Mistä tietää onko lapseni homo?

  • Viestiketjun aloittaja "Huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti
"tiina"
[QUOTE="Huolestunut";25278493]Pyysin 7 vuotiasta poikaani kirjoittamaan joululahjalistan pukille. Listassa hän toivoi mm. pokemon-hahmoja, karvahamsterin ja lelulehdessä näkemäänsä muovisen punaisen leikkimökin ja kertoi kutsuvansa kaverinsa Janin ja Teemun sinne "leikkimään" joka päivä. Minun nuoruudessani kaikki pojat toivoivat leikkiautoja, mutta poikani ei toivonut mitään heteromaista. Hän ei koulussakaan ikinä vietä aikaa tyttöjen kanssa, vaan puhuu koko ajan että mitä kolmosluokkalaiset pojat touhuaa. Minusta alkaa tuntua että hän on homo.. Mitä asialle voi tehdä, ja saako esim lääkäriltä tietoa tällaisesta?[/QUOTE]

ei jeesus mikä mutsi. Olisit ennemminkin huolissas omasta päänupistas kuin siitä onko 7vuotias pieni poikas homo! HALOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Justjoo
Alkuperäinen kirjoittaja ei hyvää päivää;25280045:
Mä en kertakaikkiaan kestä näitä idiootteja. Vaikkao olisi miten provo niin tuntuu, että ei kai näitä ihmisiä voi oikeasti olla olemassa???? :headwall:
Ihmisiä on vaikka millaisia. OP mielestäni korkeintaan ylireagoi asioihin, mutta maailma on täynnä mitä erikoisempia idiootteja ja tämä asia ei pääse lähellekkään niitä asioita mihin olen ihan oikeassa elämässä törmännyt.

Jos tämä oli trolli niin se oli erittäin huono sellainen, joten en oikein usko...
 
"pullaposki"
Nonni xD taas päivän naurut kiitos paljon xD hei kuule ei 7 vuotiaasta voi miettii tollasia vaikka pukis korkkarit jalkaan. Leikki-ikäinen ja pieni vielä. Ja tuon ikäinen nyt muuteskin ettii roolimallia isommista. Ihan kunnon superhetorojonne tuosta pojasta vielä kasvaa :3 noh muuuuttaaa mitäpä minä sanomaan tuohon kun itse olen aina poikien leluilla leikkinyt ja poikien pelejä pelannut ja iha lesbo minä olen. Nii että. Mutta ei mun nyt lääkäriin tarvi sen takia mennä.
 
vierailija
Jos on homo, sitten on homo. Mun äiti otti asian paljon paremmin kun tulin kaapista ulos, eikä alkanut kyselemään netissä, mihin lääkäriin mut pitäis passittaa, vaan sen sijaan kertoi rakastavansa mua aina. Mee ite lääkäriin.
 
Pyysin 7 vuotiasta poikaani kirjoittamaan joululahjalistan pukille. Listassa hän toivoi mm. pokemon-hahmoja, karvahamsterin ja lelulehdessä näkemäänsä muovisen punaisen leikkimökin ja kertoi kutsuvansa kaverinsa Janin ja Teemun sinne "leikkimään" joka päivä. Minun nuoruudessani kaikki pojat toivoivat leikkiautoja, mutta poikani ei toivonut mitään heteromaista. Hän ei koulussakaan ikinä vietä aikaa tyttöjen kanssa, vaan puhuu koko ajan että mitä kolmosluokkalaiset pojat touhuaa. Minusta alkaa tuntua että hän on homo.. Mitä asialle voi tehdä, ja saako esim lääkäriltä tietoa tällaisesta?
Neuvolasta kannattaa kysyä jos tämän teidän ongelman saisi erikoisluvalla abortin piiriin. Tai sosiaalitoimelta, että onko mahdollista palauttaa. Älä kuitenkaan piiskaa itseäsi liikaa, näitä tällasia silloin tällöin sattuu. Muista ettei vika ole suinkaan teissä vanhempina vaan yksin lapsessa.
p.s. Jos kuitenkin valtion laitoksista, ette onnistu saamaan tarvittavaa apua voitte omassa yhteisössänne ottaa asiaksenne ja hakata saatanan pois pojasta.
 
vierailija
Tää on niin provo!! Ei monetkaan 7-vuotiaat leiki tyttöjen kanssa, koska "niistä saa tyttöpöpöjä". Itsekään en lapsena leikkinyt tyttöjen leluilla saatika edes tyttöjen kanssa ja olen myöskin suuntautunut miesvaltaisille aloille ja ihan täysin hetero olen, en lespo. Ja jos poikasi olisikin homo, niin mitähän se lääkäri sille voisi tehdä? Ehkä sinun pitäisi pyytää neuvoja itsellesi, että miten oppisit suvaitsevammaksi.
Kyllä leikkii leikin itsekkin pikku veljen kanssa pikku veljestä hetero minusta homo eikä se vanhempia haitannut
 

Yhteistyössä