Joo, urpo olen, mutta en vaan löydä tuolta nettisivuilta asiakaspalvelun numeroa. Kaikkea muuta skeidaa kylläkin.
Ikävä kuulla, mikäli et ole saanut yhteyttä Elisan asiakaspalveluun edellisellä kerralla. Tiesithän, että tarvittaessa apua saat myös Elisan Palstalta Palsta - Palsta ja esimerkiksi laajakaistan muuttotilaukseen löytyy ohjetta osoitteessa: Oletko muuttamassa? Siirrä laajakaistasi uuteen osoitteeseenErikoiseksi on touhu mennyt kun Elisan kokoisen firman asiakaspalvelu numeroa joutuu etsimään netistä erilaisilta keskustelufoorumeilta ?? Sitten kun sattuu keskuksen numeron puolivahingossa löytämään jostain vauvafoorumilta, niin jonotettuasi puhelimessa 5min, vaihteen hoitaja lupaa yhdistää oikealle henkilölle,jossa parin hälyytyksen jälkeen automaatti kertoo palvelun sulkeutuneen 10min sitten.
Piti vaan pikaisesti yrittää siirtää netti-liittymä uuteen kotiin kun tuli muutto aikaslailla äkkiä, ja siis kysyä että onnistuuko se ?
Nopeinta on sanoa netissä liittymä vaan irti, ja koittaa jos joku muu palvelun tarjoaja ottaisi homman vastaan, jos ei ota niin sitten soitto Elisalle ja kerron haluavani avata uuden liittymän. Uusiin tilauksiin vastailevat kokemukseni mukaan huomattavasti reippaammin. Ne tuovat lisää rahaa. Erikoisen huonoa asiakaspalvelua. Tai no normaalia suomalaista tasoa.
kuinka vitun tauno sä oot? luuletko että ton kokosessa firmassa sun kaltanen tavallinen tallaaja pääsee puhuun jolleki muullekun asiakaspalvelijalle jos oot pahottanut mielesi esimerkiksi sen takia että et osaa tulkita laskuaEnpä tiedä hankalampaa yritystä kun on tarve jossain asiassa olla yhteydessä kuin ELISA
Toimii kuin valtio valtiossa, toki valtion hallintoonkin saa yhteyden moninverroin helpommin.
Jos ELISAan saa yhteyden johonkin toimitsijan ja hän ei tiedä, uskalla asiaa päättää,
niin tämä hlö sanoo minun on keskusteltava esimiehen kanssa. Jos minä pyydän " käännä
puhelu esimiehelle" niin vastaus on me emme saa sitä tehdä. Jos kysyn esimiehen nimeä
vastaus emme saa nimeä antaa.
Elisan toiminta on aivan käsittämätöntä.
Enpä tiedä hankalampaa yritystä kun on tarve jossain asiassa olla yhteydessä kuin ELISA
Toimii kuin valtio valtiossa, toki valtion hallintoonkin saa yhteyden moninverroin helpommin.
Jos ELISAan saa yhteyden johonkin toimitsijan ja hän ei tiedä, uskalla asiaa päättää,
niin tämä hlö sanoo minun on keskusteltava esimiehen kanssa. Jos minä pyydän " käännä
puhelu esimiehelle" niin vastaus on me emme saa sitä tehdä. Jos kysyn esimiehen nimeä
vastaus emme saa nimeä antaa.
Elisan toiminta on aivan käsittämätöntä.
Täysin samaa mieltä x 2En ole koskaan tavannut missään yrityksissä niin huonoa asiakaspalvelua kuin Elisalla. Mikä siellä toimii hyvin: laskutus
ja asiakkaan asioiden sotkeminen rahastusta varten.