mistä johtuu YH-äitien lorttomaine?

ite tunnen vaan yhden lorttoyyhoon, muut yksinhuoltajaäidit ihan normaaleja enkä kuvittelisi heidän olevan kovin helppoja panoja. (tosin mistäs mä tiedän)

tällä palstalla ja miesten suusta vaan usein kuulee tuota yh= helppo nakki juttua. mietityttää onko asiassa perää?
:xmas:
 
Jos mies pokaa baarista naisen, jolla on lapsia, on tuo nainen todennäköisemmin yh kuin parisuhteessa elävä, ja siitä sitten on syntynyt mielikuva siitä että yh:t jakaa kaikille? Toi on mun teoriani :D

Kyllä mä pari lorttoyyhoota tunnen, yhdenkin lapsilla on jo kolmas isäpuoli vuoden sisään, ah miten söpöä :snotty:. Enemmän kuitenkin tiiän niitä ei-lorttoja.
 
mun tuntemilla monilla - miltei vois sanoa kaikilla - yyhoiksi jääneillä naisilla tuli se halu mennä ja bilettää ja paneskella suht vapaasti, kun olivat erot saaneet selviksi.
ajan myötä sitte 90% rauhottunut :D
 
tässä yks yh
eikä oo miestä näkyny viimesen vajaan kolmen vuoden aikana ku pari kertaa. Nyt sitte oon vasta alkanu tapaileen yhtä vähän tiiviimmin mutta sitä ennen oli hiljasta eli mä en kyllä itteeni lortoks voi sanoo..
 
yks "lortto"
No juu, ehkä joillakin on kova hinku saada itselleen mies, tai sitten haetaan itsetunnon kohotusta väärin keinoin. Joillakin myös se ajatus, etteivät tarvitse miestä muuhun kuin seksiin. Itselläni ollut nuorempana tuota jälkimmäisintä. Nykyään en tarvitse miestä edes seksiin, paras rakastajani on piilotettu vaatekaappiin piiloon lapsilta ja se toimii pattereilla;)

Toisaalta mukavaa kun on lapset tehty eikä tarvitse etsiä paniikissa jotain siitossonnia biologisen kellon tikittäessä. Vaikka kyllähän sitä hellyyttä ja läheisyyttä välillä kaipaa, mutta ei nyt niin paljon että ottaisin jonkun hikisukan tuohon sohvalle makoilemaan...
 
heh
no tässä yksi yh joka itse ei ainakaan pidä itseään "lorttona" mutta kaveripiirissä on yh:ita joille seksi on tosi tärkeää ja siksi sitä on saatava joten käyvät baarissa ihan vain saadakseen seksikumppanin. en tiedä tekeekö se heistä "lorttoja"? mutta tässä on musta poinntina se ettei niitä seksikumppaneita KOSKAAN esitelllä lapsille vaan lapset on sillä aikaa ihan jossain muualla hoidossa. ja kun moni yh ei karvaiden kokemusten jälkeen ole välttämättä heti hakemassa parisuhdetta niin on vähän eri kynnys partnerille kuin sinkuilla (ilman lapsia siis) jotka mahdollisesti etsivät "sitä oikeaa"
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Jos mies pokaa baarista naisen, jolla on lapsia, on tuo nainen todennäköisemmin yh kuin parisuhteessa elävä, ja siitä sitten on syntynyt mielikuva siitä että yh:t jakaa kaikille? Toi on mun teoriani :D

Kyllä mä pari lorttoyyhoota tunnen, yhdenkin lapsilla on jo kolmas isäpuoli vuoden sisään, ah miten söpöä :snotty:. Enemmän kuitenkin tiiän niitä ei-lorttoja.
eli olisiko että ne muutamat lortot pilaa kaikkien maineen? vai onko kyseessä vaan tämä iänkaikkinen sovinistinen asenne naisen sukupuolielämään? madonna/huora... :whistle: :whistle:
 
toinen
Komps! Joskin itselläni ei ole edes sitä pattereilla toimivaa :D


Alkuperäinen kirjoittaja yks "lortto":
No juu, ehkä joillakin on kova hinku saada itselleen mies, tai sitten haetaan itsetunnon kohotusta väärin keinoin. Joillakin myös se ajatus, etteivät tarvitse miestä muuhun kuin seksiin. Itselläni ollut nuorempana tuota jälkimmäisintä. Nykyään en tarvitse miestä edes seksiin, paras rakastajani on piilotettu vaatekaappiin piiloon lapsilta ja se toimii pattereilla;)

Toisaalta mukavaa kun on lapset tehty eikä tarvitse etsiä paniikissa jotain siitossonnia biologisen kellon tikittäessä. Vaikka kyllähän sitä hellyyttä ja läheisyyttä välillä kaipaa, mutta ei nyt niin paljon että ottaisin jonkun hikisukan tuohon sohvalle makoilemaan...
 
