Mistä ISOT imetysliivit?

KAIKILLA nettisaiteilla kaarituettomat isot kuppikoot loppuu kokoon 85-90. Tartteisin ympärysmitaltaan vähintään 95 tai 100, riippuen mallista ja materiaalista, mutta tämä on ihan mahdoton yhtälö ison kuppikoon kanssa. Briteistä tilasin bravadon toppimallisen xl++(kattaa koot 95-105 ja E-G) suurimman koon, ympärysmitta liian iso, mutta kuppikoko liian pieni jo nyt, ei tule mahtumaan kun maito alkaa nousta. :(
Lumingerieltä löytyis kyllä johonkin J-kuppiin asti kaarituellisia liivejä, mutta niissä lukee, että ei ole suositeltavaa käyttää alkuimetyksessä, vasta maidontulon tasaannuttua. Monet sanoneet että kaarituelliset ikävät muutenkin. Koskahan se maidontulo sitten tasaantuu, että pitääkö siihen asti sitten olla kotona vaan ilman liivejä, vai onkohan se ees mahdollista jos on kovin pinkeät ja tukea kaipaavat? Voi itku, että voi olla iso stressinaihe tämä..

Alkaa todella tulla jo epätoivo, miten muut hoitaneet tämän, vaikea uskoa että oon ainoa yli 90-ympärysmittainen isopovinen tuleva äiti!?

Voiko normirintsikoista jotenkin ompelijalla teettää imetysmalliset ja mitähän se lysti maksais, en olis ikinä uskonut että tämmösestä asiasta tulee ongelma, luulis että kokoja riittäis kaikilla ympärysmitoilla, kun onhan se nyt päivänselvää että rintamus kasvaa.. :|
 
mymosa
Kyl mä olen käyttänyt kaarituellisia, nyt erehdyin tilaamaan kahdet kaarituettomat, mutta luulen pärjääväni niiden kanssa.

Isoja kokoja tosiaan saa metsästää, eikä tuntunut löytyvän mistään. Imetysliivit on itelle ihan must, ei tarvii temppuilla.
Imetyspaitojakaan en oo oikein löytänyt, en viitsi mitään kallista alkaa ostamaan, liivitkin ostin h&m:ltä kun vihdoin sattui olemaan 85ympäryksellä isoa kuppia.
 
Kette: Itselleni taas Triumphin liivit eivät todellakaan sovi kun mulla kans kyseessä nyt odotusaikana jo kuppikoko F/G! Oikein meinas alkaa naurattamaan kun näin ekaks merkin "Up to big cups" ja sitten huomasin, että just se E oli isoin.. ei nuo Triumphin kupit mielestäni mitenkään isompia ole muihin merkkeihin verrattuna. Sovitin kyllä paniikissa jopa näitä Triumphin "isoja" liivejä, mutta ei mun F/G-kokoa olevat rinnat niihin mahtuneet alkuunkaan.



Olen sen sijaan lähes koko raskausajan käyttänyt Freya (ostopaikka: Sokos) merkkisiä liivejä, joissa kuppikokoja löytänyt ainakin tuonne G:hen asti. On tosi tukevat ja ehdottomasti hintansa väärtit (54 euroa). Tilasin juuri eräältä Britti sivustolta netistä Bravado Bliss imetysliivit kokoa G90 (lähetyskulujen kanssa 35 euroa) ja kyllähän nuo nyt menettelee, mutta ei ne yhtä jämäköiltä tunnu kuin Freyan liivit. Taitaa siis nämä jäädä ensimmäisiksi ja viimeisiksi imetysliiveiksi jotka tilaan.
 
Joo itelläkään ei toi E-kuppi oo mikään iso, kun normaalistikin tarvii vähintään 95F-G liivit :D
Lumingerielle pistin viestiä tämän ongelman puitteissa, ottaisivat kuulemma isompia kokoja kaarituettomiin, mutta ei ole löytynyt.. Eli uskottava on, tässä olis kyllä liivivalmistajille iso markkinarako!
 
Joo itelläkään ei toi E-kuppi oo mikään iso, kun normaalistikin tarvii vähintään 95F-G liivit :D
Lumingerielle pistin viestiä tämän ongelman puitteissa, ottaisivat kuulemma isompia kokoja kaarituettomiin, mutta ei ole löytynyt.. Eli uskottava on, tässä olis kyllä liivivalmistajille iso markkinarako!
Juu ja nimenomaan siinä ympärysmitassa. Miks niitä kuppeja löytyy H, I, J jne mut sit ympärysmitta on 80-85. Silikoneille? :D Muuta selitystä en pienessä päässäni keksiny..
 
Juu ja nimenomaan siinä ympärysmitassa. Miks niitä kuppeja löytyy H, I, J jne mut sit ympärysmitta on 80-85. Silikoneille? :D Muuta selitystä en pienessä päässäni keksiny..
Usko tai älä, mutta mulla ei oo silikoneja :D ja silti normaalisti (ei raskausaikana siis) tarvitsisin just näitä isoja kuppikokoja pienillä ympäryksillä. Mielestäni esim. EE tai F 75 on sellainen koko jota ei kovin monesta merkistä löydy ollenkaan. Mulla on aina ollut hoikka vyötärö ja kroppa muuten, paitsi että just pepussa ja rinnoissa löytyy sitä massaa. Välillä on tuntunut todella toivottomalta löytää sopivia liivejä.. taviskaupoissa kun yleensä kupit loppuu johonkin C/D:hen tai sitten jos on löytynyt esim. just toi F-kuppi on malli ollut a'la peräkylän mummo ja ympärysmitta 100.

