Mistä saisin joulumieltä?

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Tulisikohan se joulumieli jouluaskareita tekemällä?
Tee vaikkapa joulukortteja itse, piparkakkuja jne.
Piparkakkuja on tehty pariin otteeseen. Jotenkin vaan tuntuu, että se joulu on vaan niin hakusessa vielä :|

Kai se sieltä tulee vielä, siis joulufiilis

 
se joku.
Alkuperäinen kirjoittaja viivu:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Tulisikohan se joulumieli jouluaskareita tekemällä?
Tee vaikkapa joulukortteja itse, piparkakkuja jne.
Piparkakkuja on tehty pariin otteeseen. Jotenkin vaan tuntuu, että se joulu on vaan niin hakusessa vielä :|

Kai se sieltä tulee vielä, siis joulufiilis
Hassuttele. Itse runoilen eskareille joka aamu jonkin runon, jonka sitten "Tonttu Torvinen" jättää sinne luokkaan. Itse pyrin leikkimään tätä joululeikkiä, jotta edes vähän tulisi lapsenmielisempi ote joulun odotukseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja se joku.:
Alkuperäinen kirjoittaja viivu:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Tulisikohan se joulumieli jouluaskareita tekemällä?
Tee vaikkapa joulukortteja itse, piparkakkuja jne.
Piparkakkuja on tehty pariin otteeseen. Jotenkin vaan tuntuu, että se joulu on vaan niin hakusessa vielä :|

Kai se sieltä tulee vielä, siis joulufiilis
Hassuttele. Itse runoilen eskareille joka aamu jonkin runon, jonka sitten "Tonttu Torvinen" jättää sinne luokkaan. Itse pyrin leikkimään tätä joululeikkiä, jotta edes vähän tulisi lapsenmielisempi ote joulun odotukseen.
Sepä se kun töissä pitää jaksaa hössätä joulun takia, "joulukalenterin", laulujen merkeissä ja joulujuhlaa odotellessa. Sitten ei kotona huvita...

 
Lakkaa ettimästä, niin se istahtaa olkapäällesi. Se joulumieli tai hyvä olo.

Mää lakkasin ettimästä joulumieltä jo ikuisuus sitte. Jonkinlainen ilo ja rentous valtaa sitte jouluaattona. Mutta sen saman tunteen voi saavuttaa ihan tavallisena viikonloppuna perheen kanssa.

Laitan joulua aina muiden iloksi ja riemuksi. Tänäänki me koristeltiin kotia, lapset oli aivan tohkeissaan löytäessään lempikoristeitaan ja laittaessaan niitä esille. En ole jouluihminen, en nauti joulusta samalla tavalla, ku oletan jonkun muun siitä nauttivan. Jos mulla ei ois perhettä, viettäsin joulun jossaki hevon kuusessa, enkä leipois piparin piparia.
 

Yhteistyössä