Mistä naiset haette seksiseuraa?

  • Viestiketjun aloittaja a p haluaa
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
[QUOTE="mies";27674473]Okei :) Tunnut silti haluavan sekä "pelkkää seksiä" että muutakin laadullista yhdessäoloa. Harvemmin nämä löytyvät samasta paketista. Harvaa panomiestä kiinnostaa normi hengaaminen - johon vaaditaan sitä kemioiden sopimista laajemminkin, ei vaan värkkien :p

Kuvauksesi sopii enemmän parisuhteeksi kuin seksisuhteeksi, jos edellytät jonkinlaista välittämistä toimituksen ulkopuolellakin. Periaattessa itse olisin käytettävissä ;) En tapaile ketään tällä hetkellä vakavammin. Osoitteeseen [risteys_11] (englanniksi eka sana ja ilman alaviivaa) ät suomi24 piste fi voi lähestyä :)[/QUOTE]

Lähetän sulle viestiä, niin voidaan tutustua paremmin. :)
 
"vieras"
Moi,

Naiset kaipaa lisää seksiä, samoin miehet, parisuhteessa tai ei, harvoin tuntuvat kemiat kohtaavan, ainakaan aina..
Itse olen parisuhteessa, ollut jo pitkään ja haluan seksisuhteen, koska kotona sitä ei ole. Se, että olen varattu, rajaa suhteen siihen, että mitään ei tapahdu seksin lisäksi, sillä en aio muuttaa nykyistä elämääni muuten. Seksin suhteen kaipaan jännitystä, monipuolisuutta ja läheisyyttä ja kosketusta, itse akti on vain osa kokonaisuutta. Olen hakenut seksiseuraa huonolla menestyksellä netistä, tuntuu, että lähes kaikki vastaajat ovat maksullisia. Kunnialliset naiset kun eivät sivustoilla roiku ;-) vai mistä lie johtuu. mielipiteitä saa vaihtaa jos osaat ratkaista vihjeen: moc piste liamg tä muiprocsa
 
"pete"
Haluaisin seksiseuraa/kevyttä seurustelua, mutta en käy baareissa, enkä oikein osaa ehdottaakaan kenellekään miehelle. Olen 25-vuotias, normaali nainen, mutta en ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, enkä tiedä, mistä etsiä sellaista luotettavaa, hauskaa seksiseuraa.

Onko kenelläkään kokemuksia?
Moi, jos asut vantaan lähellä/uudellamaalla niin laita maili mulle os. petevantaa@luukku.com

En oo koskaan kokeillut mutta nyt sinkkuna olis kiva kokeilla. Oon ihan ok näköinen js luotettava kaikin puolin tietysti.
 
klkökökökölkökö
Seksichatistä löytänyt useammankin vakipanon. Yhden kanssa oli jopa sellasta kevyttä seurustelua, vietettiin viikonloppuja yhessä. Mulla käynyt hyvä tuuri ilmeisesti kun sitä kauttaa oon löytänyt ihan asiallista seuraa.
 
Haluaisin seksiseuraa/kevyttä seurustelua, mutta en käy baareissa, enkä oikein osaa ehdottaakaan kenellekään miehelle. Olen 25-vuotias, normaali nainen, mutta en ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, enkä tiedä, mistä etsiä sellaista luotettavaa, hauskaa seksiseuraa.

Onko kenelläkään kokemuksia?
Täältä palstalta on löytynyt parhaat pokat tähän mennessä.
 
"Vieras"
Baariin kai sitä tulee mentyä. Sieltä seksiseuraa kyllä saisi vaikka kuinka, mutta harvemmin tulee löydettyä sellaista, jonka kanssa voisin edes harkita sitä.
Ainakin itselle kun kelpaa vain harvat ja valitut. Nekin saattavat aika usein osoittautua valitettavasti pettymykseksi.
 
MPP
Täällä näyttäisi olevan useampikin nainen samassa tilanteessa, ettei ole sellaista suhdetta joka tyydyttäisi seksuaaliset vietit riittävän usein..

Minä olen 32v mies pohjoiselta pääkaupunkiseudulta ja yhden pienen lapsen isä parisuhteessa, jonka seksielämä toista lasta odottaessa on hieman hiipumaan päin.. Vaimoni on vapaamielinen sen suhteen, että ymmärtää miehiset tarpeeni ja itse jopa ehdotti minulle toisen petikumppanin hankintaa omaksi lisäkseen. Näin ollen uskaltaudun tarjoutumaan avuksi ja iloksi jollekin sitä kaipaavalle ja toivoisinkin löytäväni pitkäaikaisen ja luotettavan ystävän, vaikka sitten tätä kautta ;)

Pidän mm. juoksulenkeistä hyvässä seurassa ja urheilusta ylipäätään..
Jos kiinnostusta herää niin minut saa kiinni osoitteesta:
pelkastaan à kuumaposti .fi
(kuumaposti tietysti englanniksi:)
 
Täällä näyttäisi olevan useampikin nainen samassa tilanteessa, ettei ole sellaista suhdetta joka tyydyttäisi seksuaaliset vietit riittävän usein..

Minä olen 32v mies pohjoiselta pääkaupunkiseudulta ja yhden pienen lapsen isä parisuhteessa, jonka seksielämä toista lasta odottaessa on hieman hiipumaan päin.. Vaimoni on vapaamielinen sen suhteen, että ymmärtää miehiset tarpeeni ja itse jopa ehdotti minulle toisen petikumppanin hankintaa omaksi lisäkseen. Näin ollen uskaltaudun tarjoutumaan avuksi ja iloksi jollekin sitä kaipaavalle ja toivoisinkin löytäväni pitkäaikaisen ja luotettavan ystävän, vaikka sitten tätä kautta ;)

Pidän mm. juoksulenkeistä hyvässä seurassa ja urheilusta ylipäätään..
Jos kiinnostusta herää niin minut saa kiinni osoitteesta:
pelkastaan à kuumaposti .fi
(kuumaposti tietysti englanniksi:)
Ihan varmaan joo raskaana oleva vaimosi ehdotti sinulle toisen petikumppanin hankkimista. :D Vaimo varmaan voisi sitten laittaa vaikka oman s-postiosoitteensa (siis ihan oman, ei sinun keksimäsi) ja suorittaa ensimmäisen karsinnan, eikö?
 
  • Tykkää
Reactions: abeena ja mamuska7
MPP
Kaikkea ei toki tarvitse uskoa jos ei halua, mutta niin kuin tiedät, niin ihmisiä on aika erilaisia ja erilaisissa tilanteissa parisuhteissaan.
Vaimoni tietää ja tuntee minut niin hyvin, että on valmis luottamaan arvostelukykyyni siinä, etten kaipaa uutta tai toista vakavaa parisuhdetta. Keskusteltuamme jälleen kerran siitä miksi hänelle riittää harvoin ja minä tarvitsen paljon useammin, hän sanoi jo tovin miettineensä ratkaisua siihen, ettei hänen tarvitsisi pelätä suhteemme kaatumista pelkkään seksin puutteeseen. Ja ratkaisun jo tiedättekin..
Olin sanavalmiina miehenä kerrankin täysin sanaton!
Pyysin saada kuulla tämän uudestaan vielä paria päivää myöhemmin pienen tuumaustauon jälkeen ja kyllä, totta se on..
En tietenkään aio sitä täällä alkaa sen enempää todistelemaan, mutta jos tästä jotain jonkun kanssa tulisi saa hän halutessaan toki varmistuksen asiasta, vaikka kasvokkain vaimoni kanssa jutellen.
:)
 

Yhteistyössä