Mitä ajattelisit jos miehesi sanoisi että...

  • Viestiketjun aloittaja Syssssmä
  • Ensimmäinen viesti
Syssssmä
..."seksi on mulle tärkeää. Jos joutuisin olemaan 2 kuukautta ilman niin etsisin sellaisen jolta sitä saan."

Tämä ei sitten tullut esille pitkäaikaisen pihtauksen tai sellaisen jälkeen. Keskusteltiin kerran parisuhteista yleensä ja tuollainen (minulle ihan uusi asia) tuli esille.
Mies oli kannassaan niin ehdoton että minua ihan kauhistuttaa, mitä jos minulle tulisi terveysongelmia tai jotain muuta sellaista enkä voisi harrastaa mitään 2 kuukauteen, eikö meidän 8 vuoden yhteiselo painaisi mitään?

Jotenkin minun intohimokin miestä kohtaan lopahti tuon jälkeen, luulin että olin ainutlaatuinen nainen mieheni silmissä en vaihdettava.

Tarvitsisin vähän mielipiteitä että miten te tuollaisen lausahduksen ottaisitte, jos vaikka osaatte ajatella asian jotenkin niin miten mulla ei edes tulisi mieleenkään.
 
harmaana
Varmaan tuntisin ihan samalla lailla kuin sinäkin. Meillä on ollut huomattavasti pidempi aika ilman seksiä liitossamme. Meillä oli silloin ongelmia ihan kaikilla alueilla, talousasioissa, keskinäisissä väleissämmä, kotitöiden jakamisessa, arvostuksessa jne jne jne. Taisi mennä sellaiset 10 kk ilman seksiä.

Mulle seksi on vahvasti tunnepitoinen asia. Jos ongelmia on muilla alueilla niin en vain HALUA. Enkä harrasta seksiä väkisin kenenkään mieliksi. Jos homma on sitten siinä, että mitään muuta aluetta ei tarvii saada kuntoon kuin seksielämää niin mun puolesta saa mennä, hei hei.
 
Njaa. No, miten teillä tuli tuollainen keskustelu ylipäätään käytyä? Kyllähän se tietysti ihan terveen ja viriilin miehen merkki on, että haluaa läheisyyttä ja seksiä...etenkin jos tauko noinkin pitkä, mutta toisaalta jos jokin vakava sairaus tms. tulisi siihen esteeksi parisuhteessa, niin sitähän ei voi hyväksyä millään, että tavallaan unohtaa kaiken yhteisen ja lähtee sitä seksiä muualta hakemaan.
Luulisi tuollaisessa tilanteessa sitten arvot vähän muuttuvan...

Kyllä mullekin naisena seksi ja läheisyys on äärettömän tärkeitä ja vuosien saatossa huomannut yllättävän seikan meidän parisuhteessa - se on mulle jopa tärkeämpää kuin miehelle.
 
löpö
Öö, toteisin että mieheni on täysin muuttunut, eikä enää se ihminen joksi häntä luulin. Kysyisin mikä muutti noin mielipiteen? Jos miehen mieli ei siitä muuttuisi niin erottaisiin, koska terveysongelmien yms vuoksi en sitä pi**ua voi antaa aina kun herra tahtoo ja todellakin synnytys yms on aiheuttanut ja tulee varmaan aiheuttamaankin 2kk pituisia selibaatteja.

En haluaisi miestä joka on noin tyhmä ja ajattelematon sekä seksinhimoinen.
 
Sysssmä
Meillä on useampi lapsikin jo ja pisin tauko mikä on ollut on 2vk (synnytyksen jälkeen). Kaikkea ei hoksaa kysellä suhteen alkuvaiheessa ja nyt se sitten tuokin 8 vuoden jälkeen selvisi.
Olo on aika pöllämystynyt nyt.

Ensin luulin että mies vain heitti jonkin aikarajan puoli leikillään, mutta ei, se olikin ihan tosissaan.
 
Syssssmä
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Njaa. No, miten teillä tuli tuollainen keskustelu ylipäätään käytyä?
Istuttiin tv:n äärellä ja sitten tuli joku ohjelma missä missä oli pariskuntia eri elämän tilanteissa. Juteltiin sitten samalla omista kannoista erillaisiin juttuihin mitä liittyy parisuhteeseen.
Sitten tuli (siinä ohjelmassa) sellainen pariskunta mikä oli vasta saanut lapsen ja äiti oli revennyt synytyksessä tosi pahasti eikä ollut useampaan kuukauteen pysytynyt harrastamaan mitään seksiä. Siinä sitten kysyivät tv:ssä mieheltä että miltes se vaikuttaa kun ei voitu kuukausiin harrastaa mitään niin se mies vastasi että "kyllähän sen ymmärtää, eikä nyt tällaisessa tilanteessa olisi sellainen tullut mieleenkään".
Kysyin sitten ohimennen mieheltäni että mitä jos hän olisi tuossa miehen asemassa niin vastaus oli tuo minkä tuolla ensimmäisessä viestissä kirjoitin.
 
qqq
Alkuperäinen kirjoittaja Syssssmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Njaa. No, miten teillä tuli tuollainen keskustelu ylipäätään käytyä?
Istuttiin tv:n äärellä ja sitten tuli joku ohjelma missä missä oli pariskuntia eri elämän tilanteissa. Juteltiin sitten samalla omista kannoista erillaisiin juttuihin mitä liittyy parisuhteeseen.
Sitten tuli (siinä ohjelmassa) sellainen pariskunta mikä oli vasta saanut lapsen ja äiti oli revennyt synytyksessä tosi pahasti eikä ollut useampaan kuukauteen pysytynyt harrastamaan mitään seksiä. Siinä sitten kysyivät tv:ssä mieheltä että miltes se vaikuttaa kun ei voitu kuukausiin harrastaa mitään niin se mies vastasi että "kyllähän sen ymmärtää, eikä nyt tällaisessa tilanteessa olisi sellainen tullut mieleenkään".
Kysyin sitten ohimennen mieheltäni että mitä jos hän olisi tuossa miehen asemassa niin vastaus oli tuo minkä tuolla ensimmäisessä viestissä kirjoitin.

