Mistä olette saaneet edullisimman tarjouksen keittiökalusteille?

  • Viestiketjun aloittaja Christina
  • Ensimmäinen viesti
Christina
Petran mä miellän tosi kalliiksi, sitä me ei siksi ikävä kyllä voida edes harkita :(
Mites Topi-keittiöt?
Tuon Kalustetukun hinnat on kyllä suht edulliset, mikä siinä on niin huono? Onko omakohtaisia kokemuksia...?
 
Topikin on yllättävän kallis!
meille tuli keittiö loppujen lopuksi paikalliselta pieneltä keittiönmyyjältä. hänellä oli tarjota juuri stä, mitä haimme ja hintakin oli kolmannes petran-puustellin hinnoista. ja olen todella tyytyväinen!
kivitasot ostimme virosta, tulivat kuljetuksineen ja asennuksineen puolet halvemmaksi kun suomessa!
 
vakkari
Alkuperäinen kirjoittaja kukeseen:
Topikin on yllättävän kallis!
meille tuli keittiö loppujen lopuksi paikalliselta pieneltä keittiönmyyjältä. hänellä oli tarjota juuri stä, mitä haimme ja hintakin oli kolmannes petran-puustellin hinnoista. ja olen todella tyytyväinen!
kivitasot ostimme virosta, tulivat kuljetuksineen ja asennuksineen puolet halvemmaksi kun suomessa!
Ja virolaisen toimittajan yhteystiedot kiitos :)
 
naapurit otti kalustetukusta ja maksoi erikseen kasaamisesta, tuli silti huomattavan paljon edullisemmaksi ku nää puustellit sun muut.

tietty laadusta en osaa sanoa, mutta jos ei ihan lopun elämää tarvi kestää niin miksei huonompikin mene?

nii ja hei ikea-keittiöt on halpoja!
 
Tässäpäs ole hyvä: www.diapol.ee
Heiltä löytyvät muistaakseni ihan suomenkieliset sivutkin =) Ja ainakin itselleni jäi palvelusta todella hyvä muisto: jätkät kävivät paikan päällä itse mittauttamassa ja tekemässä profiilit ja viikon päästä jo kävivätkin asentamassa valmiit tasot =)
 
vakkari
Alkuperäinen kirjoittaja kukeseen:
Tässäpäs ole hyvä: www.diapol.ee
Heiltä löytyvät muistaakseni ihan suomenkieliset sivutkin =) Ja ainakin itselleni jäi palvelusta todella hyvä muisto: jätkät kävivät paikan päällä itse mittauttamassa ja tekemässä profiilit ja viikon päästä jo kävivätkin asentamassa valmiit tasot =)
Kiitos, mitä kiveä itse otitte ja mitä maksoi?? Käytin laskuria noin summanmutikassa ja melkein 3000e sain hinnaksi :)
 
Christina
Kävin tuolla Keittiöjätin sivuilla katselemassa, ihan ok näytti mut niissä tasoissa ei ollu meille sopivaa.Eli siis pähkinän sävyä ei löytyny, jotain paljon vaaleampia ainoastaan.
 
vieras
Mun kaverit taas otti Topilta, saivat just talon valmiiksi. Oli paljon halvempi tarjous kuin esim.Puustellilta ja Petralta. Ja rungot oli kasattu valmiiksi eikä muutenkaan olleet hankalat kasata. Mutta on varmaan Topi kalliimpi kuin Kalustetukku tai Keittiöjätti.....
 
vie
Alkuperäinen kirjoittaja Christina:
Kävin tuolla Keittiöjätin sivuilla katselemassa, ihan ok näytti mut niissä tasoissa ei ollu meille sopivaa.Eli siis pähkinän sävyä ei löytyny, jotain paljon vaaleampia ainoastaan.
No, meillä on rungot kai jotain pähkinää ja ovet kai muskottia, sieltä hommatut.
 
vieras
Meillä kalustetukusta ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Hintaa tuli yli puolet vähemmän kuin puustellin tekemä tarjous. Sillon ku remontoitiin keittiö niin kalustetukussa oli tarjous, että runkojen kasaus kuului hintaan.
 
on siellä
Alkuperäinen kirjoittaja vie:
Alkuperäinen kirjoittaja Christina:
Kävin tuolla Keittiöjätin sivuilla katselemassa, ihan ok näytti mut niissä tasoissa ei ollu meille sopivaa.Eli siis pähkinän sävyä ei löytyny, jotain paljon vaaleampia ainoastaan.
No, meillä on rungot kai jotain pähkinää ja ovet kai muskottia, sieltä hommatut.
Meillä myös on keittiö jätistä rungot ja tasot pähknän väriä.
Meillä 100m2 ok talo.
Kaikki kiinteät kalusteet alle 8000e. Eikä ole edes ihan halvimmasta päästä.
Eli eteisen kaapit, 2xmuksujen huoneen kaapit, makkarin kaapit, khh:n kaapit ja tasot ja keittiön kaapit ja tasot.
Wc kalusteet ostettiin ikeasta.
 
kukeseen harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:
Alkuperäinen kirjoittaja kukeseen:
Tässäpäs ole hyvä: www.diapol.ee
Heiltä löytyvät muistaakseni ihan suomenkieliset sivutkin =) Ja ainakin itselleni jäi palvelusta todella hyvä muisto: jätkät kävivät paikan päällä itse mittauttamassa ja tekemässä profiilit ja viikon päästä jo kävivätkin asentamassa valmiit tasot =)
Kiitos, mitä kiveä itse otitte ja mitä maksoi?? Käytin laskuria noin summanmutikassa ja melkein 3000e sain hinnaksi :)
meillä tais olla toi bahia green ja maksoi reilut 1600euroa. Tasot tulivat 3osassa, ja ovat silleen äkkiseltä laskettuna yhteensä jotain 5m (en ihan tarkka muista enkä jaksaa noita raksaarkistojakaan mennä kaivelee..)
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja Christina:
Mietin tuota Kalustetukkua, mutta siinä ei tulis rungot kasattuina...Oma hommansa nekin ruuvata kasaan. Mistä te ootte ostaneet/saaneet parhaimman tarjouksen?
Välttäkää ainakin gaala keittiötä. Ikäviä kokemuksia on ko.firmasta.
 

Yhteistyössä