Mistä ihmeestä löytyisi maksullinen mies

  • Viestiketjun aloittaja vierailija turusta
  • Ensimmäinen viesti
vierailija turusta
Ilmaiseksi saa mistä vaan, mutta mistä löytää luotettava, asiansa osaava, kokenut maksullinen mies?

Tiedän, että niitä Suomessakin on, mutta kyllä on vaikea löytää yhteystietoja.

Olen naimisissa oleva alle 40v. nainen, joka haluaisi päästä osaaviin käsiin. Kyseessä ei ole pettäminen sillä asiasta on miehen kanssa puhuttu paljon. Haluan sitä jotain mitä mieheni ei voi minulle tarjota.
 
Miksi maksaa kun nainen saa ilmaiseksi ja tosi helposti.

Kysy kymmeneltä, niin hyvä jos edes yksi kieltäytyy

Just niinku sanoin, ilmaiset ei kiinnosta. Mielellään saisi olla vuosien kokemusta alalta. Ei vuosien kokemusta naisten panemisesta ylipäätään vaan maksullisena olemisesta. Siinä täytyy kuitenkin osata lukea naisen kehoa ja eleitä ihan eri tavalla, jotta asiakkaat pysyy.
 
Just niinku sanoin, ilmaiset ei kiinnosta. Mielellään saisi olla vuosien kokemusta alalta. Ei vuosien kokemusta naisten panemisesta ylipäätään vaan maksullisena olemisesta. Siinä täytyy kuitenkin osata lukea naisen kehoa ja eleitä ihan eri tavalla, jotta asiakkaat pysyy.
Kannattaa ehkä kysyä tätä ylilaudalta. Tosin kaikenmaailman wannabe maksullisiahan on netti pullollaan. Ehkä maksulliset hengaavat seuranhakusivustoilla, heidät vaan täytyy oppia tunnistamaan.
 
Koska en ole maksullinen vuosien kokemuksella. Sitähän ap etsi. Ei niinkään hyvää nautintoa, vain aitoa maksullista kokemusta.

Edit. Vai meinasitko, että minulla olisi kokemusta maksullisista miehistä?
En ihan tarkasti ymmärrä, mitä ap hakee tulla "aidolla maksullisella". Varmaankin sitä, että hän yksin päättää mitä tehdään ja kuinka, mutta kyllä tuollainen onnistuisi sinun tai minun kaltaisenikin kanssa, vuosien kokemus pyyteettömästä talkootyöstä...
 
vierailija
Ilmaiseksi saa mistä vaan, mutta mistä löytää luotettava, asiansa osaava, kokenut maksullinen mies?

Tiedän, että niitä Suomessakin on, mutta kyllä on vaikea löytää yhteystietoja.

Olen naimisissa oleva alle 40v. nainen, joka haluaisi päästä osaaviin käsiin. Kyseessä ei ole pettäminen sillä asiasta on miehen kanssa puhuttu paljon. Haluan sitä jotain mitä mieheni ei voi minulle tarjota.
Tsekatkaa Candy Store -sivusto. Sieltä saa laadukasta ja asiakkaan toiveita toteuttavaa palvelua
 
vierailija
Ilmaiseksi saa mistä vaan, mutta mistä löytää luotettava, asiansa osaava, kokenut maksullinen mies?

Tiedän, että niitä Suomessakin on, mutta kyllä on vaikea löytää yhteystietoja.

Olen naimisissa oleva alle 40v. nainen, joka haluaisi päästä osaaviin käsiin. Kyseessä ei ole pettäminen sillä asiasta on miehen kanssa puhuttu paljon. Haluan sitä jotain mitä mieheni ei voi minulle tarjota.
Moi! Tässä on sellainen mies.
 
vierailija
Ilmaiseksi saa mistä vaan, mutta mistä löytää luotettava, asiansa osaava, kokenut maksullinen mies?

Tiedän, että niitä Suomessakin on, mutta kyllä on vaikea löytää yhteystietoja.

Olen naimisissa oleva alle 40v. nainen, joka haluaisi päästä osaaviin käsiin. Kyseessä ei ole pettäminen sillä asiasta on miehen kanssa puhuttu paljon. Haluan sitä jotain mitä mieheni ei voi minulle tarjota.
Mistä päin oot??
 
En ihan tarkasti ymmärrä, mitä ap hakee tulla "aidolla maksullisella". Varmaankin sitä, että hän yksin päättää mitä tehdään ja kuinka, mutta kyllä tuollainen onnistuisi sinun tai minun kaltaisenikin kanssa, vuosien kokemus pyyteettömästä talkootyöstä...
Hän haluaa ammattitaitoisen seksikumppanin. Ap oli sitä mieltä, että ammattitaidon vuoksi maksullinen osaa lukea naisen kehoa ja eleitä ihan eri tavalla, jotta asiakkaat pysyy.
 
vierailija
Ilmaiseksi saa mistä vaan, mutta mistä löytää luotettava, asiansa osaava, kokenut maksullinen mies?

Tiedän, että niitä Suomessakin on, mutta kyllä on vaikea löytää yhteystietoja.

Olen naimisissa oleva alle 40v. nainen, joka haluaisi päästä osaaviin käsiin. Kyseessä ei ole pettäminen sillä asiasta on miehen kanssa puhuttu paljon. Haluan sitä jotain mitä mieheni ei voi minulle tarjota.
Hei olen valmis voin tulla asun helsingisse
 
vierailija
Vaasassa 31v sairaanhoitajaksi opiskeleva mies kaipaa sponssia. Iälläsi, statuksellasi, ulkonäölläsi yms ei ole mitään väliä. Meilaa sugarboyvsa@gmail.com

200e/tunti. Olen hyvin kestävää tekoa ja jaksan tehdä mitä haluat useammankin tunnin ajan. Ei tarvitse maksaa, jos nalli naksahtaa kesken puuhan. :)
 

Yhteistyössä