mistä luotettava hoitaja kesäksi?

Meillä on ongelmana saada 2-vuotias Mico-poikamme ja 4,5-vuotias Lulu-tyttäremme jonnekin hoitoon kesäksi eli kesäkuun alusta elokuun loppuun. Lapset ovat nyt olleet ranskankielisessä kielikylpypäiväkodissa, joka menee kiinni kesän ajaksi. Minulla ja miehelläni on hyvin epäsäännölliset työajat, joten tarvitsisimme kesäksi hoitajan, joka voisi tehdä myös esimerkiksi öitä.

Meillä on ollut au pair aikaisemmin, mutta hänkin palaa takaisin Ranskaan huhtikuussa.

Onko siis kenelläkään tietoa, mistä voisin löytää luotettavan lastenhoitajan? Katsoin jo hoitopaikka.net-nimisen palvelun, mutten oikein innostunut siitä. MLL:kään ei taida noin pitkäksi aikaa tarjota hoitoapua. :|
 
Kesätyö lasten parissa olisi hakusessa 17-vuotiaalla Lappeenrantalaisella / Kouvolalaisella lukiolaistytöllä, koulujen loma-ajaksi tai osaksi sitä.

Lastenhoito muillakin paikkakunnilla onnistuu toki, jos asuminen teillä on mahdollista

Kerron hieman itsestäni

Olen siis 17-vuotias sosiaalinen ja vastuuntuntoinen nuori naisenalku kotoisin Lappeenrannasta. Toinen kotini sijaitsee Kouvolan Kuusankoskella. Rakastan lapsia, lapset pitävät minusta ja tulen heidän kanssaan todella hyvin toimeen.

Kokemusta lastenhoidosta löytyy useiden vuosien ajalta: kesätyöt ja kodinhoito lapsiperheissä, työharjoittelut Lappeenrannassa Peltolan päiväkodissa, kummilapset, vakituiset hoitolapset joita tällä hetkellä pojat 3v ja 8kk, kaksostytöt 2,5vuotta, sekä poika 2kk. Olen myös hankkinut suomen uimaliiton koulutuksia ja olen näin ollen toiminut myös lasten uima-/vesileikkikoulujen ohjaajana.

Kesätyöltä odotan mukavaa puuhastelua lasten parissa, eikä palkka ole pääasia.

Jos kiinnostuit ja teillä on lapsi/lapsia, jotka tarvitsevat kesäksi iloista ja oma-aloitteista hoitajaa niin voit laittaa viestillä s.postisi puhelimeeni 045 120 1513 niin voimme jutella lisää
 
En oikein ymmärtänyt, mikset innostunut hoitopaikka.netistä. Itse olen jo kolme kertaa laittanut ilmoituksen "haetaan hoitajaa" palstalle. Kaikilla kerroilla olen saanut valtavasti hakemuksia. Hakijoita on ollut laidasta laitaan: teinityttöjä osa mutta myös todellisia lastenhoidon ammattilaisia (lastentarhanopettajia, lastenhoitajia jne). Itsehän niistä sitten valitset mieleisesi. Mikään halpa ratkaisu oma hoitaja kolmeksi kuukaudeksi ei kyllä varmasti ole, mutta itse ainakin olen siis hoitajan joka kerta tuolta löytänyt. Joskus olen jaksanut haastatella enempi joskus vähempi hakijoita. Vikalla kerralla hakijoita oli peräti 20 eli valinnanvaraa todellakin oli. Halvin palkkapyyntö oli 5 euroa tunnilta ja kallein tarjous oli melkein 2000e kuukausipalkka. Sen olen todennut, että vanhin ja kokenein ei aina ole se paras hakija. Joskus ollaan päädytty palkkaamaan hakija nuoremmasta päästä ja kokeneemmat ovat olleet hiljaisia nössyköitä ja kokemattomammat jämäköitä kurinpitäjiä. Kiva kuitenkin, että voi todella haastatella ja katsoa livenä, millainen tyyppi todella on. pelkkä hakemus ei kerro mitään.
Mutta kokeile ihmeessä palvelu ennen kuin tuomitset sen huonona. Suosittelen lämpimästi.
 

Yhteistyössä