Mistä olet kateellinen parhaalle ystävällesi? (Sis. myös turhaa ruikutusta)

  • Viestiketjun aloittaja vierasap
  • Ensimmäinen viesti
vier
En osaa oikein tosissani olla kateellinen parhaalle ystävälleni niistä asioista jotka hänellä on paremmin kuin minulla. Olemme varsin läheisiä ja tunnemme niin hyvin toistemme ilonaiheet ja kipupisteet, ettei kateudelle oikein jää sijaa.

Muuten en kyllä väitä olevani kateuden synnistä vapaa :D
 
eras vierailija
Aivan mielettomasta tyopaikasta, mika on ihan maailman huippua alallaan (sen saannissa paljon tuuria/kohtaloa, mihin nyt uskookaan, mukana...). Mutta olen myos tosi iloinen hanen puolestaan. Tyon maarasta en sitten taas ole patkaakaan kateellinen.....
 
"viini"
Kateellinen olen siitä, kuinka kohdilleen heillä meni kaikki talon ostamisessa ja löytämisessä. Iloinenkin olen kyllä hänen puolestaan, mutta silti - voi, miksi meillä tämä kestää näin pitkään.
 
vierailija
Olen kateellinen hänen tuoreelle suhteelleen. Kulkevat käsikkäin, istuvat ravintolassa käsi
kädessä ja muuta söpöä kuhertelua. Minä oon ollut naimisssa kohta 30 vuotta, saman ukon kanssa. Ei siinä mitään, mutta ei kyllä minkään sortin romantiikkaa ole meidän suhteessa enää. Kadehdin ystäväni romantiikkaa.
Hän on kaiken ansainnut, jäi leskeksi viisi vuotta sitten eikä muutenkaan ole ollut helppoa. Sitä en toki häneltä kadehdi, mutta tuo ihana söpöstely ja uuden suhteen huuma... huoh.
 

Yhteistyössä