Mistä lapsenvahti?

  • Viestiketjun aloittaja vanja
  • Ensimmäinen viesti
kuules
Alkuperäinen kirjoittaja kuules:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oiskohan ihan hölmö idea laittaa meidän kotitalon rappukäytävän ilmoitustaululle lappu? Ollaan ainoa lapsiperhe tässä talossa, mutta nuoria tyttöjä tässä asuu useampiakin. Ei vain tule tervehdystä kummempaa koskaan vaihdettua. Ois tuo tutustuminen kovasti helpompaa kun ois samasta talosta ja toisaalta tarve niin satunnainen, että lapsi helposti unohtaa jos ei pitkään aikaan näe.
Minäkin oululainen ja kaipaisimme lapsillemme joskus hoitopaikkaa, ei ole tukiverkostoja, isovanhemmat on jo vanhoja, eivät jaksaisi hoidella.
Aletaanko toisille lastenhoitajiksi :)
Meillä on samanikäinen lapsi
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuules:
Alkuperäinen kirjoittaja kuules:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oiskohan ihan hölmö idea laittaa meidän kotitalon rappukäytävän ilmoitustaululle lappu? Ollaan ainoa lapsiperhe tässä talossa, mutta nuoria tyttöjä tässä asuu useampiakin. Ei vain tule tervehdystä kummempaa koskaan vaihdettua. Ois tuo tutustuminen kovasti helpompaa kun ois samasta talosta ja toisaalta tarve niin satunnainen, että lapsi helposti unohtaa jos ei pitkään aikaan näe.
Minäkin oululainen ja kaipaisimme lapsillemme joskus hoitopaikkaa, ei ole tukiverkostoja, isovanhemmat on jo vanhoja, eivät jaksaisi hoidella.
Aletaanko toisille lastenhoitajiksi :)
Meillä on samanikäinen lapsi
Juuri meinasin ehdottaa, että etsii esim. tämän palstan kautta samasta kaupungista olevan lapsiperheen, joka on myös lapsenvahtia vailla. Rauhassa tutustutte puistoilun ym merkeissä, että saavat lapsetkin leikkiä keskenään ja tutustua siinä pikkuhiljaa. Sitten vaan vuoronperään/tarpeen mukaan olette lapsenvahtina toistenne muksuille :) Ei tarvii maksaa edes mitään lapsenvahdille kun se on vastavuoroista!
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No entäs jos kokeilisit tuota MLL:n hoitajaa ensin vaikka päivällä muutaman tunnin ajan niin että lapsi tottuu/tutustuu hoitajaan ja sitten kun hoitaja on tuttu niin sitten tulisi illaksi/yöksi hoitamaan.
Saako sieltä joka kerta saman hoitajan? Kun olen ymmärtänyt, että sieltä tulisi joka kerta joku satunnainen hoitaja joka silloin sattuu pääsemään. Muuten tuota voisi miettiä.
Kun meillä on ollut tuolta hoitaja, niin hän antoi ekalla käynillä oman numeronsa ja sanoi että hänelle voi suoraan soittaa. Eli sen ekan kerran jälkeen ei tarvinnut " sotkea" järjestöä mukaan :) Jos tietty sattui olemaan sopiva hoitaja :snotty:
 
kuules
Itsekkin olen miettinyt MLL:n hoitajaa mutta en halua täysin outoa ihmistä lasten luokse, jos löytyisi kiva perhe jonka kanssa tutustelisi ja voisi sitten hoitaa toistensa lapsia.
Päiväsaikaan meilläkään ei ole tarvetta mutta juuri se että miehen kanssa ei päästä kaksin mihinkään juuri hoitajapulan vuoksi.

Tässä meidän alueella oli ainakin joku aika sitten vanhempi nainen joka mainosti itseään varamummona ja kierteli lapsiperheissä ympäri oulua mutta mielestäni hällä oli liksa korkeella.
 
ota edes puheeksi
Kokeilkaa hoitajavaihtoa: kaveri hoitaa teidän muksuja yhden yön heillä ja sitten te teette heille vastapalveluksena saman että hoidatte heidän muksuja toisena kertana. Molemmat voittavat ja on ilmaista!!!!
 
Mekin on etsitty kauan lapselle hoitajaa ja sattumalta yksi isä kerhossa sanoi ääneen saman toiveen. Otin asian puheeksi ja nyt meillä on vastavuoroperiaate. He hoitavat meidän mukulaa ja me heidän. Aina joskus että vanhemmat pääsevät kaksin menemään. Kiva perhe ja lapset viihtyvät keskenään. Joskus se vaatii sitä uskallusta vieraan suhteen että saa hoitajan lapselle. Olin itse seurannut tätä isää ja nähnyt miten hän lapsiaan hoitaa. Äitikin on mukava ja luotetaan lapsi hoitoon.
 
"ellukka"
Lapsenvahti.fi on sivusto jossa perheet voivat valita lapsenvahdin. Vahdit ovat laittaneet kaikki tärkeät tiedot ja järjestemä tarkastaa vahtien tiedot tarkkaan ennenkuin he julkaisevat vahdin profiilin.
Valitsin itse 15-v tytön, sattui asumaan lähistöllä ja erinomaisesti on hoitanut nyt parin kk. ajan ! Minulla 1v ja 5v lapset :)
 
"moi"
MLL:n soitajat on hyvin koulutettuja ja saa kyllä saman hoitajan kun vaan sen kanssa sopii itse. Ja kannattaa kyllä päivällä tutustuttaa kun on itse paikalla ihan jo senkin takia ettei sitten jää mitään hoitajallekaan epäselväksi.
 
ida luoto
Mistä vois löytää työpaikkaa syksyksi lapsenvahtina pariksi tunniksi? 15 vuotiaalle..? :) tietääkö joku paikkaa..olis kiva saada hiukan taskurahaa.. ja pidän muutenki lasten kans olemisesta! voiko joku kertoo mistä vois löytyy jotain? :)
 
"Veeera"
Hei! Olen 17-vuotias tyttö Kouvolan alueelta. Tarjoudun lastenvahdiksi Kouvolan alueelle, erityisesti Elimäelle, sopimuksen mukaan arkisin koulun jälkeen ja viikonloppuisin. Olen luotettava, ahkera ja lapsirakas. Olen toiminut ennenkin lastenvahtina, joten kokemusta on! Ota yhteyttä jos tarvitset lastenvahtiapua sähköpostilla veeratammentie@netti.fi :)
 

Yhteistyössä