Mistä kaupoista ostatte päivittäistavarat?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Käyttekö monissa kaupoissa vai keskitättekö? Mitkä kortit teiltä löytyy? Miksi suositte juuri tiettyä ketjua?

Itse olen hyvin S-ryhmäläinen. Mielestäni bonusjärjestelmä tosi toimiva ja hinnat edukkaammat kuin K-ryhmässä. En oikeastaan ymmärrä, miksi ostaisin K-ryhmästä, jossa on kalliimpaa ja minun mielestä huonompi bonusjärjestelmä.

Lidlissä käyn kanssa joskus. Sieltä ei vaan löydy ihan varmasti just sitä mitä minä tarvitsen. Bonuskorttia tai äppiä heille mulla ei ole.

Tankkaan myös yleensä ABC:llä, Tosin jos hintaero on luokkaa 5 senttiä tai enempi, saatan mennä ST1_lle tai Nesteelle. Teboilit on boikotissa.
 
Kävellen käyn K-supermarketissa tai S-marketissa.

Autolla hurahdan Lidliin, Citymarketiin tai joskus Prismaan.

Noista S-market on paskin vaihtoehto, jos sen nappaa välistä pois niin sit on lista suunnilleen suosikkijärjestyksessä.
 
Ai niin. Kaikki kortit ja/tai äpit löytyy.

Ja se miksi mieluummin K-Supermarket kuin S-market johtuu vain siitä, että molempien asuinpaikkojen läheisessä on liha/kalatiski. Ässässä ei ole.


Kuuma grillibroileri, broiskun sisäelimet hintaan 7.99 kilo, luullinen liha ja jopa pelkät luut ovat ehdottomasti ton Korson K-supermarketin myyntivaltit.
 

Yhteistyössä