Mitä 30v täyttävä nainen tarvitsee? Lahjapakettia kerään...

  • Viestiketjun aloittaja Silti Onnellinen
  • Ensimmäinen viesti
kaikkea
Riipuen elämäntilanteesta. Jos on 30-vuotias perheetön sinkku, niin silloin tarvitsee äkkiä jo miehen ja hankkiutua raskaaksi. Jos opiskelee vielä tuossa iässä, niin tarvitsisi jo valmistua pikkuhiljaa. Jos käy töissä ja on mies, niin pitäisi jo hiljentää ja alkaa valmistautua vauvan tuloon tai vähintäänkin potea vauvakuumetta.
 
hmm
Joki yövoide ryppyjä vastaan, silmänympärysvoidetta, dosetti, nailon polvisukat, tieoisku eläkkeistä, villasukat ja huopa huonontuvan verenkierron varalta ja virtsankarkailuun vaippoja ;-)
 
ap
Kiitos hyvistä vastauksista mutta ei ihan sitä mitä haen :) Sellainen hieman huumorilla höystetty paketti, joka sisältää paljon kaikkea tarpeellista kuin esim ryppyvoidetta ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Joki yövoide ryppyjä vastaan, silmänympärysvoidetta, dosetti, nailon polvisukat, tieoisku eläkkeistä, villasukat ja huopa huonontuvan verenkierron varalta ja virtsankarkailuun vaippoja ;-)
Tässä useampi hyvä, kiitos :) Lisää vaan...
 
www
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Joki yövoide ryppyjä vastaan, silmänympärysvoidetta, dosetti, nailon polvisukat, tieoisku eläkkeistä, villasukat ja huopa huonontuvan verenkierron varalta ja virtsankarkailuun vaippoja ;-)
Just näin! Ja semmonen puhelin, jossa on IIISOT näppäimet ja selkeä näyttö. Pikavalintoihin "ampulanssi" -

 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos hyvistä vastauksista mutta ei ihan sitä mitä haen :) Sellainen hieman huumorilla höystetty paketti, joka sisältää paljon kaikkea tarpeellista kuin esim ryppyvoidetta ;)
JOo siis ryppyvoidehan onkin niin tuore ja hyvä läppä. Riippuu varmaan kyseisen naisen mielenkiinnon kohteista ja persoonasta, siitä on hyvä lähteä rakentamaan. Tuollainen yleisesti muka hauska, tyyliin ryppyvoide on vain mielikuvituksetonta ja kulunutta läppää.
 
hmm
Vekkihame, ET-lehti, infopaketti paikkakunnan eläkeläisten riennoista (jumpat, päivätanssit...), Proteesien hammas tabletit, liukuestematto suihkuun, suurentava peili, Tiimarin lukulasit tai suurennuslasi...
 
vieras
mä en kyllä haluis mitään vaippoja tai ryppyvoiteita tai jotain mummosukkia ym mummomaista.Täytän 30vtänä vuonna ja haluisin jos pakko lahjaa saada ni vaikka jalkahoitoon lahjakortin(seisomatyö mulla) tai vaik kävelysauvat(hartiat jumissa usein).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Vekkihame, ET-lehti, infopaketti paikkakunnan eläkeläisten riennoista (jumpat, päivätanssit...), Proteesien hammas tabletit, liukuestematto suihkuun, suurentava peili, Tiimarin lukulasit tai suurennuslasi...
Heh :D Tästä mä tykkäisin.
 
pyh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Vekkihame, ET-lehti, infopaketti paikkakunnan eläkeläisten riennoista (jumpat, päivätanssit...), Proteesien hammas tabletit, liukuestematto suihkuun, suurentava peili, Tiimarin lukulasit tai suurennuslasi...
Heh :D Tästä mä tykkäisin.
Joo, hulvatonta. Ihan oikeasti... kulunutta, mielikuvituksetonta ja junttia. Mukahauskaa.
 
ääh
Voi ei näitä mukahauskoja mitkä hauskuuttavat enemmän antajaa kuin saajaa joka sitten lappaa lukulaseja ja tenoja roskikseen.

