Mistä te ihmiset olette ostaneet äitiysvaatteita? Netistäkö?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tässä kaupungissa, jossa asun (pikkukaupunki Keski-Pohjanmaalla) ei ole äitiysvaatteita sitten yhdessäkään liikkeessä. Kauppoja, vaatteita myyviä varsinkin, on kyllä vaikka muille jakaa, mutta tarjonta niissä tuntuu olevan varsin suppeaa. Joka paikassa valitellaan vaan eioota. Pitää ilmeisesti lähteä isompaan kaupunkiin ostoksille. Tulipa nyt kuitenkin mieleeni kysyä, mistä te muut olette (siis ihan te muualtakin päin olevat) ostaneet äitiysvaatteenne? Suositelkaa hyviä kauppoja netissä tai sen ulkopuolella?
 
..
H&M:llä on suurin edullinen valikoina. Vero Modassa (isoimmat myymälät) ja Stokkalla on jonkin verran edullista Mamaliciousta. Benetton. Zarassa ihan vähän. Polarn o. Pyret sekä joissain pienissä ketjuun kuulumattomissa lastenvaateliikkeissä on.

Netissä Ellos näistä perusliikkeistä, samoin Espritin nettikauppa. Missään liikkeessä en Suomessa ole Espritin mammamallistoa nähnyt.
 
ap..
H&M:llä on suurin edullinen valikoina. Vero Modassa (isoimmat myymälät) ja Stokkalla on jonkin verran edullista Mamaliciousta. Benetton. Zarassa ihan vähän. Polarn o. Pyret sekä joissain pienissä ketjuun kuulumattomissa lastenvaateliikkeissä on.

Netissä Ellos näistä perusliikkeistä, samoin Espritin nettikauppa. Missään liikkeessä en Suomessa ole Espritin mammamallistoa nähnyt.
Meiltä löytyy H&M:n lisäksi Vero Moda (joskin pikkuinen liike) sekä Polarn O Pyret. Viimeisimmän pelkään pahoin rokottavan kukkaroani liikaakin, H&M:llä puolestaan ei mammavaatteita näkynyt tänään ollenkaan (ei muuten näy niiden verkkokaupassakaan, onko ne poistuneet valikoimista kokonaan) mutta täytyypä käydä noissa kahdessa täällä paikan päällä... ja pistää vähän korvan taakse, mitä liikkeitä muualla on. Itse kun saatan netin kautta juuri paitoja tms. tilata, mutta alaosat (housut, hameet) haluaisin aina ehdottomasti käydä sovittamassa paikan päällä, jotta ovat sitten oikeasti sopivat. :)
 
..
Meiltä löytyy H&M:n lisäksi Vero Moda (joskin pikkuinen liike) sekä Polarn O Pyret. Viimeisimmän pelkään pahoin rokottavan kukkaroani liikaakin, H&M:llä puolestaan ei mammavaatteita näkynyt tänään ollenkaan (ei muuten näy niiden verkkokaupassakaan, onko ne poistuneet valikoimista kokonaan) mutta täytyypä käydä noissa kahdessa täällä paikan päällä... ja pistää vähän korvan taakse, mitä liikkeitä muualla on. Itse kun saatan netin kautta juuri paitoja tms. tilata, mutta alaosat (housut, hameet) haluaisin aina ehdottomasti käydä sovittamassa paikan päällä, jotta ovat sitten oikeasti sopivat. :)
H&M kaikissa liikkeissä ei välttämättä ole. Esim. Helsingin keskustassa on sellaisia liikkeitä, joiden valikoimaan ei kuulu, mutta pääkaupunkiseudun ostoskeskusten liikkeissä taitaa kaikissa olla. Ehkä ovat ajatelleet, että perheelliset/odottavat usein liikkuu noissa isoissa kauppakeskuksissa ja keskustassa nuoret/sinkut? Po.P:n vaatteet hintoineen näet netistäkin, ne maksaa mielestäni saman, kuin jotkut Espritin ihan tavalliset vaatteet eli ei nyt ihan mahdottomasti. Mutta H&M ja Mamaliscious on ne edulliset merkit + Ellos. H&M netissä on pienempi valikoima kuin kaupoissa, mutta kyllä netissäkin on (ei minkään erillisen otsikon alla vaan ihan siellä muiden vaatteiden seassa muistaakseni).
 
