Mistä VALKOINEN LIPASTO, missä lukee laatikoissa: ANYTHING, NOTHING, SOMETHING?

  • Viestiketjun aloittaja etsivä:::
  • Ensimmäinen viesti
etsivä:::
Lipasto on siis noin reilun metrin korkuinen ja siinä on vetolaatikoita. Nuo tekstitkin on laatikoissa. (osassa ei siis lue mitään) Näin yhdessä blogissa lipaston ja ihastuin, (en voi tänne linkittää) Mutta en tuollaista ole nähnyt. Ymmärsin että on ihan taviskaupasta ostettu, eikä mitenkään erityisen kallis tms.

Onko kukaan nähnyt? Hintakin kiinnostaa, KIITOS
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;24892425:
Mikset sä voi kysyä siltä blogin pitäjältä mistä se on ostettu? :eek:
joo, mä kysyinkin, mutten vielä ole saanut vastausta. Täällä plussalla on vaan yleensä, niin että on MIKÄ TAHANSA kysymys tai ongelma niin kahdessa minuutissa siihen saa vastauksen =)))
 
ap.
ja kolme alinta laatikkoa on ruskeita/puunvärisiä ja niissä on vetimen sijaan leikattu tähden muotoinen aukko, mistä saa avattua laatikon. Ylimmissä kolmessa (missä on ne tekstit) on vedin...
 
ap.
[QUOTE="just";24892559]Jaa-has, aika hintava tuo on. Saman saa itse tuunattua halvemmalla.[/QUOTE]

Ohoh, mä kylläkin googletin sitä varmaan tunnin, mutten löytäny. Toiset on taitavampia... kiitos!
Olikin selvästi vähän kalliimpi kun ajattelin...jääkin harkintaa...
 
ap.
[QUOTE="sasasasa";24892653]hetihän tuo tuolla googlessa on ensimmäisenä, mut ehkä jos ei osaa googlea käyttää ni ei löydä[/QUOTE]

Hain vähän eri hakusanoin: kaappi, lipasto, valkoinen kaappi jne. Tai sitten hain niin että kirjoitin jonkun noista kolmesta sanasta ja lisäksi kaapisto, lipasto tms.
Oikeat hakusanathan sen määrittelee, että löytää kohteen, riippuen miltä paikkakunnalta on, niin esim. miksi kutsuu tuota lipastoa/kaappia/kaapistoa jne.

Se huonopuoli täällä on, että saa kyllä vastauksia, mutta kovin helposti jonkun on pakko myös kettuilla, kai se "palkka" on sitten maksettava tiedosta...
 
009
haah mä sain yhdestä kaupasta ton pari päivää sitten 119eurolla, tossa sitä ihastelen olohuoneessa :) vitsi taisinkin tehdä hyvä löydön hinnan puolesta, jos tuolla netissä noin paljon maksaa. Mulle sanottiin, et ne oli tilanneet tammertukusta sen.
 
ihastunut myös
ja tuo sama lipasto on aivan ihana myös penkkinä, eli nuo samat laatikot on siinä vierekkäin ja päällä noiden tähti-laatikoiden värinen päällinen, haluun sen meiän eteiseen. Näin sen itse viikonloppuna Salon Plazassa Kuisma kaupassa, siellä oli nuo molemmat, pysty ja vaaka versiot 249,00
 
"nipsuli"
Minusta tuo oli vähän heppoinen tekele, hintaansa nähden. Itse tuunasin tukevammasta valkoisesta 3 -ovisesta kaapista. Tarrat tilasin täältä

http://fi-fi.facebook.com/pages/Pikkukaupungin-Tarratytöt/115941981772342

Pikkukaupungin tarratytöiltä , kun halusin vähän erilaisen fontin ja ruskean tekstin värin:)
 
ap.
Tänään kiikutettiin paketti ovelle ja toi hemmetin lipasto on rikki, yks kulma ihan lyyssä...
Pitää nyt alkaa selvitteleen koska joku hakis sen pois ja tois uuden... :kieh:
äh, ompas ärsyttävää! Toivottavasti saat asian hoidettua.

Hiukan heppoiselta se minustakin näytti, ei paljon, mutta tohon hintaan olis voinut tukevampikin olla.
Joku kirjoitti löytäneensä saman 119 hintaan, sen verran itsekin olisin valmis maksamaan, toi 250 on musta paljon, vaikka kaappi onkin ihana.
 

Yhteistyössä