En kyllä osaa sanoa, sillä olen vakaassa uskossa, että lapsettomilla sinkuilla niin miehillä, kuin naisillakin on aikaa lorttoilla tosi paljon enemmän.
Vai voisko johtua siitä, että kyydit paranee lapsien tekemisen jälkeen. En tiedä miksi, johtuuko hormoneista vai erilaisesta suhtautumisesta omaan kehoon, mutta minulla kuten monella muullakin on seksielämä parantunut huomattavasti lasten jälkeen. Ja jos on yh ja on niitä hyviä kyytejä antanut muille, kuin yhdelle miehelle, niin kai se maine voi siitäkin levitä. Emt.
 
ehkä siksi että halut ne on hiirelläkin, mutta koska on yh niin ei ehkä voi samalla tavalla deittailla ja tutustua miehiin (siis kuin sinkku ja lapseton) koska ei tee hyvää lapselle nähdä vaihtuvai miesehdokkaita jne
ja siltikin vaikka on äiti-ihminen niin saattaa tehdä mieli seksiä, ja yhden illan jutut on helpoimpia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
eli olisiko että ne muutamat lortot pilaa kaikkien maineen? vai onko kyseessä vaan tämä iänkaikkinen sovinistinen asenne naisen sukupuolielämään? madonna/huora... :whistle: :whistle:
Varmaan sitäkin. Kun äiti-ihmisen ei sovi enää nusaista kuin korkeintaan aviomiehensä kanssa.
 
lpktk
Miksi naiset suostuvat käyttämään aloittajan määritelmää lortto?

Itse en suostu kommentoimaan tähän muuta kuin että ei ole mikään lortto jos seksiä haluaa. Mieshuoriltako tuollaisia kommentteja olet kuullut?
 
pokaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Jos mies pokaa baarista naisen, jolla on lapsia, on tuo nainen todennäköisemmin yh kuin parisuhteessa elävä, ja siitä sitten on syntynyt mielikuva siitä että yh:t jakaa kaikille? Toi on mun teoriani :D

Kyllä mä pari lorttoyyhoota tunnen, yhdenkin lapsilla on jo kolmas isäpuoli vuoden sisään, ah miten söpöä :snotty:. Enemmän kuitenkin tiiän niitä ei-lorttoja.
Väärin. Varatut naiset suostuvat seksiin huomattavasti sinkkuja helpommin.
 
q
no oisko joku tällanen,että osalla yh:sta on se jokatoinen vkloppu vapaa (ei siis kaikilla, mutta suurimmalla osalla mun tuntemistani yh:sta) joten se on jo enemmän kun meillä perheellisillä tai ainakin itseeni verrattuna niin kai siinä sitten kun on lapsi vapaa viikonloppu tulee lähdettyä vähän rimpsalle ja sieltä ehkä pokailtua jotain miehiäkin ja tosiaan kun on omasta paskasta suhteestä päässy irti ja jos on vaikka nuorena alottanu sen suhteen tulee niitä "nuoruusvuosia" elettyä uudestaan... Näin mä oon sen ajatellu ja jos se tekee jostain lorton niin kai sit..
 
En tosiaankaan tiedä.

Itse olen yh ja mä en ole aikoihin kaivannut minkäänlaista läheisyyttä miehiltä. Päinvastoin. Kävin treffeillä ja homma tyssäs alkuunsa.. no monista syistä. Mutta yksi niistä oli se etten voinut kuvitella itseäni intiimisti sen miehen kanssa ja tajusin että siitä on niin kauan aikaa kun olen ollut miehen kanssa, että tuskin pystyn kuvitella itseäni kenenkään miehen kanssa intiimisti.
 
vieras
Mun mielestä liittyy ihan suoraan patriarkaaliseen yhteiskuntajärjestykseen. Jos mies jättää naisen niin naisessa on pakko olla jotain vikaa. Ja ennenhän avioerot oli aina naisen syy oli se syy mikä tahansa.

Nainen on ollut ihmisten mielessä likanen kun on saanut lapsen. Ja jos vielä ilman miestä niin lorttohan se on, tai sitten muuten viallinen kun miehen on se pitänyt jättää.

Tiesitteks te, että vielä 50-luvulla synnyttäneen naisen piti kirkossa siirtyä viimeiselle penkille kun mies sai istua edessä. Syynä siis oli, että nainen on synnytyksen jälkeen likanen kun on todistettavasti harrastanut seksiä..

Onneks nää asenteet on muuttumassa, eikä nainen tartte miestä ollakseen kunniallinen..
 

Yhteistyössä