Mistä vuokramökki

Ainoina mukavuuksina sauna ja takka. Ei sähköä, ei naapureita metrin päässä. Etelä Suomesta kohtuullisen matkan päässä. Neliöitä sopivasti kahdelle ihmiselle jotka nukkuvat päällekkäin :D Hitto, luksushuviloita vaikka kuinka ja paljon, mutta ei mitään koppia ilman mukavuuksia.
 
"sipsi"
Täältä meidän korvista löytyisi mökkiä jos toistakin, vaan ei ole kyllä edes leikisti kohtuullisen matkan päässä Etelä-Suomesta... Kysynnän ja tarjonnan laki ei tässä asiassa kohtaa.

Entäs oma ilmoitus netttiin laitettuna?
 
Oon kahlannut kaikenmoisia eri sivustoja, mutta mökkejä on miljoona, ja sen alkeellisimman hakeminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Siksi kyselen jos joku vaikka tietäisi mistä sellaisen löytää. Viikonlopuksi ei viitsisi kovin kauas lähteä, ettei matkaamiseen mene puolet ajasta.
 
"vieras"
Laita ilmoitus ostetaan/myydään/vuokrataan- palstalle. Laita siihen tarkat viikot milloin haluatte ja summa mitä maksatte.

Laita nettiin ilmoitus, esim. tori.fi tai jossain suomi24- palstalla on kaupungeille omat sivunsa, sinnekin kannattaa laittaa kyselyä.
 
"vieras"
Mulla on ollut ostamyy.comissa ja Hesarissa. Aina löytynyt se oikea paikka, kuten nytkin. Monet lukevat vielä vanhanaikaisesti lehteä ja myös ajattelevat, että jos on varaa ilmoittaa on myös varmasti maksava asiakas. Ja ole kohtelias. Mitä olen lukenut ilmoituksia ne ovat töksähteleviä ja vaativia. Nettiin laadin hyväntuulisen, myyvän" halutaan vuokrata"-ilmoituksen ja se toimii.Soittoja tuli vimeksi parikymmentä.Kerro ketä olette, onko lapsia/lemmikkejä, arvostatteko hiljaisuutta/kalaisiavesiä/sienestystä jne. Mitä olen huomannut jotkut vuokranantajat aprikoivat aina sitä, ettei osata olla hiljaa ja sotketaan luontoa. Tai kissalemmikki syö pikkulinnut. Siis ylipäätään ollaan huolissaan, että jollekin tärkeä paikka mennään pilaamaan.

Kannattaa kokeilla syksyllä, jolloin osa vuosivuokrista loppuu. Paras tärppi on keväällä huhti- toukokuun aikana.Silloin on eniten vaihtoa vuosivuokralla olevissa mökeissä.

Tässä olisi yksi yhteystieto. Olen käynyt kurkkimassa tontin reunalta ja ihan varmasti vaatimattomia ovat :D http://jaala.info/?page=palvelu&id=90
 
vierailija
Otettiin Vuokarmökki.com kautta täysin randomina mökki vuokralle viikoksi Parkanosta järven rannalta. Kerrankin oli kyllä niin positiivine ylläri. Mökki siisti muutenkin ok. Ei mitään luxusta vaan aikas tavallista. Se poitti olinkin ne marjamaat sekä miehelle se JÄRVI josta tuli jumalattoman kokoista kalaa, jota sitten savustettiin heti siinä vuoraisännän rakentamassa grillikatoksen vieressä olevassa savustuspöntössä. Jestas ku oli kyllä lähiruokaa parhaimmillaan.

Ite leipasin mustikkapiirakat lähimetsästä hain marjat. Kerrankin näinpäin että odotuksia mökiltä nolla mutta lähtiessä mies jo sanoi että tänne tullaan varmasti uudellen. En tiedä saako linkkei laittaa mut laitapa kuitenkin.

Kuvissa oleva kala ei oo mun miehen saalis, mutta eipä kaukana ollut kooltaan meidän kalatkaan.
Vuokaraisäntä sanoi, että järvi on saanut kasvattaa vuosia kaloja aika rauhassa että oikeastaan mökkiläiset sieltä niitä käy kalastamassa. Jestas mikä saalispaikka.

http://www.nettimokki.com/parkano/4885#adInfo
 

Yhteistyössä