Mistä parhaat kuvakirjat?

Mistä tilaatte kuvakirjoja, mistä kaikkialta niitä edes saa? Tiedän Ifolorin, sieltä olen joskus tilannutkin, ja niillä ilmeisesti on aika vaihtelevia ne mallit,sivuja saa muuteltua jne.

Exstrafilmiltä katselin eilen, mutta ne oli jotenkin kökköjä ne kirjat. :| mallit oli huonosti esillä, ja kun valitsit jonkun mallin, vasta sitten näkyi muitakin kuin yksi sivu, ja sivujen järjestystä, kuvien paikkaa sivulla tms. ei saanut muutettua.
 
Mie oon tilannu Photoboxilta kerran, et osaan kertoa vaan siitä. Hinnat oli ihan ok (sieltä tulee paljon tarjouksiakin kun rekkautuu) ja vaihtoehtoja oli musta ihan mukavasti.
Se niiden ohjelmakin oli ihan jees, sai järjestää ja venkslata uusiks niin paljo kun sielu sieti, mutta jotain hankalaa siinä oli (en nyt muista kovin tarkkaan enää valitettavasti) .. Lopputulos oli kuitenkin kaikenkaikkiaan oikein hyvä.

En silti usko että tuo välttämättä paras mahdollinen olisi, toivon ainakin että vielä näpsäkämpiäkin ohjelmia löytyy ja ens kerralla ajattelin kyllä kokeilla jotain muuta firmaa. Siitä en ainakaan ite tykännyt että niiltä oli poistunut verkkopankkimaksu-vaihtoehto, piti maksaa miehen kortilla kun itellä on vaan electron. Hyvinhän se toimi, ei siinä mitään, mutta mä tykkäisin maksaa verkkopankin kautta.

Varsin nopeasti tuli tuotteet kyllä tuota kautta, joten kaikenkaikkiaan jäi ihan hyvä fiilis, mutta vielä parempaa tässä itsekin etsiskelen..
 
Ahaa, kiitos. :) Sitä Photoboxia voisin vilkaista, en siitä ollutn kuullutkaan. :) Tylsää kyllä jos on vain korttivaihtoehto. :eek: Mäkin kyllä tykkään enemmän maksaa verkkopankilla. Extrafilmiltä näkyi mun mielestä myös lasku-vaihtoehto, mutta kun tilaan yksittäisiä kuvia sieltä, tilaan ne aina lähimpään S-markettiin ja maksan käteisellä, sekin on kätevää. Tosin en tiedä onnistuuko se erikoistuotteiden kanssa.
 
Nii juu, ja Eirikuvalla on kirjoja myös. Sitä oon vähä meinannu jos seuraavaks kokeilisin, tilasin sieltä seinäkalentereita ja ne oli ainakin tosi laadukkaita. Muistaakseni ne lähetettiin varsin näpsäkästi lähimpään Prismaan, josta sitten perus kauppareissun yhteydessä ne mukaan nappasin ja maksoin. :)
 
Eipä mitään :)
Hei jos millään jaksat ja muistat, niin kehtaatko heittää vaikka yyveellä tai täällä muuten huudella, jos/kun kokeilet tuota eirikuvaa, että onko niillä hyvä ohjelma kirjan tekoon? tai jos jokun muun hyväksi havaitset.. on parhaimmillaan niin vaivalloisia tehdä nuo kirjat, ettei viitsisi kaikkia huonoja ohjelmia suotta kokeilla läpi.. :saint: :D
 
Mä meinasin joku päivä tilata kuvakirjan, ja vertailinki muutamaa paikkaa. Toi extrafilmsin valikoima vaikutti parhaalta, mutta mahtaako niitä saada muutettua? Onko joku tilannut sieltä, mikä oli laatu? Toinen vaihtoehto mulla ois ifolor, mut ne kannet (ja sisäsivut) ei oikeen iskenyt. Ei ollut mitään oman näköstä...
Tilaan vasta kuukauden päästä, saadaan 1v kuvat samaan kirjaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;21663197:
Mä meinasin joku päivä tilata kuvakirjan, ja vertailinki muutamaa paikkaa. Toi extrafilmsin valikoima vaikutti parhaalta, mutta mahtaako niitä saada muutettua? Onko joku tilannut sieltä, mikä oli laatu? Toinen vaihtoehto mulla ois ifolor, mut ne kannet (ja sisäsivut) ei oikeen iskenyt. Ei ollut mitään oman näköstä...
Tilaan vasta kuukauden päästä, saadaan 1v kuvat samaan kirjaan.
Mitä tarkoitat sisäsivuilla? Nehän voi tehdä juuri sellaisiksi kun haluaa. Ja kannenkin voi tehdä millaiseksi haluaa, jos valitsee sen, jossa kansi on omaa kuvaa kokonaan. Tekee vaan mieleisensä kannen.
 

Yhteistyössä