Mitä ajattelet aikuisesta, joka keinuu leikkipuiston keinussa?

Käyn kans keinumassa, varsinkin jos kömpii baari-illan jälkeen kotiin ja matkan varrella on leikkipuisto, niin kiusaus on vastustamaton, mutta myös päiväsaikaan. Eikä ole edes lasta rekvisiittana ;). Lähinnä on haasteena löytää omalle ahterille mitoitettu keinu.

Mitäpä siitä pitäisi ajatella, jos joku näkee ja katsoo kummissaan niin yleensä hymyilen kuin hangonkeksi ja vilkutan. Suomalaiset menee tietysti aivan puihin, mikä on aina yhtä nautinnollista :D. "OMG, sehän nolaa itsensä".
 
miun on pakko keinua :LOL: siis aivan pakko, koska muksu ei uskalla keinua jos en minä keinu vieressä. ( kerran putosi keinusta ja minä sain viime hetkellä kiinni, ettei sattunu mitään, säikähdettiin vaan molemmat., liekö siitä jääny luulo ettei mitään tapahdu kun äiti keinuu vieressä )
 
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Käyn kans keinumassa, varsinkin jos kömpii baari-illan jälkeen kotiin ja matkan varrella on leikkipuisto, niin kiusaus on vastustamaton, mutta myös päiväsaikaan. Eikä ole edes lasta rekvisiittana ;). Lähinnä on haasteena löytää omalle ahterille mitoitettu keinu.

Mitäpä siitä pitäisi ajatella, jos joku näkee ja katsoo kummissaan niin yleensä hymyilen kuin hangonkeksi ja vilkutan. Suomalaiset menee tietysti aivan puihin, mikä on aina yhtä nautinnollista :D. "OMG, sehän nolaa itsensä".
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: LOL tyyppi on vähä jälkeenjääny Minäkin rakastan pitkiä kummallisia katseita :D :LOL: Kummia nuo suomalaiset :D
 
nooo
Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:
Alkuperäinen kirjoittaja ikuinen lapsi:
Kysymyksen esittäjä siis itse haluaisi keinua,mutta ei kehtaa? Rohkeasti vaan..
Keinun kyllä, mutta tuli vain mieleen, että onko kovinkin yleistä tai mitä nyt ylipäänsä muut miettivät. =)
Ja tähän aikaan vuorokaudesta hän kuvittelee saavansa jonkun fiksunkin vastauksen? Veikkaan että täällä on vaan kaikki palstan kaappi-keinujat paikalla... Päivällä voisit saada kivitystä! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:
Alkuperäinen kirjoittaja ikuinen lapsi:
Kysymyksen esittäjä siis itse haluaisi keinua,mutta ei kehtaa? Rohkeasti vaan..
Keinun kyllä, mutta tuli vain mieleen, että onko kovinkin yleistä tai mitä nyt ylipäänsä muut miettivät. =)
Onko sillä oikeasti mitään väliä? Harvoin ihmiset tulee ajatuksiaan kertomaan vaikka jotain ihmettelisivätkin, suomalaiset varsinkaan. Anna kummastella jos niin paljon ketään edes kiinnostaa, ja keinuminenhan on ihanaa! :) Eikä taatusti aiheuta mitään paheksuntaa ainakaan, vaan positiivista huomiota. Ehkä siellä joku vuorostaan katsoo sinua, että voi kun haluaisin, mutta en kehtaa.

"Aikaisemmin luulin että en osaa, mutta minun pitikin vain uskaltaa" ;).
 

Yhteistyössä