Mut just noissa Freya-liiveissä löytyy niin kuppikokoja kuin ympäryksiä kaikille mitoille. Meitä naisia kun on monen muotoisia.
 
Nursing Bras - FREE UK Delivery

Voin lämpimästi suositella. Paljon halvemmat hinnat kuin kotimaisissa kaupoissa (bravadon seamless reilu 30€, kun Suomessa ne voi maksaa 50€). Kokoja kyllä löytyy.

Nopea toimitus, halpa toimitusmaksu (punta) ja suoraan postilaatikkoon! Eka kerta, kun oon tilannut netistä ja electrovisalla ja hyvin on mennyt alusta loppuun.
Minen oo noihin kokoihin perehtyny niin osaiskohan joku auttaa mikä vois olla sellanen 95H tai 95G ?
 
Nursing Bras - FREE UK Delivery

Voin lämpimästi suositella. Paljon halvemmat hinnat kuin kotimaisissa kaupoissa (bravadon seamless reilu 30€, kun Suomessa ne voi maksaa 50€). Kokoja kyllä löytyy.

Nopea toimitus, halpa toimitusmaksu (punta) ja suoraan postilaatikkoon! Eka kerta, kun oon tilannut netistä ja electrovisalla ja hyvin on mennyt alusta loppuun.
Niinku aloitusviestissä sanoin, tilasin tosiaan bravadon isoimmat liivit ja kuppi todella nafti vaikka tosiaan ei maito ole vielä edes nousemassa(tosin noissa seamlesseissähän suurin koko kattaa vain F-kuppiin asti, tosin täytyy sanoa että kun kahdet erilaiset otin, niin nuo seamlessit istuu kyllä todella paljon paremmin). Että eipä vaan löydy kokoa.. :'(
Tuli mieleen taas tämä ketju, kun tuossa "mitäs nyt"-palstan puolelta löysin tuon lumingerien kokolaskurin eikä mun mitoilla löytänyt ees sieltä kokoa, sitten kun pienensin ympärysmittaa 10cm niin tarjosi O-kuppia(tällä hetkellä käytän F-G, mutta alkaa jo käymään pieneksi).. :stick:

Miettiny myös noita jatkopalojen käyttöäkin, mutta kun noissa perinteisissä tulee vaan se 3-5cm lisää ja se on aika vähän jos ympärys on vaikka yhden koonkin(eli 5) liian pieni. Onko olemassa isompia jatkopaloja mitä noi lindexin yms?
 
Viimeksi muokattu:
Googlaa hakusanalla Anita Bra. Löytyy kyseisien merkin jälleenmyyjät. Minä kävin paikallisessa rintaliiviliikkeessä kyselemässä ja kaarituettomana löytyi paria mallia kokoon 110 F-G asti. Jos ympärysmitta on isompi, niin jatkopalalla saa melkein 10 senttiä lisää. Myyjä totesi, että imetysliivit kannattaa hankkia vasta muutamaa viikkoa ennen laskettua aikaa, jotta rintojen kuppikoko on mahdollisimman todellinen. Siihen mennessä ovat kuulemma mittaansa lähestulkoon kasvaneet :)
 
Googlaa hakusanalla Anita Bra. Löytyy kyseisien merkin jälleenmyyjät. Minä kävin paikallisessa rintaliiviliikkeessä kyselemässä ja kaarituettomana löytyi paria mallia kokoon 110 F-G asti. Jos ympärysmitta on isompi, niin jatkopalalla saa melkein 10 senttiä lisää. Myyjä totesi, että imetysliivit kannattaa hankkia vasta muutamaa viikkoa ennen laskettua aikaa, jotta rintojen kuppikoko on mahdollisimman todellinen. Siihen mennessä ovat kuulemma mittaansa lähestulkoon kasvaneet :)
Joo itelläkään ei toi E-kuppi oo mikään iso, kun normaalistikin tarvii vähintään 95F-G liivit :D
Eli tosiaan ei riitä. Mutta nyt tein jymylöydön, joten piti tulla se tänne jakamaan jos vaikka joku saman ongelman kanssa painiskelee!!
NETTIEMO imetyksen erikoisliike: imetys ja odotus, imetyspaidat, imetysmekot, imetysliivit
Tuosta koko XL+++ Vastaa 95-105 ympärysmitalla kuppikokoja H-I. On vielä tota hyvää matskua kuin nuo orginalit(eli joustavat reilusti rintojen kasvaessa ja maidon noustessa), mutta kuppikoko isompi ja hintakin vielä jotenkuten kohtalaisen rajoissa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Juu ja nimenomaan siinä ympärysmitassa. Miks niitä kuppeja löytyy H, I, J jne mut sit ympärysmitta on 80-85. Silikoneille? :D Muuta selitystä en pienessä päässäni keksiny..
Takerrun ehkä pikkuseikkoihin, mutta minulla taas on ongelmana aina ollut tuo pienehkö ympärysmitta (85) ja kuppikoko H-I
Laihdutettuani n.15 kiloa ennen nykyistä raskautta ympärysmittani pieneni 80:een. mutta kuppikoko sen kun kasvaaa raskauden myötä : /
Minulla ei todellakaan ole silikoneja, vaan ensimmäisen lapsen myötä rinnat kasvoivat, kuten myös ylipaino ja kuppikoko F:stä nykyiseen H-kuppiin.
Ei siis tarvitse olla silikoonit ollaakseen suuri rintainen ja pienen ympärysmitan omaava...
 

Yhteistyössä