Missä voi olla pojan kengät??! En tajua että voi noin kadota!

Just tätä mä vihaan tässä arjessa, kun on kiire ja asiat jää puolitiehen kun saa juosta tuon taaperon perässä niin tavarat katoaa toinen toisensa jälkeen. Taapero itsekin kyllä on mestari tavaroiden piilottelija ja esimerkiksi juuri kengät lentelee jalssta ties minne kesken ulkoilun tai muuten vaan vaikka tuuletusikkunasta ulos.

Mutta nyt on siis pojan Eccon sandaalit kadoksissa. Ihan totta koko asunto ja piha käyty läpi ja autokin läpikotaisin, mutta ei missään. Mä en kestä ihan oikeesti, hitto vie, että kiukuttaa. Ehti ne kengät tosiaan kolme viikkoa sitten jo ollakin... Hitto mä menen ja ostan tilin tyhjäksi pelkkiä Eccon sandaaleja jos sitten edes yksi pari olis kesän lopussa tallella :kieh: :headwall:

:'(
 
Me oltiin toissapäivänä mansikkamaalla, pojat keksi hetkeksi mennä kaurapellolle juoksemaan kun minä jonotin maksamassa mansikoita. Niin sitä jäi toinen lenkkareista sinne kaurapellolle :kieh: Että otti päähän! Onneks ei ollut upouudet crocksit vaan Prisman 12e lenkkarit. Yhdellä lenkkarilla tultiin sit takaisin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri Kaarina:
Kysy siltä lapselta missä kengät on. Se voi vaikka muistaakkin mihin on ne potkaissut.
Pojan sanavarastooon kuuluu vasta leipä, kukka, hei-hei ja äiti että noilla vihjeillä ei välttämättä sandaalia löydy :whistle: B)
mut onneks ne ymmärtää enemmän ku sä luulet. sano sille että näyttää minne kengät heitti?
kerran kiireessä juksin ympäri kämpää ettimässä avainta, kun 1v8kk kiikuttaa sen sohvatyynyjen välistä mulle :flower:
 
missä oot viimeks nähny ne??? auttaa yleensä kohdistamaan etes johonkin suuntaan niitä etsintöjä, ja yleensä se loogisin (jonkun mielestä:)) tärppää. meillä varmoja tärppejä ovat ulko-ovien ulkopuolella mutta siis oven takana jos ymmärrät mitä tarkoitan, vaunujen alakoppa, kaiuttimien tausta ja koiranruokasäkin tynnyri. mutta joo, tiietään mitä tarkoitat kun sama tilanne itselläkin. kerro sit mistä tuli vastaan!
 

Yhteistyössä