoissa ja eilen totesin, ettei kumpikaa viime vuotisista kyntteliköistä pelitä. :/
Ikkunakoristeet odottaa valmistumistaan.
Lahjoja on aika paljon hankittu ja ainakin valmiiksi mietittynä iso osa.
Koristeita vielä vähän laittelen.

Aaton ja joulupäivien suunnitelmat on tehty ja pukkikin taitaa olla jo tilauksessa. :xmas:

Ps. Äsken söin kaksi ihanaa joulupiparia paikallisesta leipomosta ja oli aika hyvää. Pakko oli vaikka laihdutus on pahasti kesken. ;)
 
Lanttulaatikot ja perunalaatikko tehtynä pakkasessa,piparit on tehtynä,samoin piparijuna ja piparitalo.Jouluverhon ostin keittiön ikkunaan ja ruokahuoneeseen vaihdoin viininpunaiset verhot.Joulukoristeita on laiteltuna ja kyntteliköt ja muut valot on laitettuna.Kaikki joululahjat olen ostanut.Hyvässä mallissa on täällä =)
 

Yhteistyössä