Mistä saisin selville tekemäni lenkin pituuden?

  • Viestiketjun aloittaja aloitteleva kuntoilija
  • Ensimmäinen viesti
aloitteleva kuntoilija
Tervehdys! Aloittelen tässä kuntoremonttia :). Nyt haluaisin saada tietooni tekemieni lenkkien pituudet, jotta osaisin suunnitella uusia reittejä ja muutenkin seurata edistymistäni.

Olen vastikään muuttanut tälle paikkakunnalle, joten lenkkipolut eivät ole entuudestaan tuttuja. En myöskään omista älypuhelinta. Onko olemassa jotain nettisivua tms. jolla voisin laskeskella kuinka pitkiä lenkkejä olen tehnyt? Google mapsia en osaa tähän tarkoitukseen käyttää, löydän sillä vain lyhimmän reitin pisteestä a pisteeseen b.
 
Valihe siit' se kulkuneuvo.

Tervehdys! Aloittelen tässä kuntoremonttia :). Nyt haluaisin saada tietooni tekemieni lenkkien pituudet, jotta osaisin suunnitella uusia reittejä ja muutenkin seurata edistymistäni.

Olen vastikään muuttanut tälle paikkakunnalle, joten lenkkipolut eivät ole entuudestaan tuttuja. En myöskään omista älypuhelinta. Onko olemassa jotain nettisivua tms. jolla voisin laskeskella kuinka pitkiä lenkkejä olen tehnyt? Google mapsia en osaa tähän tarkoitukseen käyttää, löydän sillä vain lyhimmän reitin pisteestä a pisteeseen b.
 
aloitteleva kuntoilija
aloitteleva kuntoilija
Äh, en mä osaa! Siis ongelma on se että en ole kävellyt suoraan paikasta a paikkaan b vaan tehnyt lenkin, menomatka ja paluumatka on siis eri. Fillaria ei nyt oo eli sen mittarista ei oo apua, eikä autoakaan. Google mapsista tajusin sentään valita ajoneuvon oikein :D.
 
äppp
Kyllä sillä google mapsilla pystyy aika hyvin katsomaan kun laitat lähtöpisteen ja määränpään ja alat sitten sitä viivaa muokkaamaan kartassa käveltyjä katuja pitkin.
 
aloitteleva kuntoilija
Alkuperäinen kirjoittaja äppp;29801464:
Kyllä sillä google mapsilla pystyy aika hyvin katsomaan kun laitat lähtöpisteen ja määränpään ja alat sitten sitä viivaa muokkaamaan kartassa käveltyjä katuja pitkin.
Joo, tätä mä nyt yritän mutta kun ne viivat tahtoo mennä jotenkin ihan sekaisin... Taitaa olla lenkit vielä liian lyhyitä...
 
..........
Voi elämä... Nyt mä tajusin! Kun mittaa reitin kahdessa eri osassa niin ei mee viivat sotkuun. Kiitti kaikille avusta :)
Siitä google mapsin reittiviivasta voi ottaa hiirellä kiinni ja vetää välipisteitä minne haluaa. Se korjaa reitin niiden mukaiseksi ja kertoo kuljetun matkan. Itse laitan lähdön ja maalin melkein vierekkäin. Etäisyys on tietenkin 50 metriä tai jotain. Sitten vetelen muutaman välipisteen reitilleni ja saan kulkemani reitin kartalle, sekä mittauksen päälle.
 

Yhteistyössä