Mistä saa tietää kuulutettujen hääpäivän?

Seurakunnan avioliittoon kuulutetut -palstalta näin, että vanha koulukaverini on menossa naimisiin. Emme ole olleet enää vuosiin yhteyksissä, mutta olisi kiva laittaa hänelle + miehelleen onnittelukortti juuri ennen häitä. Antavatko seurakunnat vihkipäivien tietoja kenelle tahansa, jos soittaa ja kysyy? Netistä en onnistunut niitä löytämään.
Tahtoisin lähettää kortin ihan yllärinä ja sen vuoksi en tahtoisi kysyä päivää morsiamelta itseltään ja ketään hänen tuttujaankaan en tiedä.
 
Kuulutetuilta itseltään =)
Hääpäivähän voi olla milloin tahansa sinä aikana, kun avioliiton esteiden tutkinta on voimassa, ja itse häät voivat olla ihan jossain muualla kuin morsiamen kotiseurakunnassa. Enkä usko, että seurakunnalla on minkäänlaista oikeutta kertoa kenellekään milloin mikäkin pari on papin ja kirkon varannut :/
 
mii
Mä en ainakaan tykkäisi, jos mun henk.koht. asioita kerrottais eteenpäin ilman mun lupaa.
Sähän voit laittaa lahjan tai kortin menemään joka tapauksessa, kun tiedät , että heidät on kuulutettu.
Tai soitat tälle kaverilles tai kaverin äidille ja kysyt suoraan. Toivottavasti seurakunta ei ole niin leväperäinen, että vuotais tietoja.
 

Yhteistyössä