Mitä ajatella tästä..

Annoin äidilleni joululahjaksi kaulaketjun. Tänään äiti ja mun isovanhemmat poikkesivat pikasesti ja äiti ja miesystävänsä jäivät tupakille ennen kun tulivat sisälle. Sillä välin iso-mummuni oli ehtinyt halata mut puhki ja kiitellä korustaan, mikä siis oli tarkotus olla mun äidille.

Mummulleni olin tehnyt itse kaulahuivin. :/
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Antarktis:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ootsä varma, ettei menny vääriin paketteihin? Kysy äitiltäs, et mitä ihmettä.
Kyllä mä 110% varma oon, et mummun paketissa luki mummu ja äitillä, et äiti. Laitoin viestiä jo hetki sitten, ei oo vastausta kuulunu. :|
Oisko ne voinut sekottaa ne? Jos niissä oli kortit, jotka on vaihtunut tai...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No mutta sillon äitis on antanut sen sun nimissä?

Ajattele positiivisesti, mummo ainakin ilahtui
Totta, mut mä olisin halunnu antaa sille sen kaulahuivin. Mä en oo käsitöissä mitenkään lahjakas ja kerrankin sain jotain valmiiksi asti.
 
Sun pitää jotenki saada selville saiko Mummo sekä kaulakorun että huivin. Jos kerta äitis anto korun sun nimissä eteenpäin, niin tuskin kannattaa sitä alkaa oikomaan, mut kyllä mä sit selvittäsin huivin kohtalon ja jos se on väärällä omistajalla niin oikasisin ku kerta omatekemä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Sun pitää jotenki saada selville saiko Mummo sekä kaulakorun että huivin. Jos kerta äitis anto korun sun nimissä eteenpäin, niin tuskin kannattaa sitä alkaa oikomaan, mut kyllä mä sit selvittäsin huivin kohtalon ja jos se on väärällä omistajalla niin oikasisin ku kerta omatekemä.
Juu, toivottavasti mummu ei ikinä saa tietää, ettei se ketju ollukkaan sille!
 

Yhteistyössä