ap...
H&M kaikissa liikkeissä ei välttämättä ole. Esim. Helsingin keskustassa on sellaisia liikkeitä, joiden valikoimaan ei kuulu, mutta pääkaupunkiseudun ostoskeskusten liikkeissä taitaa kaikissa olla. Ehkä ovat ajatelleet, että perheelliset/odottavat usein liikkuu noissa isoissa kauppakeskuksissa ja keskustassa nuoret/sinkut? Po.P:n vaatteet hintoineen näet netistäkin, ne maksaa mielestäni saman, kuin jotkut Espritin ihan tavalliset vaatteet eli ei nyt ihan mahdottomasti. Mutta H&M ja Mamaliscious on ne edulliset merkit + Ellos. H&M netissä on pienempi valikoima kuin kaupoissa, mutta kyllä netissäkin on (ei minkään erillisen otsikon alla vaan ihan siellä muiden vaatteiden seassa muistaakseni).
Okei, täytyypä käydä katselemassa vielä H&M:n verkkokaupasta ja purjehtia sitten käymään noissa muissa liikkeissä! :)
 
"minä"
Huuto.netistä saa edullisesti hyviä.. Se on kuitenkin niin lyhytaikaista se äippävaatteiden tarve että itse en raaski useita kymppejä yhdestä paidasta ja housuista maksaa.. Mutta jos uutta haluaa niin kyllähän nettikauppoja ainakin on helppo löytää kun googlettaa äitiysvaatteet...
 
"Zoe"
Itse ostin myös ns. isojen tyttöjen puolelta vaatteita (tämä toki käy vain, jos ei ole jo ennen raskauttakin ns. iso tyttö). Esim. sukkikset ovat äitiysmerkinnällä vähintään tuplat kalliimpia kuin isot koot muualla.
 
Itse tilasin paljon netistä. Esprit.fi:ssä on tosi kivoja äitiysvaatteita ja muutamia hennesin perus äitiysvaatteita myös ostin myymälästä ja tilasin netistä mutta niitä tuntuu olevan jokaisella odottajalla päällä. Tilasin myös jenkeistä ihan kokeiluna pari kivannäköistä paitaa. Mamalicious merkkiä tuli tilattua bestsellerin verkkokaupasta josta sai samalla myös name it:n vauvanvaatteita pienokasita varten (mama)
 
"rrr"
Hennesin verkkosivuilla on erikseen kyllä äitiysvaatteet. Kun menet esim. sivulle naiset --> yläosat niin siellä alaotsikoissa on MAMA. :)

Itse hankin housut ja masutuubeja hennesiltä, muuta en tarvinnut.
 
"rrr"
[QUOTE="rrr";25155225]Hennesin verkkosivuilla on erikseen kyllä äitiysvaatteet. Kun menet esim. sivulle naiset --> yläosat niin siellä alaotsikoissa on MAMA. :)

Itse hankin housut ja masutuubeja hennesiltä, muuta en tarvinnut.[/QUOTE]

Ja onhan viellä verkkosivuilla vaikka kuinka paljon noita äitiysvaatteita nyt kun kävin katsoon. :)

Naiset | H&M FI
 
Jasmin lasten- ja äitiysasut
www.jasmin.fi/aitiysvaatteet
Asiakaspalvelu auttaa mielellään kokovalinnoissa ja Oulun myymälästä löytyy vielä laajempi valikoima vaatteita odottaville äideille. Mukavaa odotusaikaa! :)
 

Yhteistyössä