Mistä uusia ystäviä ?

  • Viestiketjun aloittaja "jeh"
  • Ensimmäinen viesti
"jeh"
Tajusinpa tässä nyt ystävänpäivän aikana, että en omista yhtään oikeata ystävää. Osa on sellaisia, jotka puhuvat vaan omista asioista, ja ottavat yhteyttä kun tarvitsevat apua yms...
Mistähän voisin löytää uusia ystäviä ? Töissä oon ainut nuori, työkaverit vois olla mun äitejä tai jopa mummoja :D Tosi ihania ihmisiä, mut ei niistä ystäviks ole... :/
Onkohan netissä mitään sivustoa, jossa voisi ettiä kavereita? :)
 
vinkuiinu
vähän sama tilanne mullakin,on mulla pari kaveria mutta en osaa sano ystäviksi vaikka kerrotaankin asioita.Mulla on töissä sama juttu ku sull,oon nuorin ja muut vois olla mun äitejä.
 
ap.
Mä olen kymenlaaksosta. Olisi kiva kun olisi joku jonka kanssa edes jutella, ja kysyisi mitä mulle kuuluu, eikä niin, että itse joutuu aina kertomaan, ja toista ei kiinnosta...
 
No eipä ole ystäviä minullakaan. Ehkä sitä joskus löytää semmosen oikeen ystävän jonka kanssa jakaa ilot ja surut.
Ehkä se on tämä oma ikä (23v.) joka myös rajottaa jonkun verran. Vaikkei se ystävyys kuulemma ikää katso..

Ja vantaalta olen minä, lapset 3v ja 7kk.
 
ap.
Ei tietenkään ikä ole este. Mut kuitenkin vähän erilaiset kiinnostuksen kohteet on mulla 21v ja työkaverilla 61v joka on muuten ihan huippu tyyppi ! Ei sen kans oikee shoppailee voi lähtee yms...
 
[QUOTE="vieras";25675522]Mä en nyt oikein ymmärrä miksi vanhempi ihminen ei voisi olla ystävä, mulla ainakin on erin ikäisiä ystäviä, ei se ystävyys ikää katso.[/QUOTE]

Mun puolesta voisikin olla, mut moni vanhempi ei taas tunnu haluavan näin nuorta ystävää.
 
"Muuni"
Kyllä munki työkaveri vois olla mun äiti ja silti se on mun ystävä ja tosi tärkeä! eikä haittaa vaikka ollaan täysin eri elämän tilanteessa ja aivan eri kiinnostuksen kohteet :D sitä parempi vaan niin oppii aivan eri näkökulmia ja voi sitte kiistellä mielipiteistä :D
 
ammiainen
Itsekin hieman yksinäinen 24 vuotias tyttö oulusta. Yksi hyvä ystävä löytyy mutta silläkin on perhettä ja paljon kaikenlaista jonka parissa enimmikseen aika kuluu, ymmärrettävää toki :) oisipa kiva saada uusia ystäviä harrastuksiin ja muuhun kivaan :)
 

Yhteistyössä