Mitä ajattelette ihmisestä, joka palauttaa kauppaan jätesäkillisen pulloja?

Meillä saattaa ehtiä kertyä niin paljon pulloja.
Vähän nolottaa välillä viedä niitä kauppaan. :ashamed: :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Meillä saattaa ehtiä kertymään niin paljon pulloja.
Vähän nolottaa välillä viedä niitä kauppaan. :ashamed: :snotty:
Tätä just haen. Ei kehtaa viedä kaikkia kerralla. Siksipä kysyn, että mitä siitä ajatellaan. Ei varmaan tarttis hävetä.
 
Meillä menee yleensä niin,että kumpikaan ei jaksa palauttaa pulloja ja ne pullokassit kannetaan vaan autotalliin.Sit jossain vaiheessa mulla palaa hihat ja raahaan jätesäkillisen (tai kaks) pulloja kauppaan.
Kyllähän se vähän hävettää, mutta onneks suurin osa on limupulloja ja energiajuomatölkkejä. =)
 
Kirjautuminen ei onnistunut
Jokunen vuosi sitten mökkinaapuri myi mökkinsä ja antoi mulle 3 jätesäkkillistä pulloja, joita ei itse jaksanut palauttaa. Kyllä mua nolottti, kun ladoin koneeseen varmaan 20:tä Suomi-viinapulloa. Ja ne oli litran pulloja! Lapset seisoivat vielä siinä vieressä.
 
No me palautettiin alkoon pakettiautollinen pulloja, viinipulloja siis, joita vanhempani olivat keräilleet satoja kaikilta tuttavilta ja sukulaisilta vuosikausia, tyhjinä siis. Iso kylmiö oli aina mehuja täynnä ja pihassa kymmenittäin marjapuskia josta niitä keitettiin. No kellari piti saada tyhjäksi ja kun pariin vuoteen ei mehuja keittänyt niin saatiin pullot tyhjiksi ja vietiin alkoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lasihelmi:
Meillä menee yleensä niin,että kumpikaan ei jaksa palauttaa pulloja ja ne pullokassit kannetaan vaan autotalliin.Sit jossain vaiheessa mulla palaa hihat ja raahaan jätesäkillisen (tai kaks) pulloja kauppaan.
Kyllähän se vähän hävettää, mutta onneks suurin osa on limupulloja ja energiajuomatölkkejä. =)
No just näin meilläki tehään :D Ja ihan samoja juomiaki juodaan :D
 

Yhteistyössä