Mitä ajattelet 23-vuotiaasta miehestä, joka on neitsyt?

  • Viestiketjun aloittaja vieräs
  • Ensimmäinen viesti
...
Miksi asiaa pitäisi ihmetellä? Mikä tarve teillä terveillä ihmisillä on jatkaa sukua 11 vuotiaana, eri asia jos olette kuoleman sairaita ja on kiire?
Itse olen 32 ja neitsyt, koska en ole tavannut emäntää jonka kanssa synkkais tai ylipäätänsä olisin parisuhteen kannalla
 
Miksi asiaa pitäisi ihmetellä? Mikä tarve teillä terveillä ihmisillä on jatkaa sukua 11 vuotiaana, eri asia jos olette kuoleman sairaita ja on kiire?
Itse olen 32 ja neitsyt, koska en ole tavannut emäntää jonka kanssa synkkais tai ylipäätänsä olisin parisuhteen kannalla
Kyse on kuitenkin ihan luonnollisesta halusta, eikä sitä suurimman osan aikaa harrasteta suvunjatkamistarkoituksessa.
Sinulla on varmasti vaatimuksetkin naisen suhteen kasvanut aika korkealle? Kuten sinkuille usein käy, on sitten seksielämää tai ei.
 
"vieras"
Tapailin muutama vuos sitten miestä joka oli silloin 39 v ja oli yhdesti nuorena harrastanut seksiä.
Oli vähän ujo eikä ilmeisesti siksi ollut ollut paljon naisten kans tekemisissä.
Itse asiassa oli aika hauskaa sitten se hänen innostuksensa kun sai ekan ns. tyttöystävän.
 
äiti 44 v
Eikai tuossa vielä mitään abnormia ole, jos esimerkiksi on vakaumuksellinen asia ja odottaa hääyötä. Tai vielä muutenkaan.

Jos kolmikymppisenä on vielä neitsyt eikä mitään vakaumustakaan ole asiaa selittämässä, niin sitten tuomitaan mies saamattomaksi sanan kaikissa merkityksissä.
 
"vieras"
Kyse on kuitenkin ihan luonnollisesta halusta, eikä sitä suurimman osan aikaa harrasteta suvunjatkamistarkoituksessa.
Sinulla on varmasti vaatimuksetkin naisen suhteen kasvanut aika korkealle? Kuten sinkuille usein käy, on sitten seksielämää tai ei.
Mistä sinä tiedät mikä on luonnollista ja mikä ei? Kyse on eläimellisestä toiminnasta, eläimet parittelee, ihminen ei!
 
"royroy"
Hei olen 23 vuotias mies
omalla kohdalla neitsyys on sillä tasolla että en ole edes suudellut saati petipuuhia harrastanut
ne jotka tuota ihmettelee olen vastannut selkeästi: en ole seurustellut päivääkään.
ymmärrän sellasia ihmisiä joille asia on uskonnollinen vakaumus itse olen enemmän ateisti

omalla kohdalla se on moraalinen sääntö.
nainen jota suutelen on oltava tyttöystäväni, en ole myöskään sitä tyyppiä että eka kerta täytyy olla häiden jälkeen koska minusta ihmisen seksuaalisuus on yksi osa mihin täytyy tutustua ennen sitovaa yhteiseloa eli avioliittoa.

kun näen nuoria äitejä kadulla asia tietenkin surettaa, olen jäämässä kokemattomaksi seurustelu maailmasta, toisaalta uskon että hyvää kannattaa odottaa teen siinä sivussa töitä ja rakentelen elämääni.
uskon sen oikean olevan hevosenpotkun tuntuinen mutta tunteen huumassa voi tehdä virheitä.
toivoisin löytävän naisen jonka kanssa ollaan samalla aaltopituudella eikä kiire tehdä lapsia vaan tutustua kaikessa rauhassa.

tässä nykymaailmassa joka on täynnä yhdenillan juttuja ja median tursuavaa seksi täytyy vain yrittää ymmärtää toisia.

ja niille näin lopuksi jotka epäilevät minun olevan ujo koti hiiri ovat väärässä, puhuminen vieraille naisille ei ole minulle ongelma, mitään typeriä iskulauseita ei tarvita jos on luonteva supliikkimies.
haluan tällä jutulla osoittaa että on olemassa (kai itseni lisäksi) miehiä jotka odottaa neiti oikeaa moraalisesta syystä.
ei
-uskonnollisesta vakaamuksestaan
-punkaan häiden jälkeen
-tai ujoudesta johtuen.
 

Yhteistyössä