Mistä ja miten motivaatiota siivoamiseen....

tt
mäki alotin jo kasilta siivouksen,mut pidän luovia taukoja vähän väliä =D tavotteena et yheltätoista oisin jo imuroinu et pääsee ruoan tekoon.

Ajattelen kuinka ihana ja rento loppupäivä on ku koti on siisti. Eihän sitä tarvi joka koloa puunata,mutta sen verran siivoo et ei ahista-
 
omppu
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja omppu:
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Mäkin odottelen täällä, että pääsis vauhtiin. :/
Joo täällä palstalla pääsee hyvin vauhtiin... Odotellaan kaikki yhdessä :D
:D Onhan se kiva, että on odotteluseuraa! Eiku juon aamukahvit ja sitten yritän käynnistyä. :D
Mä olen juonut jo yhdet mutta mietin auttaisko toiset...Ja mulla on pyykkikone pyörimässä, lasketaanko se aloittamiseksi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun taas niin tekis mieli iskeä pyykkikone/astianpesukone päälle ja alkaa imuroimaan.... Ei kuitenkaan kehtaa näin pitkänäperjantaina, asutaan kerrostalossa...:(
ja pyh, senku siivoat! jokainen elää kerrostalossa omaa elämää ja elämisen äänet, myös siivouksen, kuuluu yleisiin vapaapäiviinkin. Jos se jotakuta häiritsee niin vois miettiä kannattaako asua kerrostalossa.
Terveisin nimimerkki kerrostaloliberaali :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja omppu:
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja omppu:
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Mäkin odottelen täällä, että pääsis vauhtiin. :/
Joo täällä palstalla pääsee hyvin vauhtiin... Odotellaan kaikki yhdessä :D
:D Onhan se kiva, että on odotteluseuraa! Eiku juon aamukahvit ja sitten yritän käynnistyä. :D
Mä olen juonut jo yhdet mutta mietin auttaisko toiset...Ja mulla on pyykkikone pyörimässä, lasketaanko se aloittamiseksi?
Mä kävin just laittamassa pyykkikoneen päälle eli eikös me nyt olla virallisesti aloitettu siivousurakka? :D :ashamed:
 

Yhteistyössä