Mitä ajatuksia teissä herättää, jos 36-vuotias mies panee 19-vuotiaan tytön kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Auh
  • Ensimmäinen viesti
nuorna tyttönä
Minä olin 20v kun harrastelin kovastikin panemista itseäni 30v vanhemman miehen kanssa.
Se oli kyllä hienoa.

Mutta parisuhdetta siitä ei syntynyt.. eikä siitä toivottavasti tiedä kukaan tänä päivänäkään.. paitsi te nyt.
:D
 
"vieras"
Siinäpä panevat, ei mulla sen suurempaa mielipidettä asian suhteen ole. Mies varmaan tykkää nuoresta timmistä kropasta ja tyttö taas haluaa saada kokeneempaa niinsanotusti. Molemmat voittaa.

Jos taas 36 v mies ja 19 v tyttö ovat parisuhteessa ja perustamassa perhettä, niin isohkolla ikäerolla voi ollakin jotain haittaavaa merkitystä. Tai sitten ei.
tää ketju on kyllä täynnä yleistyksiä... miksi 19v on välttämättä timmi kropaltaan? en mä ainakaan ollut. nyt vuosia jälkeen päin olen paljon timmimmässä kunnossa kun tuolloin.
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
pilipali
Seurustelua minun olisi vaikea kuvitella tuolla ikäerolla, mutta seksiä ei.
Minulla itsellä on aina ollut fantasioita vanhemmista miehistä ja sinkkuna kokeilinkin monesti. Vanhin taisi olla 40, kun itse olin alle 20. Miehenkseni otin kuitenkin ihan oman ikäiseni, koska ajatusmaailma ei oikein kohdannut vanhempien miehien kanssa.
 
katja12
Mulla oli 18-vuotiaana joku kuukauden juttu 36-vuotiaan miehen kanssa. Mies näytti 10vuotta nuoremmalta ja ensin luulinkin että asia oli niin. Sitten alkoikin ahistaa kun tää mies tais kovasti muhun ihastua ja alko jo miettimään omaa taloa meille ja miten me voitais joskus hankkia yhteinen lapsi. Siihen jäi se juttu sitten. Ja kaikenlisäks sillä miehellä oli jo 3 lasta ja vanhin niistä oli samanikänen kun minä.
 
36 vuotias mies. No...kyllä Brad Pitt on komea, edelleen, vaikka lähempänä viittäkymppiä mies kai on. Oikeastaan Bradissä seksikästä on se luonne, jonka kuvittelen näkeväni elokuvien läpi. Uskon, että hän on hyvä mies. Sänkyyn meneminen kyllä ei tuntuisi hyvältä, mutta hyvin säilyneeksi voin sanoa. 36 vuotiaana olisin ottanut mielelläni. Eri asia olisiko musta ollut hyväksyttävää se että Brad olisi kuolannut minun perääni. Oikeastaan käsitykseni Bradista muuttuisi täysin. Hän muuttuisi äkillisesti silmissäni nuoren lihan perään olevaksi likaiseksi mieheksi, jos Brad nimenomaan ikäni ja ulkonäköni mukaan haluaisi minua. Eri asia, jos oltaisiin hyviä ystäviä ja rakastuttaisiin. Ikä olisi sen jälkeen sivuseikka. Toisaalta en uskoisi, että suhteemme toimisi, koska hänellä ihan liikaa elämänkokemusta kuin minulla. En usko, että meillä olisi paljoakaan yhteistä. En muutenkaan tule toimeen vanhempien ihmisten kanssa.

Vertaiskuvallisesti ajattelen siis näin.

Eri asia, jos otetaan hikinen, kaljaa juova, isovatsainen ruma mies joka hikisesti panee nuorta 19 vuotiasta tyttöä, joka on onnessaan kun on edes joku joka "välittää".
 
Memory lane, eeh?
Moderni 19-v. pitäisi olla sisäänajettu - poraa silti varovasti alkuun. Parempia ne on haarukassa 20-21v., mutta ei sitten mitään näitä tiineenä olleita koska niiden fjöösat on gones.

Kerran löysä, aina löysä.
 
"randomi"
Oon 9 ja mua pani 29 vuotias ja se tuntu hyvältä. Ekaks se lähetti mulle tällee: haluun panna sua sun märkään pilluun ja laittaa mun munan sun suuhun ja pidän sua kiinni ja tyhjennän mun kaiken sperman kiveksist sun suuhun ja pakotan sut juomaan ne. Sen jälkeen nuolen sun pilluu sillee et saat orgasmin ja otan sun spermat suuhun ja syljen ne sun suuhun. Ja niinhän se teki eikä sattunut yhtää
 
vanha äijä
no tänä vuonna on tullut rakasteltua yhen 19v, yhen 20v, 23v ja 24v kanssa...sitten on ollut vähän vanhempia...vanhin tais olla melkeen 60....ite oon just 40.

Kaikki on ollut vallan ihania naisia kiihkeitä ja hyvänmakuisia.
:)
 

Yhteistyössä