Missä vaiheessa ostitte imetysliivit?

Elikkäs ostitteko imetysliivit ennen vai jälkeen synnytyksen? Jos ennen niin miten osasitte ostaa oikean kokoiset (etenkin ensisynnyttäjät)..?
Pärjääkö ilman imetysliivejä siihen asti että pääsee kotiin sairaalasta vai kannattaako hankkia vaikka jotkut halvemmat etukäteen ja ostaa paremmat sitten ku tietää minkä kokoset tarvii?
 
HiHii
Minä ostin liivit pari kuukautta ennen lapsen syntymää. Ostin normaalin kokoiset eli mitä yleensäkin käytän. Triumfin liivit olivat hyvät ja kangas myös joustavaa, joten alkuajan turvotus mahtui liiveisin hyvin. Toiset liivit ostin H&Mltä ja ne ovat TOSI huonot! En suosittele!
 
Suoraan sairaalasta mentiin TYKSin ihanissa imetysliiveissä omia ostamaan, kun sitä maitoa tuli kirjaimellisesti kuppikaupalla. Lastentarvikeliikkeestä haettiin, kun oli jo kauhea kiire kotiin. Maksoivat paljon, mutta olivat sitten kyllä hyvätkin. Kävin hakemassa jo seuraavana päivänä toiset mokomat.
 
Ostin raskausaikana ja samankokoiset mitä käytin loppuraskaudessakin. Ja mä oon myös ostanu H&M:lta yhdet imetysliivit ja tykkäsin niistä enemmän, kun noista kalliimmista mitä esikoisen aikana ostin, mulle sopii ainakin hyvin eli taitaa olla vähän makuasia.
 
Zarahan
Ostin sekä ennen että jälkeen synnytyksen. Ennen synnytystä ostin H&M liivejä parit, mutta heti kun kotia päästiin ostin Triumphit ja niitä parit perään, toimivat paremmin ainakin isoilla tisseillä
 
mä käytin niitä jo raskaana ollessa,kuppikoko kasvoi kahdella ja edelleen kun imetän niin sopivat eli eivät ole isot tai pienet.alkuun jotkut ei mahtuneet mutta nyt synnytyksestä 6kk ja maidontulo on tasaantunut.
 
Hei Gloria
Ennen synnytystä.. Thriumphit (!?) venyy niin hyvin että kyllä niillä pärjää hyvin synnytyksen jälkeenkin kun ostaa reilut jo aikasemmin ja mulla ainakin kasvo raskausaikana jo tissit hirveesti.
Ja sairaalaan kannattaa ottaa liivit mukaan, koska nännit on niin arat että sattuu sitten pirusti kun hankaa siihen sairaalan yöpaitaan.. Tai ainakin näin oli mulla.

 
Ostin noin kuukausi ennen laskettua aikaa (kaksi viikkoa ennen synnytystä) d-kuppikokoiset kun kokoni oli c. Anttilasta halpismerkkiä. Synnytyksen jälkeen hain kahdet samanlaiset lisää kun oli niin hyvät. Itselleni tuo d oli loppujen lopuksi hieman reilu, mutta liivinsuojat ja maidonkerääjä mahtuu paremmin niihin sisään näin. Eli minulla ei siis missään vaiheessa rintojen koko kasvanut.
 
Catnip
Ensimmäisen aikaan ostin sairaalasta (Kättärillä ainakin oli kahvilan yhteydessä pikku shoppi) sektion jälkeen. Toisen kanssa hankin etukäteen parit Bravadot, ne kun hyvin venyvät joka mittaan, vaikka kuinka kauheasti yllättäen rinnat kasvaisivat maidon noustessa. Muutenkin tykkäsin noista Bravadoista.
 
4 pienen äiti
Jälkeen tietysti,

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2005 klo 18:03 Marja85 kirjoitti:
Elikkäs ostitteko imetysliivit ennen vai jälkeen synnytyksen? Jos ennen niin miten osasitte ostaa oikean kokoiset (etenkin ensisynnyttäjät)..?
Pärjääkö ilman imetysliivejä siihen asti että pääsee kotiin sairaalasta vai kannattaako hankkia vaikka jotkut halvemmat etukäteen ja ostaa paremmat sitten ku tietää minkä kokoset tarvii?
 
Mä hain kanssa anttilasta parit mitkä maksoi vajaa 12e ja en parempia ois voinu löytää!! Tosi hyvät ja miellyttävät päällä. Ite oon ollu alunperin b-kuppinen, mutta raskauksien myötä suurentunu c-kuppiin, joten sitä oon ottanut ja hyvin on mahtunu.
 

Yhteistyössä