Mistä huomaat/tiedät olevasti laihtunut...

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Siis muuten kun mittanauhaa ja vaakaa käyttämällä;)

a) Lapsi kiipeää sun vatsan päälle makoilmaan ja tuumaa; "äiti, sä oot ihan littana ei tässä olekkaan hyvä maata, tuun sun kainaloon"

b) Menet kauheella kiireellä vessaan (siinä vaiheessa kun jo kuvittelet pissaavasi housuun ) kiskaiset housut alas, avaamatta vyötä tai nappeja!! Huomaat tapahtuneen vasta kun pissattuasi meinaat laittaa housuista vyön kiinni...

c) Löydät kaapista aivan ihanan neuleen (tai vastaavaa) jonka olet sen pienen koon takia unohtanut. Kun puet sen päällesi, huomaat sen olevan aivan jättisuuri:D

Ihanaa, on niitä kiloja sittenkin tainnu kadota ihan kivasti:D
 
vieras
joo eilen just sanoin miehelle, että mulla on yhdet ainoat housut joista ei tarvi avata vetskaria eikä nappeja...ja kävellä jaksas vaikka kuinka paljon, pitänee kohta siirtyä juoksu urheiluun
 
Mulla on just päinvastainen tilanne. :kieh:
Kaapista saa etsimällä etsiä vaatteita, jotka vielä mahtuvat päälle. :'(
Ripustinkin tuohon pystyuunin kylkeen farkut, jotka inspaavat syömään tosi terveellisesti. Laihduttaa en saa, kun imetän. :headwall:
 
Kaikki vahtoehdot ovat valitettavan tuttuja... Harmittavinta oli, että ennen raskautta käyttämäni vaatteet tippuvat päältä nyt raskauden jälkeen. Paino kuitenkin sama reilu 50kg, mutta jostain kumman syystä housut putoavat jalasta.
 
Housut puttoo jalasta.. tai varkkujen alle mahtus tuplaten kalsareita.. tai ne housut mitkä mulla oli esikoisen syntymän jälkeen... HUH! en ikinä enää taho niin isoja housuja.. nyt mahuttas ukon kanssa varmaan kaksistaan niihin
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
Mulla on just päinvastainen tilanne. :kieh:
Kaapista saa etsimällä etsiä vaatteita, jotka vielä mahtuvat päälle. :'(
Ripustinkin tuohon pystyuunin kylkeen farkut, jotka inspaavat syömään tosi terveellisesti. Laihduttaa en saa, kun imetän. :headwall:
Miullakin lähinnä näinpäin..no, kunhan imetys loppuu, niin kyl se sitten..toivotaan :ashamed:
 
-rintavarustus katoo..liivit liian suuret
-housut roikkuu joka puolelta,tarvii vyötä
-kokeilin piruuttani yhtä paitaa,ja se oli kuin olikin aivan liian suuri
-energiaa on enemmän tehdä vaikka mitä

Laihtuminen on sinällään ihan kiva juttu,mutta tuo vaatevarasto...
 

Yhteistyössä