Mistä koiralle hoitaja lyhyellä varotusajalla?

Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Vie koirahoitolaan!
Mistäpäin olette, muuten?
Pääkaupunkiseudulta.
Me vietiin meidän koira lyhyellä varoitusajalla TassuTavolaan, Saukkolaan. Oli koiran mielestä selkeästikin kiva paikka, ja paikan pitäjä on mukava :) Koira oli siellä 9päivää ja hoito ruokineen maksoi 140?.

Mä voisin vaikka myös ilmoittautua vapaaehtoiseksi koirahoitajaksi, mut mitähän mies siihen sanoisi :whistle:
 
Ja niin, se meidän lyhyt varoitusaika oli siis samana iltana.
Me oltiin itse Italiassa ja meidän koira ei voinut enää olla sovitussa hoitopaikassa joten tonne TassuTavolaan kun soitimme niin mun sisko vei miehensä kanssa meidän koiran tonne jo samana iltana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Vie koirahoitolaan!
Mistäpäin olette, muuten?
Pääkaupunkiseudulta.
Me vietiin meidän koira lyhyellä varoitusajalla TassuTavolaan, Saukkolaan. Oli koiran mielestä selkeästikin kiva paikka, ja paikan pitäjä on mukava :) Koira oli siellä 9päivää ja hoito ruokineen maksoi 140?.

Mä voisin vaikka myös ilmoittautua vapaaehtoiseksi koirahoitajaksi, mut mitähän mies siihen sanoisi :whistle:
Täytynee soitella tuonne :)
Eihän naiset nyt miehen lupia tarvise :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Vie koirahoitolaan!
Mistäpäin olette, muuten?
Pääkaupunkiseudulta.
Me vietiin meidän koira lyhyellä varoitusajalla TassuTavolaan, Saukkolaan. Oli koiran mielestä selkeästikin kiva paikka, ja paikan pitäjä on mukava :) Koira oli siellä 9päivää ja hoito ruokineen maksoi 140?.

Mä voisin vaikka myös ilmoittautua vapaaehtoiseksi koirahoitajaksi, mut mitähän mies siihen sanoisi :whistle:
Täytynee soitella tuonne :)
Eihän naiset nyt miehen lupia tarvise :whistle:
Suosittelen tota paikkaa lämpimästi :) Varmasti myös jatkossa viemme koiran sinne jos ja kun ei sukulaiset tota monsteria suostu ottamaan :)

Mulla on muuten niin iso koirakumme et voisin hyvinkin ottaa tänne yhden koiran lisää vaikka ihan hoitoon.

 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja veiras:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
elukka mukaan vaan
Ei voida ottaa.
miksi ette
Kun ei voi sinne paikkaan ottaa koiraa mukaan. siksi.
asiat tärkeysjärjestykseen taas...

Voi ääliö!
Mitä jos esim pitää lähteä kauas pois hautajaisiin tms, ja koiraa ei voi ottaa hotelliin.. Niin pitääkö skipata hautajaiset koska koiraa ei mielestäsi voi viedä hoitoon?
 
mam
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Jaa koiraa ei saa viedä hoitoon mutta lapset saa? :headwall:
Ei lapsiakaan saa viedä hoitoon. Ne pitää pitää vierihoidossa ja imettää tonne 18v ikään saakka ja elukat pitää sylihoitaa kanssa :LOL: tää on tätä palsta-ideologiaa :saint:
 
Sally
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja veiras:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
elukka mukaan vaan
Ei voida ottaa.
miksi ette
Kun ei voi sinne paikkaan ottaa koiraa mukaan. siksi.
asiat tärkeysjärjestykseen taas...

Voi ääliö!
Mitä jos esim pitää lähteä kauas pois hautajaisiin tms, ja koiraa ei voi ottaa hotelliin.. Niin pitääkö skipata hautajaiset koska koiraa ei mielestäsi voi viedä hoitoon?

Kyllä osaan hotelleista voi koiria viedä, kun ilmoittaa varausta tehdessä et eläin tulossa...









 

Yhteistyössä