Mistä haaveilette?

Me säästettiin 3v unelmien maasto-autoon,8lle hengelle.nyt rahat kasassa ja päästään valkkaamaan sopivaa.tuntuu niin hyvälle saavuttaa unelma.muusta ei sitten enään unelmoidakkaan kuin että kaikki perheenjäsenet pysyisi edelleen terveenä.
 
Mukavaa että muillakin on unelmia! Me on aina toteutettu unelmia yksi kerrallaan ja sit haaveiltu jostain muusta,nyt tuntuu sille että meillä on jo kasassa kaikki omaisuus mikä lapsille halutaan jättää eikä uusia haaveita aiota miettiä,meillä on kaikki mitä tarvitaan onneen,tärkeimpiä ei oo kuitenkaan omaisuus vaan läheiset välit kaikkiin lapsiin,onnellinen 25v kestänyt parisuhde,rakas äiti ja veli sekä ystävät,vapaa-aika vietetään aina yhdessä.yritys menestynyt hyvin ja nautittu miehen kanssa päivän kouluttautumisesta eri puolin suomea jolloin saadaan olla yötä hotellissa,ti tampereelle,helsingissä oltiin viime kuussa.matkustelua aiotaan lisätä kun ei ole enään velkaa mistään.velattomuus olikin isoin haave molemmille,nyt toivotaan siis vain terveyttä kaikille läheisille.
 
Kuulostaa AP todella hyvälle! Onnea!!!:)

Mulla olis varmaan tuo Sukhoilla revittely, ei tartte olla välttis T-50.:geek:
 
  • Tykkää
Reactions: epek
vierailija
Mä unelmoin siitä, että rakastuisin joku päivä ja saisin rakkautta takaisin. Unelmoin, että voin elää yksinkertaista huoletonta elämää, vailla kiirettä ja stressiä. Vaikka jossain pienemmässä kaupungissa vakituisessa työpaikassa lähellä luontoa.
 
Fantasia
Haaveilen kirjan kirjoittamisesta. Mulla on päässäni aihe moneen tarinaan, mutta yksi tarina on nyt alkanut elää jo niin pitkälle, että pitäisi alkaa vähitellen kirjoittamaan sitä kirjaksi. Ja tiedän, että kun saan aloitettua sen niin tarina on niin pitkä, että yksi kirja ei riitä. Pitäisi vain löytää ne oikeat sanat joilla aloittaa. Kyse fantasiasta ja mielessäni näen jo saagan eli useamman kirjan tarinan.
 
Voi kun kaikkien toiveet toteutuisikin,ihania haaveita:)tiedättekö miehenne haaveista?mun mies haluais veneen,on meillä mökillä pikkuvene mut se haluis sellasen missä ois makuupailat ja sauna,tää selvis kun pelattiin parisuhdepeliä enkä tiennyt vastausta mistä hän haaveilee:whistle:
 

Meksikon Vallankumous

Naudan täyslihapihvejä, cheddarjuustoa, pekonia, BBQ-kastiketta, Panchon remua, Talon guacamolea, salsaa, jalapenoja, salaattia ja marinoitua punasipulia

Neljällä 120g pihvillä: 23,90 €

Neljällä 188g pihvillä: 28,90 €

Kuudella 188g pihvillä: 33,50 €

Annos sisältää valintasi mukaan salaatin, talon ranskalaiset, ristikkoperunat tai talon lohkoperunat. Perunoille mukana Panchon remudippi.

Hampurilaissämpylä myös gluteenittomana. Kysy lisää tarjoilijalta. Kaikki hampurilaiset saatavana ruiskuorella.
 

Yhteistyössä