Osta vaikka tosta selviytymisvoidetta mikä oikeasti on meille tarkoitettua. http://www.bella30.fi/
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Joki yövoide ryppyjä vastaan, silmänympärysvoidetta, dosetti, nailon polvisukat, tieoisku eläkkeistä, villasukat ja huopa huonontuvan verenkierron varalta ja virtsankarkailuun vaippoja ;-)
Tohon vielä lisäksi laastaria tapaturmien varalle (olettaen, että juhlissa on tarkoitus juoda alkoholia) kaljaa+grillimakkara (tartteehan bile ruokaa olla) aamuksi krapula kalja, buranaa päänsärkyyn, pari kortsua. B)
 
nii just
Alkuperäinen kirjoittaja ääh:
Voi ei näitä mukahauskoja mitkä hauskuuttavat enemmän antajaa kuin saajaa joka sitten lappaa lukulaseja ja tenoja roskikseen.

Osta vaikka tosta selviytymisvoidetta mikä oikeasti on meille tarkoitettua. http://www.bella30.fi/
Nimenomaan, jotain oikeasti kivaa. Nuo lasit, tenat ja vekkihameet on vaan niin typerää ja kulunutta eikä niillä tee mitään eikä ne jaksa enää naurattaa ketään. Junttia lähinnä.
 
hmm
Sit ne ihanat mummujen peessit/ vaaleenpunaiset lahkeelliset "pikkuhousut", sauvakävelyn kepit, sit on kaikkia purkin avaamiseen tarkoitettuja apuvälineitä, avaimille kaulaan ripustettava naru jottei avaimet huku ja siihen nimi ja osoitelappu et muistaa kuka on.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pyh:
Joo, hulvatonta. Ihan oikeasti... kulunutta, mielikuvituksetonta ja junttia. Mukahauskaa.
Jaa, ehkä susta :D Mä en oo vielä ollut yksilläkään kolmikymppisillä tai nelikymppisillä joten en tiedä miten kuluneita lahjat on.
 
hmm
Kaikki eivät olekkaan tosikkoja ja ottavat ikääntymisen rennosti. Oletettavasti juhlakalu saa myös tässä tapauksessa jotain asiallistakin. Mutta AP luultavasti tuntee juhlijan ja tietää mitä tekee. Pitäkää ikääntyvästä hyvää huolta ja juhlikaa kunolla!
 
g
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Kaikki eivät olekkaan tosikkoja ja ottavat ikääntymisen rennosti. Oletettavasti juhlakalu saa myös tässä tapauksessa jotain asiallistakin. Mutta AP luultavasti tuntee juhlijan ja tietää mitä tekee. Pitäkää ikääntyvästä hyvää huolta ja juhlikaa kunolla!
Heh, kyse ei nyt olekaan siitä, että olisi tosikko, mut nuo tenat ja muut on vaan kulunutta ja mukahauskaa eli typerää. Kyllähän jokainen tajuaa, mitä niillä haetaan ja tuskin kukaan siitö itseensä ottaa, se ei vaan jaksa naurattaa oikeasti. Joillakin voi olla jopa hyvä huumorintaju, joten miksi ei sitten jotain oikeasti hauskaa.
 
pyh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pyh:
Joo, hulvatonta. Ihan oikeasti... kulunutta, mielikuvituksetonta ja junttia. Mukahauskaa.
Jaa, ehkä susta :D Mä en oo vielä ollut yksilläkään kolmikymppisillä tai nelikymppisillä joten en tiedä miten kuluneita lahjat on.
No mä nyt annoinkin sulle ohjeita sit etukäteen, niin tiedät. Anna sellainen lahja, jossa on jotain, millä oikeasti tekee jotain ja josta kyseinen persoona tykkää.

En minä itseeni ottaisi tenoja ja vekkihameita, ymmärrän niiden idean, mutta en mä jaksaisi niille nauraakaan, tylsää.

 

Yhteistyössä