Mistä löytyy mies, joka ei ahdistu?

  • Viestiketjun aloittaja Väärä vastaus
  • Ensimmäinen viesti
Väärä vastaus
Musta ois ihanaa, kun vois näyttää tunteensa, myös ne hyvät. Siis jos toinen on ihana, niin sen voisi sanoa. Tai ihastuneena/rakastuneena olis ihanaa kun saisi koskettaa toista, vaikka silittää poskea tai kättä. Voisi sanoa että "mulla oli sua ikävä" ja olla just niin ihastunut kuin on.

Mut ei. Miehet ahdistuu. Just luin muroa, ja siellä nää lueteltiin totaali turnoffeiksi, joka saa juoksemaan karkuun :(

En ole tajunnut ollenkaan olevani superahdistava noine juttuineni, en oikeasti ole. Mutta eikö noin sitten saa tehdä? Tai no, näköjään ei, jos ei aio olla loppuelämäänsä sinkkuna. Mä oon niin pettynyt :( Haluan miehen, joka ei pakene tuollaista, ja joka on itsekin tämmöinen samanlainen kuin minä..

Sanokaa nyt, kumpi tässä on enemmän sekaisin, mä vai muron miehet?
 
Unohda
Murossa ei oo edustettuna kaikki maailman miehet, ei edes Suomen.

Mulla on hempeilymies. Julkisella paikalla kyl vähän jarruttelee, mut ei kotona perheen kanssa ollenkaan.
 
mä...
Itse taas voisin kysyä: Mistä löytyy mies, joka ei ahdista? En pidä hempeilystä enkä koskettelusta, mutta jotenkin vedän puoleeni juuri heitä, joita sinä ap taas tarvitsisit. Toisaalta viihdyn sinkkuna, joten siinä mielessä ei haittaa :)
 
Väärä vastaus
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30121473:
Itse taas voisin kysyä: Mistä löytyy mies, joka ei ahdista? En pidä hempeilystä enkä koskettelusta, mutta jotenkin vedän puoleeni juuri heitä, joita sinä ap taas tarvitsisit. Toisaalta viihdyn sinkkuna, joten siinä mielessä ei haittaa :)
Mene muroille, siellä niitä tuntui olevan pilvin pimein ;)
Ja ei, en ole kyseisen palstan vakkarikävijä. Tänään eksyin sinne googlettaessani jotain, eikä ois kyllä kannattanut.
 
mä...
Alkuperäinen kirjoittaja Väärä vastaus;30121478:
Mene muroille, siellä niitä tuntui olevan pilvin pimein ;)
Ja ei, en ole kyseisen palstan vakkarikävijä. Tänään eksyin sinne googlettaessani jotain, eikä ois kyllä kannattanut.
Ehei, siellä on poikia. Mitä puhuin miehestä ;)
 
"aino"
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30121473:
Itse taas voisin kysyä: Mistä löytyy mies, joka ei ahdista? En pidä hempeilystä enkä koskettelusta, mutta jotenkin vedän puoleeni juuri heitä, joita sinä ap taas tarvitsisit.
Tää on kuin mun näppikseltä.
 
"random"
[QUOTE="oskari";30122096]Valitettavasti ei voi, ei pysty. Nimittäin jos paljastan tunteeni, tulen samalla heikoksi, koska nainen käyttää tietoa tunteistani hyväkseen pelatessaan pelejään.[/QUOTE]
Varmaan raskasta sun elämä, kun kaiken aikaa lähtökohtaisena oletuksena on se, että kumppanilla on ikäviä tarkoitusperiä ja että se vaan pelailee pelejä sun kanssa. :( Oisko helpompaa olla ihan yksin vaan?
 
"eee"
Mun mies ainakin tykkää tuollaisesta ja on itse ihan yhtä söötti, silittää välillä tukkaa, rutistaa ja pitää kädestä, sanoo että olen tärkeä ja että on hurjan iloinen että tapasimme.

Että kyllä niitä löytyy. :)

Murolta ei ehkä ihan yhtä kaksisia... ;)
 

Yhteistyössä