Mistä tietää että mies käy uittamassa kaluansa muualla?

  • Viestiketjun aloittaja "epäilys"
  • Ensimmäinen viesti
noojooo
Jos ette ole yhdessä,niin samapa tuo käykö mies muualla? Mun mielestä kaikki tuollaiset tauot on vaan keino pitää vanha suhde varalla silloin kun haluaa kokeilla jotain muuta myös...
 
"höpöhöpö"
Asutaan yhdessä, ei muuten rassais näin paljon, yhdessä asuminen on kaikkien kannalta paras
Eikä ole kaikkien kannalta paras, jos sinua tuo ylläoleva asia vaivaa. Se on valetta.
Tuohon mistä tietää, niin ei mistään. Mutta jos olette sopineet tauosta, niin kyllähän se varmasti siellä toisen luona seksiä harrastaa, tuskin käy 2-3 kertaa viikossa kahviajuomassa ja päivän politiikasta tai tv ohjelmista keskustelemassa. Eli minusta hän harrastaa seksiä myös toisaalla ja se saattaa jopa lisätä hänen intoaan myös kotona.
 
[QUOTE="epäilys";23286887]Tiedän että se käy yhden naisen luona, 2-3 kertaa vkossa. Mitäs tietää että ne harrastaa seksiä? Meillä on normaalisti seksiä kanssa[/QUOTE]

Minunkin mies nyt koko viikonlopun toisen naisen kanssa mökillä, eikä epäilytä yhtään, että siellä seksiä harrastettaisiin. Miksei vastakkaiset sukupuolet voisi olla vain kavereita, joilla on mukavaa yhdessä, ilman että siihen pitää heti keksiä seksuaalinen vire?
 
"jojo"
Miksei vastakkaiset sukupuolet voisi olla vain kavereita, joilla on mukavaa yhdessä, ilman että siihen pitää heti keksiä seksuaalinen vire?
Syytä en tiedä, ja olisi tosi kiva olla kavereita, miehissä on ihan huipputyyppejä. Mutta tähän mennessä olen tavannut tasan yhden, joka ei ole alkanut vongata "ystävyyden" syvennyttyä. Hänellä ei tosin ole muutenkaan ollut vuasiin sutinaa ainakaan naisten kanssa...
 
[QUOTE="jojo";23287127]Syytä en tiedä, ja olisi tosi kiva olla kavereita, miehissä on ihan huipputyyppejä. Mutta tähän mennessä olen tavannut tasan yhden, joka ei ole alkanut vongata "ystävyyden" syvennyttyä. Hänellä ei tosin ole muutenkaan ollut vuasiin sutinaa ainakaan naisten kanssa...[/QUOTE]

Harmi, että sinun kohdallesi on sattunut vain tuon kaltaisia miehiä :( Suurin osa minun ystävistäni on vastakkaista sukupuolta (miehiä) ja puhumme kyllä paljon seksistä ja vitsailemme asiasta, muttei kukaan ole koskaan vonkaamaan ryhtynyt. Tämä meni kyllä asian vierestä..

Mutta ei kai sitä voi tietää kuin kysymällä, mutta jos suhde on tauolla (eli sitä ei ole) ei asialla pitäisi olla merkitystä tai asian edes kuulua ap:lle. Ei siis pahalla!!
 
"vieras"
Minunkin mies nyt koko viikonlopun toisen naisen kanssa mökillä, eikä epäilytä yhtään, että siellä seksiä harrastettaisiin. Miksei vastakkaiset sukupuolet voisi olla vain kavereita, joilla on mukavaa yhdessä, ilman että siihen pitää heti keksiä seksuaalinen vire?
Ovat kahdestaan mökillä? Mikset oo mukana?

Pimeetä touhua, ei onnistuis meillä.
 
"höpöhöpö"
Minunkin mies nyt koko viikonlopun toisen naisen kanssa mökillä, eikä epäilytä yhtään, että siellä seksiä harrastettaisiin. Miksei vastakkaiset sukupuolet voisi olla vain kavereita, joilla on mukavaa yhdessä, ilman että siihen pitää heti keksiä seksuaalinen vire?
Totta kai voi olla. Mutta jos on tarve pitää suhteessa taukoa vaikka "on kaikille paras asua yhdessä" ja on nyt atuon aikana alkanut käydä kylässä jonkin naisen luona, niin... Jos on vanha, pitkäaikainen ystävä, niin voi olla muutakin.
 
