Mistä saisin hankittua kohtuuhinnalla 150 kpl vaaleanpunaisia ilmapalloja?

Googlettelin asiaa ja edullisia palloja kyllä löytyi...mutta kun ne nettiputiikit oli mulle täysin tuntemattomia, eikä niistä tuntunut löytyvän oikein mitään asiallisia yhteistietojakaan, eikä kaikista edes tietoa pallojen koosta, niin vähän nyt mietityttää tilaaminen niiden kautta.

Näppärämpää olisi, jos voisin hakea ne ihan vaan kaupasta, niin voisin samalla tarkistaa, että sävy (tietty vaaleanpunainen, tai hyvin lähellä sitä) olisi oikea. Joten osaako kukaan vinkata, jotta minne kauppaan kannattaa suunnistaa?

Kun Tiimaria ei enää ole, niin mä olen ihan pulassa...
 
Kiitos :)

Pallo on tilavuudeltaan litran...hmm...eikös se ole aika vähän? Siis maitopurkin verran. Vai luulenko nyt vaan?

En tarvitse mitään hehtopalloja, mutta onko tuo jotenkin keskimääräistä pienempi?

Tarvitsen palloja tarkalleen ottaen 134 kpl...mutta jos noita tilaa 2 pakettia, niin sitten niitä on 200 kpl...jos nuo ovat vähän pienempiä, niin niitä menee sitten varmaan vähän enemmän, mutta eiköhän ne silti riitä. Joten kaipa tuossa olisi ihan hyvä vaihtoehto. Vaikka olisivatkin sitten vähän pienempiä :)
 
Myllyn taakse on tullu Confetin liike, ootko sieltä käyny katsomassa? Tai voisko niitten kautta tilata palloja? :)
Veikkaan, että hintataso saattaa olla melko päätä huimaava. Kun yleensä erikoisliikkeissä on vähän extraa siinä hinnassa. Toisaalta siinä säästäisi postit, joten saattaapi olla +-0 tilanne sitten kuitenkin :)

Inspiraatiossa kävin (ihana liike, tarvitsisin sinne porttikiellon!) mutta ne hinnat, ne hinnat...
 
teisu harmaana
Veikkaan, että hintataso saattaa olla melko päätä huimaava. Kun yleensä erikoisliikkeissä on vähän extraa siinä hinnassa. Toisaalta siinä säästäisi postit, joten saattaapi olla +-0 tilanne sitten kuitenkin :)

Inspiraatiossa kävin (ihana liike, tarvitsisin sinne porttikiellon!) mutta ne hinnat, ne hinnat...
Mikä on Inspiraatio? Se Myllyyn tullut liike vai? :) Mulla on nää tällaiset liikkeet hieman hakusessa alueelta, kun tilaan yleensä aina netistä. :)


Ootkos muuten Ebaysta kattonu palloja?
 
Mikä on Inspiraatio? Se Myllyyn tullut liike vai? :) Mulla on nää tällaiset liikkeet hieman hakusessa alueelta, kun tilaan yleensä aina netistä. :)


Ootkos muuten Ebaysta kattonu palloja?
Kyllä vain, juurikin se Myllyyn tullut liike. Se on tosiaan I H A N A! Ja sieltä saa aivan älyttömän hyvää asiakaspalvelua. Viimeksi eilen kävin (vahingossa) ja loppuviikosta varmaan taas (vahingossa) suuntaan sinne...

Ebaysta en ehdi tilaamaan, kun tarve on jo parin viikon päästä. Kun sieltä lupaavat toimituksen ehkä juuri ja juuri päivää-paria ennen tarvetta...tai sitten vasta pari viikkoa tarpee jälkeen. Naputtelin Ebayn kautta kyllä tilauksen jos toisenkin, mutta en uskalla niiden varaa luottaa, koska ne saapuvat, tai sitten eivät saavu riittävän nopeasti. Oma moka, kun vasta nyt havahduin :D
 
Nyt muistin! Tuon juhlamaailman paketit saa ilmasilla toimituskuluilla Casagrandeen! :D sieltä mäkin hain pakettini kun ottaa noudon juhlapisteen liikkeestä :)
Ei huono :)

Mutta Casagrande on aivan keskustassa...minä + iso auto + keskustaparkkeeraus. Juu ei. Jos siis halutaan pitää huolta yleisestä (ihmisten ja autojen) turvallisuudesta :D

Ja matkat + parkkimaksut, niin menee omalla kohdallani taas siihen +-0 tilanteeseen :)
 
teisu harmaana
Ei huono :)

Mutta Casagrande on aivan keskustassa...minä + iso auto + keskustaparkkeeraus. Juu ei. Jos siis halutaan pitää huolta yleisestä (ihmisten ja autojen) turvallisuudesta :D

Ja matkat + parkkimaksut, niin menee omalla kohdallani taas siihen +-0 tilanteeseen :)
No se kyllä! :D Ite silloin bussilla menin, kun käytin bussia joka päivä, niin siinä ei tullu tosiaan noita parkkimaksuja yms... :)
 

Yhteistyössä