Ei helvetti.. ootko tosissasi??? Hirvee mies.. sori vaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Syssssmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Njaa. No, miten teillä tuli tuollainen keskustelu ylipäätään käytyä?
Istuttiin tv:n äärellä ja sitten tuli joku ohjelma missä missä oli pariskuntia eri elämän tilanteissa. Juteltiin sitten samalla omista kannoista erillaisiin juttuihin mitä liittyy parisuhteeseen.
Sitten tuli (siinä ohjelmassa) sellainen pariskunta mikä oli vasta saanut lapsen ja äiti oli revennyt synytyksessä tosi pahasti eikä ollut useampaan kuukauteen pysytynyt harrastamaan mitään seksiä. Siinä sitten kysyivät tv:ssä mieheltä että miltes se vaikuttaa kun ei voitu kuukausiin harrastaa mitään niin se mies vastasi että "kyllähän sen ymmärtää, eikä nyt tällaisessa tilanteessa olisi sellainen tullut mieleenkään".
Kysyin sitten ohimennen mieheltäni että mitä jos hän olisi tuossa miehen asemassa niin vastaus oli tuo minkä tuolla ensimmäisessä viestissä kirjoitin.
Minä taas voisin kuvitella että kyseessä on perimiesmäinen aivopieru tilanteessa jota ei ikinä voisi kuvitella omalle kohdalleen. Tilannehan voisi olla aivan eri mikäli sellainen pakkoselibaatti esim. kolarin tiimoilta tulisi ajankohtaiseksi.

Kysyitkö kuinka sun seksielämä tulisi hoidettua jos sun miehes päätyisi pyörätuoliin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja qqq:
Alkuperäinen kirjoittaja Syssssmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Njaa. No, miten teillä tuli tuollainen keskustelu ylipäätään käytyä?
Istuttiin tv:n äärellä ja sitten tuli joku ohjelma missä missä oli pariskuntia eri elämän tilanteissa. Juteltiin sitten samalla omista kannoista erillaisiin juttuihin mitä liittyy parisuhteeseen.
Sitten tuli (siinä ohjelmassa) sellainen pariskunta mikä oli vasta saanut lapsen ja äiti oli revennyt synytyksessä tosi pahasti eikä ollut useampaan kuukauteen pysytynyt harrastamaan mitään seksiä. Siinä sitten kysyivät tv:ssä mieheltä että miltes se vaikuttaa kun ei voitu kuukausiin harrastaa mitään niin se mies vastasi että "kyllähän sen ymmärtää, eikä nyt tällaisessa tilanteessa olisi sellainen tullut mieleenkään".
Kysyin sitten ohimennen mieheltäni että mitä jos hän olisi tuossa miehen asemassa niin vastaus oli tuo minkä tuolla ensimmäisessä viestissä kirjoitin.

Ei helvetti.. ootko tosissasi??? Hirvee mies.. sori vaan
No nyt aukes tilanne vähän enemmän. Täytyy olla aikamoisen itsekeskeinen mies jos tuollaisen tilanteen vastaan tullessa pitäisi lähteä hakemaan sitä nautintoa muualta, eikä tukea omaa naistansa tilanteessa/ tuskassa
 
Syssssmä
Mieheni on luonteeltaan hyvin suora ja jämpti mielipiteidensä suhteen, kun hän on jollain kannalla niin silloin on ja toimii sen mukaan hamaan hautaan asti.
Hänet tuntien tuo kommentti ei tarkoita pettämistä, kun sitä hän ei hyväksy (on jounut joskus petetyksi), vaan sitä että nainen lähtee vaihtoon.
 
Syssssmä
Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:
Minä taas voisin kuvitella että kyseessä on perimiesmäinen aivopieru tilanteessa jota ei ikinä voisi kuvitella omalle kohdalleen. Tilannehan voisi olla aivan eri mikäli sellainen pakkoselibaatti esim. kolarin tiimoilta tulisi ajankohtaiseksi.

Kysyitkö kuinka sun seksielämä tulisi hoidettua jos sun miehes päätyisi pyörätuoliin?
Itsekin ensin ajattelin "että eihän se voi ihan tosissaan olla!?", mutta eipä ollut siinä huumorin poikastakaan mukana miehellä.

Itse taas olen sen verran eri tavoin ajatteleva että en edes kiusaksi pystyisi sanomaan miehelle vastaavaa, "mitä jos minä olisin tuossa miehen asemassa..." yms.
Meillä on muutoin moraalikäsitykset hyvin samalaiset monissa asioissa joten tuo miehen komentti tuli ihan puun takaa.
 

Yhteistyössä