mitä ajattelisitte..

  • Viestiketjun aloittaja hipse
  • Ensimmäinen viesti
hipse
miehelläni on käytössä soneran liittymä ja olen jo toistamiseen löytänyt hänn tavaroistaan pripeid littymä vastaukseksi saan että ne on hänellä sitä varten jos omasta loppuu puheaika olen kysynyt että miksi et ole voinut niistä kertoa herranen vst että "en tienny tä kaikki pitää kertoa
 
mieheni petti minua silloin kun lapsemme oli n. 3kk vanhaa... kuulemma suljin hänet pois ja en antanut hänelle huomiota / seksiä...
Mutta selvittiin asioita.. ja nyt odotetaan toista lasta innolla ja suurella intohimolla toisiamme kohtaan. Uskon että molemmat olemme oppineet kantapään kautta että parisuhdessa riittävä määrä seksiä on A ja O.

Toivottavasti miehesi ei petä sinua, mutta jos niin on selvittäkää syy.. että onko hän yksinäinen vai paskiainen B)
:hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 22:52 Taas äidiksi kirjoitti:
mieheni petti minua silloin kun lapsemme oli n. 3kk vanhaa... kuulemma suljin hänet pois ja en antanut hänelle huomiota / seksiä...
Mutta selvittiin asioita.. ja nyt odotetaan toista lasta innolla ja suurella intohimolla toisiamme kohtaan. Uskon että molemmat olemme oppineet kantapään kautta että parisuhdessa riittävä määrä seksiä on A ja O.

Toivottavasti miehesi ei petä sinua, mutta jos niin on selvittäkää syy.. että onko hän yksinäinen vai paskiainen B)
:hug:
Syy pettämiseen voi olla pahoinvoiva parisuhde tai kehno seksielämä, mutta ei läheskään aina. Usein petetään, vaikka seksielämä olisikin aivan kunnossa
 
silla
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 22:52 Taas äidiksi kirjoitti:
mieheni petti minua silloin kun lapsemme oli n. 3kk vanhaa... kuulemma suljin hänet pois ja en antanut hänelle huomiota / seksiä...
Mutta selvittiin asioita.. ja nyt odotetaan toista lasta innolla ja suurella intohimolla toisiamme kohtaan. Uskon että molemmat olemme oppineet kantapään kautta että parisuhdessa riittävä määrä seksiä on A ja O.

Toivottavasti miehesi ei petä sinua, mutta jos niin on selvittäkää syy.. että onko hän yksinäinen vai paskiainen B)
:hug:

Tuskinpa sentään tärkeintä parisuhteessa on riittävä seksin määrä..Kyllä löydän tärkeimpiäkin asioita..
 
Vanha kääpä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2006 klo 16:39 silla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 22:52 Taas äidiksi kirjoitti:
Uskon että molemmat olemme oppineet kantapään kautta että parisuhdessa riittävä määrä seksiä on A ja O.

Tuskinpa sentään tärkeintä parisuhteessa on riittävä seksin määrä..Kyllä löydän tärkeimpiäkin asioita..
Eihän tuossa luekkaan että seksi olisi tärkeintä, mutta mietippä itse, jos puolisosi ei olisi koskaan kiinostunut sinusta seksuaalisesti. Mahtaisi tulla sellainen olo, että ei kelpaa, on ruma, on lihava ja kaikinpuolin vastenmielinen. Kyllä se seksielämä paroisuhteessa aika oleellinen asia on myös niin, että kummankin pitää välillä saada tuntea itsensä halutuksi, ei pelkästään niin että toinen antaa periksi ja suostuu velvollisuudesta seksiin.

"Seksi on kuin pitsa, kun se on hyvä, se on erittäin hyvä, kun se on huono, se on silti aika hyvä."
 
silla
Olisi erittäin toivottavaa ettei mieheni haluaisi minua, koska itse en ole kiinnostunut ollenkaan seksistä, mut ei toivoakaan, kokoajan kimpussa. Mikä v.ituttaa aika rankasti!
 
voman
Kyllä, sexi on parisuhteen paras suola, yhteiselämän eliksiiri. Huhhuijaa, jos ois kaikkee muuta, muttei sexiä... JA LUOTTAMUS TEKEE SIITÄ NANNAA...PALJOSTA jäät vaille, salarakas raasu.
 
Huomaatko kuinka luottamus puuttuu suhteestanne? Ei pettäjän kanssa voi elää.Teet varmasti asioita joista et ole ylpeä (mm. pengot miehesi tavaroita) juuri sen vuoksi ettet luota häneen. Olisiko aika ruveta kunnioittamaan itseän???? Et selvästikään ole päässyt yli miehesi uskottomuudesta...enkä ihmettele..
 

Yhteistyössä