"vieras"
[QUOTE="jojo";23287127]Syytä en tiedä, ja olisi tosi kiva olla kavereita, miehissä on ihan huipputyyppejä. Mutta tähän mennessä olen tavannut tasan yhden, joka ei ole alkanut vongata "ystävyyden" syvennyttyä. Hänellä ei tosin ole muutenkaan ollut vuasiin sutinaa ainakaan naisten kanssa...[/QUOTE]
Oman kokemuksen perusteella voisin sanoa, että jos mies/nainen tuntuu mukavalta ja hänen kanssaan on kiva viettää aikaa niin kyllä siihen todella helpolla syntyy myös seksuaalinen jännite. Se on eriasia vedetäänkö se esille mutta miehet aika helpolla kyllä kertovat ihastumisesta/seksuaalisesta kiinnostuksesta.

Ap.n kysymykseen en voi tietää vastausta mutta veikkaan että kyllä siellä harrastetaan seksiä.
 
[QUOTE="vieras";23287168]Ovat kahdestaan mökillä? Mikset oo mukana?

Pimeetä touhua, ei onnistuis meillä.[/QUOTE]

En minä viitsinyt lähteä, kun siellä on ulkovessa ja en todellakaan jaksaisi tässä vaiheessa raskautta enää juosta ulkovessaan vähän väliä :D Mies on siellä hermolomalla minusta, kuten itse asian muotoilen :)
 
"apap"
Harrastaa seksiä myös mun kanssa.


[QUOTE="vieras";23287170]Oman kokemuksen perusteella voisin sanoa, että jos mies/nainen tuntuu mukavalta ja hänen kanssaan on kiva viettää aikaa niin kyllä siihen todella helpolla syntyy myös seksuaalinen jännite. Se on eriasia vedetäänkö se esille mutta miehet aika helpolla kyllä kertovat ihastumisesta/seksuaalisesta kiinnostuksesta.

Ap.n kysymykseen en voi tietää vastausta mutta veikkaan että kyllä siellä harrastetaan seksiä.[/QUOTE]
 
ei voi tietää
Ollessani raskaana kivan miehen kanssa, jolla samaan aikaan vaimo+ lapsia ja yksi muu ulkopuolinen suhde. Kolme naista siis! Olihan siinä selvittelyä kun kolme toisistaan tietämätöntä naista kohtasivat....että kyllä noita häntäheikkejä on, ei kannata alkaa suhteeseen.
 
"höpöhöpö"
[QUOTE="apap";23287203]Harrastaa seksiä myös mun kanssa.[/QUOTE]

Kuten sanoin, ei se kalun uittaminen vieraassa välttämättä sitä halua kotona ainakaan vähennä ( kokemusta tästäkin). Minä EN ymmärrä "taukoa" jossa asutaan yhdessä, sekstataan mutta silti pohditaan, käykö "vieraissa". Jos asutte yhdessä, sekstaatte niin AINOA syys / seuraus tauosta on se että oikeasti haluaa vapauden käydä muualla.
 
[QUOTE="vieras";23287223]Siis ovat kahdestaan jonkun naisen kanssa mökillä?
Tekis mieli sanoa sua jo sinisilmäiseks...[/QUOTE]

Oli sinne vissiin menossa muitakin naisia, että ehkä oikea muoto olisi mieheni naisten kanssa mökillä :D Eikä ole kertaakaan käynyt mielessä, että siellä se panee jotakuta muuta.
 
"vieras"
[QUOTE="apap";23287203]Harrastaa seksiä myös mun kanssa.[/QUOTE]
No se nyt ei kerro mitään. Voit kysyä suoraan ja uskoa tai olla uskomatta vastauksen. Mutta aika epätodennäköistä että eronnut mies millään kaveripohjalla käy naisen luona. Mutta onhan sekin mahdollista, varsinkin jos nainen on vanha tuttu. Jos taas eron jälkeen löynyt uusi tuttavuus niin eiköhän se aika selvä juttu ole.
 

Yhteistyössä