Mistä MIKROPOSSU??

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mikropossumania
eikä ihan oikeesti pakko saada semmonen! oon haaveillu minipossusta siit asti ku näin baben ja uptown girlsin, mut neki kasvaa suht isoiks... mut noi on niin TAJUTTOMAN söpöjä!
 
Minäpäminä
Alkuperäinen kirjoittaja mikropossumania:
eikä ihan oikeesti pakko saada semmonen! oon haaveillu minipossusta siit asti ku näin baben ja uptown girlsin, mut neki kasvaa suht isoiks... mut noi on niin TAJUTTOMAN söpöjä!
Tarkoitatko nyt ihan maatilan possua???! Koks ite oon kattonu sen ja se on iha normi possu... Vai meinaatko mini tai mikropossuja?
 
miettikää
Alkuperäinen kirjoittaja Söpö:
Itse kuulin mikropossusta vasta tänään. On todella söpö! Tahdon sellaisen. :)
hyvä et haluu sellasen jos oot just kuullu siitä, mites meinaat osata hoitaa? se ei oo mikään akvaariokala vaan sellanen joka oikeesti vaatii jatkuvaa kunnon hoitoa ja enemmän tarpeita! täs tulee sama juttu kun silloin kun Baby possu elokuvat ilmestyivät ja kaikki halusivat minipossuja ja sitten hylkäsivät ne kaatopaikoille ja ojiin...
 
Micropig
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Onko se nyt sit varma, että nuo pysyy pieninä. Minisikojenhan piti olla minisikoja, mutta ilmeni sellainen ongelma, että tarkkaan ottaen kun sen söpön porsaan ottaa, ei ole tietoa kuinka iso siitä tulee....
Niin. Mutta olen nähnyt videoita ihan täyskasvuisista mikropossuista ja niistä tulee kissan kokoisia
 
minipossuja
Kyllä nuo "mikrosiat" on ihan yhtä terveitä, kuin muutkin siat. Tietysti pitää huolehtia tarkkaan mistä ja keneltä possun ostaa. Oletko ihan tosissasi hankkimassa minipossua? Itse suunnittelen possun maahantuontia. Maahantuonti tulisi edullisemmaksi, kun possun toisi useampi kerrallaan. Jos olisit kiinnostunut, niin laitappa tänne pikaisesti viestiä.
 
minipossuja
Suunnitelmissa on tuoda possu niin pian kuin mahdollista. kuitenkin ihan aikaisintaan 1,5kk päästä. Maahantuontikulut tulee olemaan melko paljon. Vaikka possu itsessään maksaisikin sen 500e, tulee mukaan esim lentoliput, eläinkääkärikulut, tuontilupakulut yms... varmaan maksaa lähemmäs 2000e koko maahantuontiprosessi :)
 
Sarianna
Minkä värisiä siellä on ja oletko varannut niitä jo? Onko niillä sairauksia ja onko terveet vanhemmat? Oltaisiin todella kiinnostuneita. :p Mihin asti voit tuoda ne, asutaan torniossa joten pitäisi tietää varata lomapäivät aikasemmin.
 

Yhteistyössä