Mistä te olette saaneet apua todelliseen raskauspahoinvointiin?

  • Viestiketjun aloittaja jossu
  • Ensimmäinen viesti
jossu
Kaikki ns. kotikonstit on kokeiltu edellisissä raskauksissa. Nyt olen valmis kokeilemaan kaikki poppakonstitkin, jotta ei tarvisi taas oksentaa seuraavia 4 kuukautta. onko jollekin ollut hyötyä apteekin pahoinvointilääkkeistä? onko ne turvallisia? minkä nimisiä lääkkeitä? entä onko joku kokeillut sitä ns. pahoinvointiranneketta? auttaako oikeasti?
 
jossu
Alkuperäinen kirjoittaja MaalaisJuntti:
Synnytyksestä. Mä kärsin sen pahoinvoinnin lopuusa. rv 30 alkaa aina kauhee oksentaminen ja loppuu ku vauva syntyy.
Mutta en osaa neuvo sinua täsä asiassa.
no kiitos tästä, vaikkei kovin paljon auttanutkaan. minulla tuo pahoinvointi loppunut aiemmissa raskauksissa 16-20viikoilla, joten todennäköisesti nytkin on tulossa helpotusta jo ennen synnytystä.. :) mutta jos jollakin olisi vinkkiä..
 
mulla auttoi pahoinvointiin hiukan vihreät kirpeät omenat(granny smith)ja juo paljon vettä, mä oksensin esikolta 3 kk, eikä todellakaan ollu kivaa :$
mua kans kiinnostais autaako se apteekin pahoinvointiranneke?(mahdollista tulevaa raskautta varten)ilmeisesti jotenkin painaa käden akupisteitä ja helpottaa oloa?
Ja kuule juuri luin tutkimuksesta, jossa oli tutkittu että äidin alkuraskauden kova pahoinvointi ennakoi tavalllista älykkäämpiä lapsia, hormonit joita siis paljon erittyy pahoinvoivalla raskaana olevalla , vaikuttaa suotuisasti sikiön aivojen kehitykseen, jotain hyvääkin siis pahoinvoinnista :D
 
mä söin esikoisen odotuksessa primperan nimistä pahoinvointilääkettä, se autto hyvin siihen että ei ylös asti tullu. tässä raskaudessa en jaksanu alkaa niitä lääkkeitä kinuamaan niin ei oo muu auttanu ku oksentaa, ja edelleen jatkuu kuvotus vaikka rv 17 menossa :D
tosiaan tuosta pahoinvointirannekkeesta piti sanoa, mulla ne oli tässä raskaudessa käytössä ja ei mitään apua ollu.
 
jossu
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:
mulla auttoi pahoinvointiin hiukan vihreät kirpeät omenat(granny smith)ja juo paljon vettä, mä oksensin esikolta 3 kk, eikä todellakaan ollu kivaa :$
mua kans kiinnostais autaako se apteekin pahoinvointiranneke?(mahdollista tulevaa raskautta varten)ilmeisesti jotenkin painaa käden akupisteitä ja helpottaa oloa?
Ja kuule juuri luin tutkimuksesta, jossa oli tutkittu että äidin alkuraskauden kova pahoinvointi ennakoi tavalllista älykkäämpiä lapsia, hormonit joita siis paljon erittyy pahoinvoivalla raskaana olevalla , vaikuttaa suotuisasti sikiön aivojen kehitykseen, jotain hyvääkin siis pahoinvoinnista :D
kiva kuulla ;) olenkin vähän ollut ihmeissäni lastemme kanssa välillä, ovatkin tavallista älykkäämpiä, siksi hiukan hankalia... toimiikohan se noin... hmm... ;)
 
jossu
Alkuperäinen kirjoittaja Miyaki:
mä söin esikoisen odotuksessa primperan nimistä pahoinvointilääkettä, se autto hyvin siihen että ei ylös asti tullu. tässä raskaudessa en jaksanu alkaa niitä lääkkeitä kinuamaan niin ei oo muu auttanu ku oksentaa, ja edelleen jatkuu kuvotus vaikka rv 17 menossa :D
tosiaan tuosta pahoinvointirannekkeesta piti sanoa, mulla ne oli tässä raskaudessa käytössä ja ei mitään apua ollu.
oliko siis nuilla pahoinvointilääkkeillä apua edellisessä raskaudessa? vai vertasitko niin, että jätiti vähäksi aikaa syömättä lääkkeitä? onko ne reseptilääkkeitä? eivät tietenkään nuo lääkkeetkään auta kaikilla.
 

Yhteistyössä